לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

300,000 כניסות לבלוג!


לפני שאני אתחיל עם הפוסט, אני רוצה להגיד כמה דברים קודם:
  1. מעין ואני, צוות אופטלגין, משתתפים בתוכנית NickNet ועלינו לחצי גמר. אנחנו צריכים שתצביעו לנו כאן. כל מה שאנחנו צריכים זה שתצביעו בקטגוריית קליפ ל"עדי אדיוס" בסרט זה לא משנה ובפריסטייל ל"פרויקט הבמבה". תודה רבה מראש!
  2. עשיתי למעין עיצוב ותבנית חדשים בצבע ירקרק, כולכם מוזמנים (ואף יותר מזה) להיכנס!
  3. כנסו לבלוג של בת-שי. לה עדיין לא עשיתי עיצוב, אבל כשיהיה לה פרו אני עושה לה תבנית!
  4. ב-26.8, יום ראשון, עוד 5 ימים מתקיים מפגש ישרא-בלוג אחרון לחופש הגדול! כולכם באים!!! וחסר למי שלא!
ועוד כמה דברים בקשר ל"חיי הסלבס" שלי
  1. אני הולך להופיע בשבת הקרובה בתוכנית "הכסף מדבר", תוכנית שבועית בערוץ 10 (שאגב, אבא שלי גבי קסלר מופיע שם בפינה קבועה). אני הולך לשאול את יולי תמיר, שרת החינוך, שאלה כלשהי. מחר מצלמים את זה בכיכר רבין וזה יהיה ממש מגניב. אז תזכרו לצפות בתוכנית בשבת הקרובה בערוץ 10!
  2. פליקס רוצים שמעין ואני צוות אופטלגין נשתתף באיזו פרסומת שתופיע במעריב לנוער וכאלה של פליקס. הם ביקשו ממלא אנשים להשתתף בפרסומת אז בטח נופיע בקטן כזה >< לא נורא. עדיין מגניב.






תודה לה שגם צילמה את ה-300,000

הרבה זמן חשבתי מה לעשות לכבוד ה-300,000 כניסות לבלוג.
בהתחלה רציתי לעשות כאן רשימה מתומצתת של פוסטים מעניינים מהעבר ואז הבנתי שזה דפוק ושאף אחד לא באמת ייכנס ויקרא את הפוסטים האלה. מי שרוצה מצידי שיחפור לי בארכיון.
אז החלטתי במקום זה לסכם את הכניסות החשובות ואירועים חשובים בתולדות הבלוג ^^
 
בכל זאת חפרתי בארכיון שלי וראיתי כמה פוסטים שכתבתי על מספר כניסות עגול ו"מכובד". בתחילת הדרך, אחרי 4 חודשים וחצי מאז שפתחתי את הבלוג, הגעתי ל400 כניסות. נו, מה? אז לא היו בישרא כמעט קוראים! ניתן לראות שכתבתי על זה פוסט כאן (זה עוד בתקופה שקראו לבלוג בננה ולא ידעתי לעצב אז הצבעים היו ירוק, ורוד וצהוב בהיר ובוהק. הייתי בכיתה ד'!)
אני זוכר שקניתי פרו וראיתי את הסטטיסטיקות וכל החודש הראשון של הבלוג היה 68 כניסות. היום זה כחמישית ממה שיש לי ביום.
בפוסט הזה ציינתי בהתרגשות שהגעתי ל-1,000 כניסות לבלוג. ניתן לראות שברשימות צץ לו הכפתור "גם לי ההורים קוראים קבוע בבלוג" (אני מאוד מקווה שהיום הם לא) שאז עיצבה לי נל. מישהו זוכר אותה?
 
כאן זה הפוסט שנכתב כחצי שנה לאחר פתיחת הבלוג, כשרכשתי פרו. 10 ימים אחרי זה ציינתי 2,000 כניסות לבלוג.
נדלג עכשיו הישר לחגיגות ה-10,000. לקראת סוף 2004, כשנה לאחר פתיחת הבלוג ציינתי 15,000. ארבעה חודשים אחרי זה בלבד הגעתי ל-21,458 כניסות (מספר הבלוג).
לפני קרוב לשנה וחצי נכנסתי לפעילים לראשונה. קצת לאחר מכן, לפני שנה ושלושה חודשים חגגתי ל-100,000 כניסות. לפני כ-9 חודשים בלבד, בנובמבר, חגגתי 200,000 כניסות לבלוג על ידי הפצת הסרטון בן ה-15 דקות ללא שם, שמסופר בו על ילד שאין לו שם (בהשראה ממגיבי הנאצה). הסרטון זכה להצלחה ענקית (NOT).
 
התוכנית שלי הייתה במקור גם לעשות ל-200 אלף כניסות פוסט עם המון המון ברכות אבל לא יצא.
אז הנה, לכבוד ה-300 אלף  (אמנם לא המון המון, אבל משהו עדיין XD)

(שני עשתה את זה, לא אני)


 
 
(למי שנכה ולא הבין בהתחלה כמוני - כתוב דניאלוש, לא תיאלוש)
 



 
  

וכמובן הברכה המוקלטת של מעין ושירה!
לחצו כאן (זה בסדר גם אני לא הבנתי את המילים עד שכתבו לי אותן)

תודה לכולם!
 וגלידה (כי אני בגמילה מ3333>)
 
יונתן קסלר

נכתב על ידי , 21/8/2007 17:19   בקטגוריות כניסות, שוקולד פרה  
190 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלמוג ב-30/8/2007 01:38



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)