לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

א בגד הו זח ט י כל מנס עפ צק רשת


לאחרונה נורא קשה לי לבחור כותרת (אגב, אני בוחר את הכותרת רק בסוף כתיבת הפוסט) כי כל הפוסטים שלי הם על כל מיני דברים ולא משהו אחד ספציפי. אז תסלחו לי על הכותרת המפגרת.

 


אתמול הייתי בהופעה של שליחי הבלוז במחווה לקווין, פינק פלויד ולד זפלין עם מעין והיה מאוד נחמד

אין תמונות כי לא לקחתי מצלמה כי לא רציתי לבזבז סוללות כי מעין היה אמור לישון אצלי כדי לצלם קליפ ואז בסוף הוא לא בא כי הוא היה עייף,

אז בקיצור... אין תמונות.

 

רציתי להשלים שעות בסופ"ש כי בלימודים ישנתי 6-7 שעות כל לילה ונהייתי במהלך השבוע ממש עייף, אבל לא יצא, ישנתי רק משהו כמו 9 שעות.

לא נורא. השבוע הראשון של הלימודים היה ממש נחמד, ציפיתי שיהיה יותר גרוע בשיעורים אבל לא עשינו כמעט כלום וזה.

ויום רביעי בכלל שוב חופש אז זה עוד לא ממש לימודים רציניים P:

אגב, אני בא למפגש ישרא-בלוג בסוכות ב-30.9, תבואו גם!

 


משהו מוזר עובר על המונים בישרא-בלוג.

לפני שכולכם תקפצו ותגידו "וואו יש לי 1000 כניסות ביום!" (טוב, אז לא לפני, אחרי) שתדעו שיש תקלה בישרא שזה כנראה כאילו "מוסיף" לחודש אוגוסט כפי 10 מהכניסות שאנחנו מקבלים ביום (לפי התאוריה שלי ושל מעין). בקיצור למי שיש מנוי פרו יכול להבחין שהסטטיסטיקות של חודש אוגוסט גדלות בקצב מהיר מאוד.

אז לא, לא נכנסו אליכם פתאום מלא אנשים לבלוג, יש תקלה בישרא-בלוג

זה כפיצוי על זה שהורידו את המונה לפני איזה שנתיים (מישהו זוכר בכלל?)

 


תשובות לשאלון השבועי של שבוע שעבר:

 

כשאת בוחרת עיצוב לבלוג, האם את מתייחסת גם למשמעות של התמונה, הצבעים והאופן בו הוא נראה? או שרק היופי קובע?
כן, בדרך כלל אני מתאים אותו לשם הבלוג שהוא שוקולד פרה, ובגלל ששוקולד הוא לרוב חום אז לרוב אני עושה את העיצוב חום ובנוסף את דמות הפרה של הבלוג שיואב (כן, זה מהבלוג) צייר. חוץ מזה כשאני מחליף עיצוב לרוב אני גם משנה את תבנית הבלוג למשהו אחר.

כשאת נכנסת לבלוג והעיצוב לא לטעמך אבל עדיין קריא - האם תצאי ממנו ישר?, תעירי לבלוגרית? או תתעלמי ותקראי את הפוסט?
תלוי עד כמה. כל עוד העיצוב לא מפריע לעין אני אשאר בבלוג בדרך כלל, שכל אחד יעצב איך שבא לו.

מ- 1 עד 10, עד כמה העיצוב בבלוגך מתאים לאישיות שלך?
0. אין שום קשר בין שוקולד פרה (שעליו מתבסס העיצוב) אלי, אני בכלל לא כזה מת על שוקולד פרה (כאילו, ברמה של כל השוקולדים האחרים).

במידה ויעירו לך על העיצוב ויגידו לך שהוא לא יפה, האם תשני אותו? האם תתרגזי?
אני לא אתרגז. אם זו תהיה קבוצה גדולה של אנשים אני כן אשנה, זה כבר קרה מספר פעמים.

במידה ויעירו לך שהעיצוב מפריע לקריאה, איך תתייחסי?
זה כמעט ולא קורא אצלי, אני מאוד מקפיד על זה, אבל אם זה יקרה אני אשנה מיד את צבע הפונט.

האם זה משנה לך מי מכין את העיצוב לבלוגך?
כן, אני מכין לעצמי את העיצוב והתבנית תמיד (חוץ מציורים וכאלה שאני לא יודע)

כשאת בוחרת צבעים לעיצוב, האם חשוב לך שהם יהיו רק יפים, שיביעו מצב-רוח מסויים שאת בוחרת אותם באופן אקראי?
בדרך כלל באופן אקראי - העיצובים לא כל-כך שונים אחד מהשני אצלי, וגם המצב רוח לא משתנה בצורה קיצונית כל-כך, ככה שבעיקרון חשוב לי שיהיה יפה ונוח.

