לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

יש פה תמונות מצחיקות של בוש!


אני כרגע מעדכן מהמחשב של שירה.
אתמול בלילה חשבתי על... היום, והבנתי שאין לי מה לעשות. אז הצעתי לשירה לבוא אליה.
ואז אממ, באתי. וגם נפגשנו עם אורפז!
בהתחלה היינו אצל שירה ואז הלכנו לקניון הקריון והיה נחמד ואז חזרנו. ולא מזמן אורפז הלכה.
ואז גיליתי שכבר מאוחר ואני צריך ללכת, אז נכנסתי לאתר של הרכבות. ופתאום אני קולט - הרכבת האחרונה עברה לפני 3 דקות!
אז אני נשאר לישון אצלה.
 
מחר יש לנו עוד חזרה (ללהקה שלנו) וננסה להקליט דמו יותר טוב (לא מבחינת איכות, מבחינת נגינה)
תודה על התגובות הטובות (חלקןP: ) שהגבתם על השיר שלנו מתמסר עם הקיר. מי שעוד לא צפה: כנסו למייספייס שלנו ותאזינו.
 
ותבואו למפגש. כפתור בלמעלה של הרשימות לפרטים.
ב-26.8. יהיה מאווווד מגניב!
 
והנה לפינה הקבועה (או יותר נכון לפינה הקבועה בפוסטים שלא יהיה לי מה לרשום בהם), מהם אירועי היום (לפחות עד עוד 20 דקות)
  • ב-1945 ארצות הברית הטילה את פצצת האטום "ילד קטן" על הירושימה שביפן כחלק ממלחמת העולם השניה. עשרות אלפי אנשים מתו.
  • יום העצמאות של בוליביה
  • יום העצמאות של ג'מייקה   עריכה:
    כבשה גאה.משתמש מאומת (האתר שלי) , 23:53 6/8/2007:
    תוסיף לאירועי היום גם את היום הולדת שלי
    displayEmail('', 'eliayanko', 'gmail.com', '™Just me') ™Just meמשתמש מאומת (האתר שלי) , 02:56 7/8/2007:
    תוסיף שזה גם יום ההולדת של החברה הכי טובה שלי, חן. 
  •  וואי זה אחד הפוסטים היותר משעממים. בזמן האחרון ממש אין לי על מה לעדכן.
    נמשיך בנוסח של הפוס הקודםקודם
     
     

     

     
    בוש בן אדם מצחיק מאוד.
    ביי
    יונתן קסלר (ושירה, כי היא ביקשה יפה)

    נכתב על ידי , 6/8/2007 23:18   בקטגוריות תמונות, חברים  
    116 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
    תגובה אחרונה של מיטל ב-14/8/2007 23:26



    433,921
    הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
    © הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
    האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
    כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)