לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

ימים ראשונים לבצפר ועובדות עלי


הימים הראשונים של הלימודים היו בסדר גמור, לא היה קשה, להיפך - היה ממש קל ברוב השיעורים. אבל אני ממש מפחד (או פוחד? איך אומרים?) מהבוחן שיהיה במתמטיקה עוד שבועיים.

בכל מקרה היה ממש נחמד בשיעורים, היה מצחיק והמורים החדשים טובים. מורה חדשה לאנגלית שזה דבר מצוין, מורה חדשה למתמטיקה שזה מבאס אבל היא נחמדה, והמורה להיסטוריה גם טובה ועדיפה על הקודם, למרות שכולם אהבו אותו, הוא שנא אותי...

גם הפרוייקטים של כיתות ח'-ט' שהתחילו השנה יהיו כל יום שישי וכבר היום התחילו להציג לנו אותם (זה כמו מגמות רק פחות מושקע), שנה שעברה היה פרויקט מוזיקה והשנה אין אז זה די מבאס, אני לא ממש יודע לאן אני אלך.

 

בכל מקרה... מה יש לספר? אחרי המון זמן שלא הייתה חזרה ללהקה שלשום (יום ראשון) הייתה חזרה של שעתיים וחצי, ורק שבוע הבא תהיה עוד חזרה של 4 שעות ואז שוב הפסקה של 3 שבועות כי עכשיו אורי טס לארה"ב.

אבל השיר שלנו מתמסר עם הקיר מתקדם טוב, כשאורי יחזור אני מקווה שנעשה הרבה חזרות ונגמור איתו כבר ונתחיל לעבוד על אחד חדש. גם ניגנו את אבא עורך דין ונעשה לו קאבר ויהיה מגניב וזה

 

ובגלל שכולם עושים את זה וזה מגניב ואין לי על מה לעדכן, אז קבלו 50 עובדות עלי (או כמה שייצא, בטח יותר):

  1. קוראים לי יונתן קסלר
  2. אני בן 13 עוד 4 חודשים, בכיתה ח'
  3. אני גר בתל אביב ולומד בבית ספר לטבע
  4. גר עם שני הוריי ועם החתול שלי באוזר
  5. מנגן על גיטרה שנה
  6. יש לי להקה שקוראים לה כת הטווס (קישור למייספייס ברשימות)
  7. אני עושה סרטונים (יותר נכון עשיתי) עם חבר שלי מעין (קישור ברשימות) ומעלה לפליקס, והשם שלנו הוא צוות אופטלגין
  8. אני אוהב מאוד לאכול, אבל רק דברים מאוד ספציפים
  9. שניצל תירס זה המאכל האהוב עלי
  10. אני כמעט ולא אוכל בשר - רק המבורגר ולפעמים נקניקיות. לא בגלל החיות, בגלל שלא טעים לי.
  11. יש לי גם מסג'נר וגם אייסיקיו אבל אני מתחבר כמעט תמיד רק למסנג'ר כי אני לא סובל אייסיקיו
  12. יש לי את הבלוג הזה קרוב ל-4 שנים, השיא שלו בפעילים זה מקום 4 והימים ה-4 בספטמבר (הבנתם? XD)
  13. אני מאוד אוהב לשמוע מוזיקה, בעיקר רוק ובעיקר רוק ישראלי (לא רק).
  14. אוהב ללכת להופעות של להקות שאני אוהב
  15. כשהייתי תינוק דגמנתי לכל מיני דברים והופעתי בעיתון (ההורים שלי עיתונאים, פרוטקציות...P: )
  16. בגיל 4-7, כלומר גן-א'-ב', גרתי בניו יורק (3 שנים) והיה נחמד. הייתי רוצה לחזור עכשיו (:
  17. מאותה סיבה אני טוב מאוד באנגלית. נבמתמטיקה אני בסדר אבל גרוע באלגברה, ובסך הכל בלימודים אני ממוצע כזה.
  18. פעם הייתה לי ליפה של תלתלים גדולה, היום יש לי שיער קצר (בצבע חום כהה)
  19. יש לי עיניים חומות-ירוקות
  20. יש לי שיניים בולטות עם רווח ויש לי גשר, וסביר שאני אהיה איתו הרבה זמן
  21. אני שונא ספורט וגם ממש גרוע בזה
  22. נולדתי ב-28 בדצבמר 1994 ובעיקרון אני אמור להיות בכיתה ז' אבל אני בח'.
  23. אני ממש רוצה לעשות בנג'י או צניחה חופשית D:
  24. הייתי פעם באפריקה, בנמיביה (במאי השנה) ואני טס שוב במרץ וכנראה אעשה שם צניחה חופשית (אל תשאלו)
  25. כשחושבים על זה, הייתי בכל היבשות חוץ מאוסטרליה ודרום אמריקה (אם מחשיבים את ישראל באסיה). גם באנטרקטיקה אבל זה לא נחשב ><
  26. יש לי שני אחים ואחות, מצד אבא - נולדתי לנישואים שניים של אבא שלי, הוריי לא גרושים או משהו.
  27. ניגנתי 4 שנים על פסנתר אבל הפסקתי לטובת הגיטרה
  28. אף פעם לא עישנתי או לקחתי סמים (נו, גיל 13, מה ציפיתם). לקחתי כמה שאכטות של נרגילה בסיני ^^
  29. גם אין לי קעקועים, פירסינגים, עגילים או משהו בסגנון.
  30. אין לי חברה כיום
  31. היו לי 3 חברות רציניות ואף אחת מהן לא גרה בתל אביב או באיזור
  32. פעם פתחתי את הראש כשרצתי והחלקתי לתוך הדבר הזה ששמים עליו את המקלדת. מאז אני שם את המקלדת על השולחן עצמו. ויש לי עכשיו צלקת במצח
  33. אני 1.55 בגובהי, לא הייתי מתנגד בכלל לעוד כמה וכמה סנטימטרים
  34. אני מרגיש שמנמן, אני עושה דיאטה בימים אלה
  35. אוהב לשמוע גלגל"צ וערוץ 24 ברקע

טוב זה כל מה שיש לי כרגע בראש. יצא לי פחות כמו שציפיתי. ^^

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 4/9/2007 22:00   בקטגוריות בית ספר, כת הטווס  
101 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-8/9/2007 21:50



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)