לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

יש פה תמונות של בר רפאלי!


מעין ואני, צוות אופטלגין, משתתפים בתוכנית NickNet ועלינו לחצי גמר.

אנחנו צריכים שתצביעו לנו כאן.
כל מה שאנחנו צריכים זה שתצביעו בקטגוריית קליפ ל"עדי אדיוס" ובפריסטייל ל"פרויקט הבמבה".
בנוסף יעזור לנו מאוד אם תצפו ב
עדי אדיוס ובפרויקט הבמבה ותדרגו את שניהם 5. תודה מראש!
 



איך תזהו אותי? יש מספיק תמונות שלי בבלוג, תחפשו


לאחרונה אני לא מעדכן הרבה. אני מקווה שכשנחזור ללימודים אני אחזור לעדכן קצת יותר בקביעות.
אם כבר בצפר, אתמול (יום שישי) קניתי סוף סוף את הציוד לבצפר. פעם ראשונה החופש שאני מתחיל באמת לרצות לחזור ללימודים.
יש לי הרבה חברים שבכלל לא פגשתי ודיברתי איתם החופש ואני מתגעגע. חוץ מזה, בא לי כבר ללכת לפרויקטים (שזה כמו מגמות אצלינו רק שזה רק בימי שישי, של כיתות ח'-ט'). כת הטווס (מעין, יונצ', אורי ואני) רוצים לירשם למוזיקה
גם בא לי כבר לעשות חזרה ללהקה, הרבה זמן לא עשינו כי יונצ' היה בארהב ועכשיו הוא חזר אבל לא יוצא, אז נלך בספטמבר.

בקשר לבית ספר - החלטתי השנה שאני לוקח את עצמי בידיים ומשתפר במקצועות שפעם הייתי טוב בהם והשנה ירדתי (במילים אחרות, מתחיל להקשיב בשיעורי מתמטיקה).
אני רוצה להבחן למגמת קולנוע בתלמה ילין, למרות שאני בכלל לא בטוח שאני רוצה ללכת לבית ספר הזה. אני אבחן, ואם אני אתקבל אני אחליט. כי חוץ מזה שט' זו השנה הכי כיפית בבית הספר שלנו (אני בבית ספר לטבע שהוא מא'-ט'). גם תלמה ילין זה בית ספר שלומדים בו נורא הרבה ומשקיעים מאוד ואולי אפילו יותר מדי בשבילי במגמה. הספיק לי הבצפר הזה שאני לומד כל יום עד 3 ומגיע הביתה ב-330, אני רוצה כבר לנוח.

ובלי קשר - אח שלי הגדול (בן 30) חזר מחול והוא קורא בבלוג שלי והוא מנוי RSS לבלוג והתלונן שכל פעם שאני מקפיץ את הפוסט מפגש אז הוא מקבל התראה, אז אם לעוד מישהו היה מנוי RSS וקיבל הרבה התראות בגלל שעשיתי הקפצה, אז מצטער.

מה עוד? מסתבר שיש לי 500 שקל והייתי בטוח שיש לי הרבה פחות, אז אני רוצה לקנות פלייסטיישן 2 יד שניה. אז מחר אני כבר אברר מחירים וזה, ואולי אפילו אני אקנה כבר.
האמת שגם רציתי אייפוד כי איבדתי את שלי בנמיביה  אבל הוא עולה יותר מפלייסטיישן גם יד שניה אז נראה לי אני אחכה עם זה קצת. בינתיים אני אשרוד עם האייפוד שאפל 512 מגה בית הישן ><

ד"א, שמעתם על מה שקרה היום בלונה פארק? ידעתי שלא. אז לזה נועד Ynet (צריכים לשלם לי על זה )
בכל מקרה, הקטע המצחיק הוא שהיום רציתי ללכת לסופרלנד אבל בסוף הבריזו לי ולא יצא. מזל שאני לא אוהב את הלונה פארק, אחרת הייתי מארגן בלונה פארק ורוב הסיכויים שהייתי הולך
מקווה שייצא לי ללכת לסופרלנד עוד החופש, אני ממש רוצה ומחכה לזה כל החופש ויותר מזה.

ולסיום, אני רק אבקש מכם שוב, זה באמת חשוב!
מעין ואני, צוות אופטלגין, משתתפים בתוכנית NickNet ועלינו לחצי גמר. אנחנו צריכים שתצביעו לנו כאן.

כל מה שאנחנו צריכים זה שתצביעו בקטגוריית קליפ ל"עדי אדיוס" ובפריסטייל ל"פרויקט הבמבה".
בנוסף יעזור לנו מאוד אם תצפו ב
עדי אדיוס ובפרויקט הבמבה ותדרגו את שניהם 5. תודה מראש!

זה ממש חשוב לנו וזה לוקח שניה. אפילו רק תצפו בשני הסרטונים, זה ממש יעזור לנו ואנחנו נחושים בדעתינו לעלות לגמר!
 
אז אני מקווה לראות אתכם מחר במפגש! תבואו בהמוניכם
יונתן קסלר

התמונות של בר רפאלי נמחקו עקב תלונות של בית המשפט המחוזי של הבלוגים בדימונה

נכתב על ידי , 26/8/2007 00:17   בקטגוריות קניות, בית ספר, מפגשי ישרא-בלוג  
134 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תלמה ב-26/1/2008 13:14



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)