לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2004

שאלון (לא שבועי) + היום לונדון!


אתם עדיין יכולים להצביע לבלוג שלי לתחרות הבלוגים כאן. בבקשה רק תיכנסו, תגיבו ותכתבו שאתם מצביעים ליונתן קסלר פליז אני מתחנן!

 




שם: יונתן קסלר

גיל: 9.5

מיקום: ת"א

תכונות טובות: הרבה... :)  אני אתן אחת... חכם

תכונות רעות: אווו.. גם פה יש הרבה... אני אתן אחת - מכור למחשבים יותר מידי

מקצוע אהוב: בבצפר? אממ... או דרמה או חוגים (שברוב בתי הספר קוראים לזה 'מגמות') או ספורט

מאכל אהוב: מיונס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חיה אהובה: חתול

חג מועדף: פורים - בגלל שמתחפשים. חנוכה - כי היא לפעמים יוצאת על היומולדת שלי. יום כיפור - כי אין מכוניות ואפשר לנסוע על אופניים בכבישים. פסח - כי יש חופש ארוך מהבצפר.

יס או הוט: אני ביס... ואני גם מעדיף יס :)

ספורט מועדף: אין

סלנג מועדף: סבבה?

מילה אהובה: אמממ... לא יודע.. תסתכלו בשאלונים קודמים.. אני לא זוכר.. =\

זמר אהוב: אין

זמרת אהובה: אין

להקה אהובה: O-Zone כי הם שרים את השיר "dragostea din tei" או איך שחלק קוראים לו "מאיה היא" או "נומה נומה יאי"

שחקנית אהובה: אין

שחקן אהוב: אין

איזה כיתה אתה: עולה לה'

בדיחה שגרמה לך לצחוק: הרבה... אין לי כוח להזכר...

הבנאדם הכי יפה שראית: פחחחחח לא יודע..

הפאדיחה הכי גדולה שלך: אוי הרבה... לא זוכר מסוימת..

הדבר הכי מטורף שעשית: לא עשיתי דברים מטורפים

הדבר הכי מטורף שאמרת למישהו: כנ"ל

אתה חושב שאתה יפה? לא

אתה חושב שאתה צבוע? לא

אתה חושב שאתה קנאי? לפעמים

אתה חושב שאתה קרצייה? כנ"ל

אתה חושב שאתה עקשן? בדר"כ.. כן..

אתה אוהבת אתה עצמך? לפעמים...

בזבזן או חסכן? חסכן..

איפה היית רוצה לגור בארץ? איפה שאני גר עכשיו.. בת"א

בחו"ל? ניו יורק... גרתי שם 3 שנים (משנת 99 ועד 02) וזה היה מדהים.. הייתי רוצה לעבור לגור שמה עוד 3 שנים...

פלאפון? יש לי

של איזה חברה? מכשיר סמסונג של אורנג'

איזה צלצול יש לך? אין שם..

איזה רקע יש לך בשולחן עבודה בפלאפון? אין רקע.. סה"כ כתוב "Orange" ומתחת התאריך..

אתה רוצה להיות זמר? לא

להיות שחקן? אולי... נחייה ונראה..

אמרו לך פעם שאוהבים אותך? מהמשפחה זה נקרא?

יש לך פירסינג? לא

איפה יש לך? אין לי

אם אתה היית מוצא מיליון שקל מה היית עושה איתו? מבזבז חצי ממנו ואת השאר מביא למשטרה :)

אתה מאמין באלוהים? חצי...

באהבה ממבט ראשון? לא

דבר האחרון שאכלת? חח הרגע חזרתי מהאוכל אכלתי דגני בוקר (כריות)

מי האדם האחרון שחיבקת? את עצמי.. (תסתכלו על ההתחלה של הפוסט הקודם ותבינו..)

מי האדם האחרון שדיברת איתו? אמא שלי הרגע היא יצאה מהבית...

מי האדם האחרון שנישקת? לא זוכר..

מה אתה עושה עכשיו? תחשבו בהיגיון.. אולי עונה על השאלון?!

מה אתה שומע? את הרעש של המחשב ושל המכונת כביסה ואת הרעש של המקלדת כשאני מקליד.

מה אתה לובש? פיג'מה

מה הסרט האחרון שראית? לא זוכר.. ראיתי סרט בקייטנה שלי.. (לא זוכר את שמו) אבל אולי ראיתי אחרי זה... 

מה התוכנית האחרונה שראית? טום וג'רי בלילה

מה הדיסק האחרון ששמעת? יוווו מלאאאאא זמן לא שמעתי מוזיקה מדיסק.. לא זוכר...

מה השיר האחרון ששמעת? "dragostea din tei" או בשם הישראלי "מאיה היא" או "נומה נומה יאי"

מה החלום שלך? שיהיו לי עוד אלף חלומות שיתגשמו..

מה תעשה שאתה תסיים את השאלון? אמשיך את הפוסט...

אתה חושב שמישהו בכלל יקרא אותו? בטח רק ת'התחלה..

איך היה השאלון? שאלון טוב.. לא כמו השאלונים עם השאלות "האם אי-פעם עישנת" ו"האם אי-פעם קיימת יחסי-מין" וכאלה בסגנון..

 

הערה: השאלון היה מנוסח לפני שעניתי עליו בלשון נקבה והחלפתי לזכר אז יכול להיות שפיספסתי משהו..

 





יש!!

היום בלילה אני סופסוף טס ללונדון!

אחותי סיימה ללמוד שם צילום אופנה ואני הולך לבלות שם עכשיו 10 ימים :)

 

כיף לי :)

נכתב על ידי , 26/7/2004 11:01   בקטגוריות שאלונים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/6/2007 14:19



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)