לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

זכינו בגמר של התחרות NickNet!


עריכה: בטעות מחקתי חלק מהמשתתפים בטבעת "תל אביב" שבניהולי, מצטער XD

מי שמחקתי בטעות מוזמן להצטרף שוב וגם מי שלא בטבעת או שהוזמן! לחצו כאן!

 


אז כבר נהיה אצלי בבלוג הרגל לפתוח פוסטים עם השורה "הרבה זמן לא עדכנתי, לא היה לי כוח".

אז גם עכשיו אני אכתוב משהו בסגנון - הרבה זמן לא עדכנתי, אבל לא בגלל שלא היה לי כוח. אלא בגלל שמסתובב אצלי בבית חתול נוסף בגודל של עכבר שעושה הרבה צרות.

מעין נסע לאילת לפסטיבל הג'אז, ואני הצעתי שאני אשמור על החתול שלהם בגירה. אבל אז הם החליטו לקחת עוד חתול שמצאו תקוע במנוע של מכונית, ששמו אריסטו.

בגירה הוא חתול נחמד ושקט, אבל אריסטו... לא. הוא מחרבן על הרצפה בכמויות (משהו שמעין לא אמר לי לפני שאימצתי אותו) ומיילל כל דקה. אז עד עכשיו כדי להשתיק אותו הייתי צריך לשחק איתו או לשים אותו עלי, מה שלא איפשר לי לעדכן.

 

אבל היום הוא עצבן אותי ברמות וזה היה הקש ששבר את גב הגמל - הלכתי לתומי לראות טלוויזיה בסלון, לפתע אני חוזר ועוד לפני שנכנסתי לחדר הרחתי ריח מטורף של חרא.

נכנסתי, ופתאום אני מגלה מלא גושי חרא שנמרחו על כל הרצפה! ושלוליות של שתן ועוד המון דברים נוראיים. זה מסריח ברמות שאני סותם את האף שלי כדי לא להריח! אז כנראה שהוא דרך על אחד הגושים והתחיל לטייל בחדר ועכשיו ממש כל הרצפה שלי מלאה בחרא וזה ממש ממש לא נעים. עכשיו הוא הלך לישון (בתוך המכנס שלי שהיה על הרצפה, יש לציין. אני מאוד מקווה שהוא לא יחרבן גם שם) אז מצאתי לי הזדמנות לעדכן.

טוב, לפחות יש לי רק עוד לילה אחד לעבור איתו (אני גם לא מצליח להירדם כי הוא מיילל בלי הפסקה). מחר בערב מעין חוזר.

ואז אנחנו לך להופעה של מופע הארנבות של ד"ר קספר בבארבי

 

בכל מקרה, שלשום הלכתי עם לילי ואמא שלה ואח שלה ללונה פארק והיה כיף מאוד

ואתמול נפגשתי עם תמרי והיה ממש כיף  וראינו אצלה כוכב נולד, כי אין בן אדם במדינה שלא רואה את הגמר (בכל זאת, 36% צפיה וברגע ההכרזה 42% צפיה!). לא ממש הכרתי את המתמודדים, ראיתי פרק אחד בחצי גמר ועוד פרק אחד באודישנים. הפרק ההוא שראיתי באודישנים ראיתי שם את מרינה וידעתי שהיא תגיע גבוה מאוד, לדעתי היא הכי טובה בכוכב נולד 5 והיא הייתה צריכה לזכות. האמת שהייתי בטוח ששלומי בראל יזכה בגלל שיש לו הרבה מעריצות, ובועז מעודה בכלל לא הכרתי אותו. די הופתעתי שהוא קיבל 50% הצבעות, מרינה ושלומי יותר טובים ממנו לדעתי. מרינה הייתה צריכה לזכות, אבל שטויות, זה כוכב נולד - לא ציפיתי באמת שיבחרו את הזמר הכי טוב ומקצועי.

 

מה עוד? היום שידרו את הגמר של Nicknet ובו הסרטון עדי אדיוס שלנו זכה בקטגוריית קליפים מקום ראשון וזיכה אותנו בפרס של 1,000 ש"ח לקניות בEnter, עוד 1,000 ש"ח לקניות בגדים בBillabong ועוד אייפוד! והסרטון השני שלנו ששודר, פרויקט הבמבה, גם הוא עלה לגמר אך הגיע למקום שלישי "בלבד" בקטגוריית פריסטייל. תודה רבה לכל מי שהצביע לנו באתר!

ולכל מי שאמר שאני מוחא כפיים לא טוב - לכו תזדיינו, אני אמחא כפיים איך שאני רוצה!

הלכנו אני ומעין לאולפן של ניקנט באולפני הרצליה בשביל החצי גמר והגמר והיה נורא נחמד ופגשנו גם את בת-שי  שיש אצלה גם תמונות מיום הצילומים!

 

אה, ואיך שכחתי - מפגש ישראבלוג שהיה ביום ראשון, היה נחמד, לא מדהים במיוחד אבל היה נחמד

אין אצלי תמונות כי לא הבאתי מצלמה אז תחפשו בבלוגים אחרים.

 

אז זה הכל, אני אסיים את הפוסט לפני שהחתול המעצבן יתעורר.

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 30/8/2007 17:44   בקטגוריות טלוויזיה, מפגשי ישרא-בלוג, לונה פארק, שחרור קיטור  
105 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *+*+*Anni*+*+* ב-7/9/2007 17:09



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)