עד כמה את חושבת שהעיצוב בבלוגך מביע את עצמך?
בכלל לא, אני לא חושב שעיצוב אמור להביע את עצמי.

מ1 עד 10, עד כמה את מרוצה מהעיצוב שלך, למה?
10, כי עשיתי אותו בצורה שאני שלם איתו ואם לא הייתי מרוצה עד הסוף לא הייתי שם אותו. ולא, אני לא חושב שהוא יפה בדירוג של 1-10 ברמה של 10, אני מרוצה ממנו 10.

האם עיצוב של בלוג מסוים הוא מעין "רושם ראשוני", שמתפוגג לאחר קריאת הפוסטים, או שזה משהו שאת מחשיבה כחלק משמעותי מהבלוגר?
סוג של, לפעמים הרושם לא מתפוגג ולפעמים עיצוב גם לא נותן רושם ראשוני, אבל בדרך כלל כן. למרות שלפעמים עיצוב כן יכול להעיד על הבן אדם ולכן אני חושב שזה משמעותי. למשל, אם אני אכנס לבלוג שכולו שחור עם כותרת של להקת My Chemical Romance או משהו כזה אני אניח שזה בלוג של פריקית, ומכיוון שאני לא חושב שלפריקים יש כישרון כתיבה מיוחד (סליחה על ההכללה הגסה) לרוב הרושם הזה די ישאר אצלי.

איך את מחליטה באיזה צבעים ובמה יתעסק העיצוב?
צבעי חום כמעט תמיד אלא אם כן בא לי משהו ממש מיוחד, והעיצוב בדרך כלל יתעסק בשוקולד/פרה.

באיזו תדירות את מחליפה עיצוב?
זה משתנה. לפעמים אחרי שבועיים ולפעמים אחרי כמה חודשים. תלוי עד כמה נמאס לי ממנו.

החלפת עיצוב מביעה מבחינתך משהו מלבד "נמאס לי מהעיצוב הזה"?
לא ממש, כנראה שאני פשוט רוצה חידוש.

ולסיום - האם את מעצבת בעצמך?
כן, כבר כתבתי את זה כאן.

תשובות לשאלון של השבוע:

 

האם את מתרגשת לחזור ללימודים? למה?
האמת שביום הראשון התרגשתי, אבל ברגע שהתחיל השיעור הראשון די חזרתי לשגרה.

מה המטרות שלך לשנה הבאה בביה"ס?
להשקיע הרבה יותר בלימודים ולשפר ציונים. ולהיבחן השנה לתלמה ילין

האם את נהנית ללמוד? למה?
לא ממש, יש שיעורים כיפים פה ושם אבל בעיקרון לא.

האם את מתכננת לעבוד במשך השנה?
אם הייתי יכול אז הייתי בשמחה עובד.

אם כן, מה את מתכננת לקנות עם הכסף שתרוויחי?
ואם לא? אני מנודה!

עוד כמה שנים נשאר לך ללמוד בביה"ס?
שנתיים, בסוף ט' אני נושר ועובר להוליווד ועובד שם בתור במאי מצליח [סתם, עוד 5 שנים]

האם את שמחה מזה שנשאר לך הרבה/מעט זמן? למה?
זה נראה לי עוד די הרבה, למרות שאת החצי כבר עברתי. קצת מתבאס, עוד שנתיים כבר הבגרויות ואני לא אהיה רגיל לזה כי אצלינו אין הרבה שיעורי בית ואני אף פעם לא לומד למבחנים.

ולסיום, מה את מאחלת לעצמך לקראת השנה החדשה?
להשקיע יותר בלימודים ולקבל ציונים יותר טובים. ולהתקבל לתלמה


לסיום אני רוצה לדבר איתכם על תופעה מדאיגה בקרב בנות.

אני כל הזמן נתקל בבנות שאומרות לי "איזו כוסית היא!" על הבת הכי מכוערת וכונפה שקיימת רק בגלל שהיא חברה שלה.

עכשיו, קודם כל תלמדו להבדיל בין כוסית ליפה. כוסית זו מישהי עם גוף יפה ויפה זו מישהי עם פנים יפים.

אם יש מישהי שמנה שטוחה עם תחת ענקי אבל פנים מדהימות זה לא הופך אותה לכוסית!

ואחרי שלמדתן את ההבדל בין כוסית ליפה, אל תשתמשו בזה סתם.

אם יש לכן חברה אל תגידו לה שהיא כוסית בגלל שאתן אוהבות אותה, תגידו שהיא נחמדה, חמודה, לא יודע מה. אבל כוסית זו לא מילה שמתארת אופי, זו מילה שמתארת מראה.

מקווה שהצלחתי לגרום לחלקכן (ולחלקכם?) ללמוד משהו.

 

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 8/9/2007 21:35   בקטגוריות הופעות, בית ספר, ישרא-בלוג, תשובות לשאלונים השבועיים, שחרור קיטור  
124 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-27/9/2007 17:53



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)