לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

תמונות של נינט וביט69 מכפר המוזיקה!


וואו, בסך הכל 4 ימים לא עדכנתי, זה מרגיש לי הרבה יותר. לא נורא. תסלחו לי
אני רוצה להתחיל מלספר לכם על המפגש שאני מארגן, למי שלא יודע, ב-26.8.07 יתקיים מפגש ישרא-בלוג אחרון לחופש!
לפרטים לחצו על הכפתור הבא:

 



אני רוצה לעבור למשהו קצת אחר - לא מזמן קיבלתי שעון שהוא גם MP4!
אני אישית לא מת על שעונים, אבל הדבר הזה ממש מגניב! אני יכול להעביר אליו גם שירים וגם סרטונים.
בתכלס הסרטונים לא הכי נוחים כי זה מסך קטן, אבל זה עדיין שווה ברמות! אני מחבר אל זה אוזניות (לא אוזניות מהסוג הרגיל, אבל במילא באות עם השעון אוזניות).
אני העברתי לשעון MP4 הזה שירים וכמה סרטונים וזה ממש שימושי ונוח!
גם אם מישהו צריך רק שירים ולא סרטונים או וידאו, אז זה גם נורא נוח, חוץ מזה שזה קטן ומתחבר ליד זה נראה לחלוטין כמו שעון ובעצם זה שעון.
 
והכל זה בסך הכל 250 שקל! באתר Qshop.
מצאתי גם בוואלה כזה אבל זה יותר יקר, האתר הזה מוכר בהכי זול ועושה משלוח שמגיע מהר, אז אני ממליץ. ואפשר גם לאסוף (מתל אביב) בחינם כמובן.
וזה מגיע בצבעים שחור, כחול וכתום (לי יש כחול).
 
ממש פרסומת יצאה לי כאן XD
אבל זה מוצר שווה.תקנו. תקנו. תקנו!!1 כאן.
למרות שאין כמו אייפוד וידאו. אבל אין מה להשוות, 250 שקל, 1000 שקל. אני חושב שאייפוד יותר יקר ממה שהוא שווה, המחיר של השעון ממש זול יחסית לשווי שלו. 
 


אחרי כל זה, אני אספר ברשותכם על כפר המוזיקה!
אז הייתי ביום שלישי ביום הראשון של כפר המוזיקה עם גאיה, שני ולי. הופיעו שי גבסו (בעע), נינט (בעע) עם ביט69 ואביב גפן.
בעיקרון לא ממש הלכתי בשביל האמנים, אבל עדיין היה כיף
גאיה השיגה מחברה שלה שני כרטיסי כניסה למאחורי הקלעים לפגוש את ביט 69, וברי (הגיטריסט, זה שצועק "כמו שלך") זכר את השם המלא שלי! ולורל ורענן שכחו אבל זיהו את הפנים שליP:
וגם המנהל שלהם דוויק זכר את השם שלי!
בקיצור, היה נורא מצחיק לראות את נינט צועקת "כמו שלך!!@%&*" ואת ביט 69 מנגנים את "האור בחיי" בגרסת פאנק-רוק.
אה, שכחתי לומר - היה שם גם מסכי ענק של סמסים שאפשר לשלוח הודעה ואז לראות אותה על המסך (וזה מופיע בדיליי של כמה שעות, אני רציני) אז גאיה שלחה בצחוק "ראיתי את יונתן קסלר!" ואנחנו לא ראינו שזה הופיעה על המסך אבל מלא אנשים אמרו לי שהם ראו שזה היה כתוב
באמת בקיצור, היה כיף!
 
ועכשיו פוסט תמונות (מהמצלמה של גאיה):
 
באוטו, משמאל לימין: לי, שני ואני מתחבא

 
מימין: לי, גאיה ושני

 
רענן (הסולן של ביט) ואני!!!!1 אעע שיועו

 
אמג זה לורל המתופף השקסססעעעעעעע ואני!!!&EIQWSOI

 
נינטייב וברי

 
אביב

 
יונתן קסלר
נכתב על ידי , 10/8/2007 15:34   בקטגוריות קניות, מוזיקה, הופעות, כפר המוזיקה, תמונות  
134 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-17/8/2007 18:47



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)