לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

תמונות מעיר הבירה בתל אביב!


שוב די הרבה זמן לא עדכנתי. זה לא שאין לי על מה, יש לי הרבה, פשוט אין לי כוח (ותמונות, אז זה לא יהיה מעניין).

 

בפוסט הקודם מישהי הגיבה לי שראו אותי במגזין לאשה של שבוע שעבר.

בדקתי וזה אכן נכון - זוכרים שהלכתי לאירוע ההוא של פליקס? אז צילמו שם את עופר שכטר ואני הייתי מאחוריו!



לא משנה ><

אז אתמול ושלשום הייתי בעיר הבירה עם מעין וקצת גאיה וחברה שלה, היה נורא כיף. תמונות בסוף.

מחר הופעה של שייגעצ שוב בבארביP: יהיה מגניב. יהיו תמונות.

 

אתמול הייתי עם מעין בצילומים לפרומו לערוץ ניקלודיאון לקראת החצי גמר/גמר וחילקו אותנו ל3 קבוצות והיה די משעמם אבל לא נורא. לפחות היה אוכל חינם.

הרעיון זה לצלם פרומו לערוץ שיופיע לפני החצי גמר או הגמר, אני לא בטוח, והפרומו היותר טוב או משהו כזה אז מי שהיה בקבוצה יקבל 10 נקודות שעוזרות במשהו לעלות לגמר. אין לי מושג מה הולך שם בדיוק.

אני אעדכן אתכם בפרטים והכל.

 

אנחנו הולכים לעשות קאבר בלהקה לאבא עורך דין וזה מאוד מגניב. כשיונצ' (הסולן) יחזור... בא לי כבר לעשות חזרות. זה כיף.

גם מתמסר עם הקיר הולך לעבור כמה שינויים. צפו להפתעות! (אולי אפילו בחנוכה נופיע איפשהו, נראה)

 

וואי תיארתי לעצמי שזה יהיה הרבה הרבה יותר ארוך. לא נורא.

הנה התמונות מעיר הבירה (אין תמונות של שייגעצ ועוד כל מיני להקות כי התמונות גנוזות מגאיה, כי לי נגמרו הסוללות במצלמה).

אין לי כוח לתיאור. אגב, הקספרים אמרו בהופעה שבספטמבר הם מקליטים אלבום חדש!DD:

 

מופע הארנבות

 

מופע הארנבות יש עוד הרבה ככה זה שנותנים לקסלר את המצלמה שלך

 

רענן...=]]]

 

שמנמן!

 

לורל על התופים

 

יוני בלוך

 

שרים את סוף אחר

 

רוקדים את אחריות!!!!!!D:

 

כן, אני יודע שאין הרבה.

תאשימו את גאיה.

 

הייתי פה.

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 17/8/2007 18:23   בקטגוריות הופעות, כת הטווס, מוזיקה, תמונות, טלוויזיה, שייגעצ  
112 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-25/8/2007 02:01



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)