לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

דחלעארולשכעחלשדכ


היום דווקא נפתח עם שאלון קצר שהועתק ממעין שתירגם למין זכר מלילי. עשיתי כמה שינויים קטנים בשאלות:

גבוהה ממך: מאוד עדיף שלא
יש לה גשר: שיהיה לה בכיף. אבל מהרגע שמורידים לי את הגשר אז שגם לה לא יהיהP:
מתלבשת מצועצע/סטייליסטי: לא אכפת לי
מתלבשת בסגנון רחוב: כנ"ל
עיניים כחולות: יפה
עיניים ירוקות: גם
עיניים חומות: סביר
מעשנת סיגריות: בכלל לא
מחייכת הרבה: כן
חוש הומור: חוש הומור טוב
מתקשרת כדי להגיד "היי": כן אבל לא בקצב מסחרר
מחמיאה לך: בטח
עונדת תכשיטים: כן
מחייכת כשאתה נכנסת לחדר: בכיף
שיער שחור: בסדר
שיער חום: בסדר
שיער בלונדיני: יפה
שיער ג'ינג'י: לא
יכולה להצחיק אותך בכל רגע נתון: כן
נאמנה: חובה
מנגת בגיטרה: בכיף אבל שלא תהיה יותר טובה ממני! טוב נו עדיף שלא תנגן אבל לא כזה עקרוני
מתופפת: אפשרי
שרה: בכיף
חזה מפותח: כן, אבל יפה!
שיער קצר: לא
פירסינג/עגילים: עדיף רק עגילים באוזניים, אבל זה תלוי כי יש כאלה שמתאים להם פירסינג
קעקועים: לא בגיל הזה
מוזיקה: בעיקרון לא ממש אכפת לי אבל כדאי רוק שיהיה לנו עוד נושא משותף לשיחה אה וכמו שמעין אמר שלא תהיה מעריצה מטורפת



אני רוצה להתייחס לפוסט הקודם.

היו הרבה אנשים שכעסו עלי בגלל מה שכתבתי - אני רוצה לומר שלא התכוונתי שכל בלוג שחור שאני אכנס אליו יהיה בלוג של פריק וגם לא אמרתי או התכוונתי שלפריקים אין כישרון כתיבה.

אני בסך הכל אומר שיש חבורה של אנשים שכל אחד יגדיר אותם איך שבא לו, פריקים/גותים/מה שלא יהיה, שלרוב מתלבשת שחור, לובשת ניטים ואוהבת לשמוע MCR. ככה שאם אני אכנס לבלוג שחור עם כותרת של MCR, לשם הדוגמה, אני אניח שזה בלוג של פריק/גותי כי מה לעשות, רוב האנשים שפגשתי עד עכשיו שאוהבים את הלהקה הזו הם כאלה.

ותסלחו לי שאני לא אוהב לקרוא פוסטים שנראים ככה:

When I was
a young boy
My father
took me in to the city
To see a marching band

כי זה לא מעניין ובטח שלא אומר שום דבר.


בקשר למה שכתבתי על בנות שמשתמשות במילה כוסית סתם אין לי הרבה מה לומר אבל בכל זאת אני אתייחס.
חלקכם אמר שזה בצחוק ואני ממש לא מבין מה מצחיק בזה.
חלקכם אמר שלכל אחד מותר לומר מה שבא לו - אז גם לי מותר לכתוב את דעתי, לא הכרחתי אף אחד בעינויים להפסיק להשתמש במילה הזו.
וחלקכם הגדול אמר שאני שובניסט ושאני מכליל את כל הבנות.
עכשיו, אני לא סתם מכליל. אמנם לא כל הבנות משתמשות בזה, אבל הרבה מאוד בנות אומרות את המילה "כוסית" לחברה שלהן כדי להחמיא על האופי או כל דבר שהוא לא באמת קשור למילה כוסית.
עדיין לא נתקלתי בבן אחד שמשתמש במילה הזו כדי להגיד משהו שהוא לא באמת "כוסית".



היום סוף סוף קיבלתי את ה-1,000 שקל לקניות באנטר שמעין ואני זכינו בהם בגמר תחרות ניקנט,
אמנם עדיין לא קיבלנו את ה-1,000 שקל לקניות בבילאבונג וגם לא את האייפוד וזה מעצבן.
לפחות משהו קיבלנו

אתמול הייתה ללהקה שלי ושל חבריי חזרה אחרונה לפני שאורי טס לחו"ל (הוא טס לארה"ב ל-3 שבועות המניאק), והרץ הבריז כי הוא חולה,
אז מה שעשינו בעיקר היה לנגן את אבא עורך דין מלא פעמים ולהתחרפן וזה היה ממש מצחיק

בבצפר ממש סביר בינתיים. אפילו נחמד קצת. הבעיה היא שאני עייף נורא כל הזמן, היום נרדמתי לכמה דקות בשיעור היסטוריה!
אז עכשיו ראש השנה, מקווה לישון הרבה מאוד

את מי אני רואה במפגש ישרא-בלוג בסוכות 30.9?

יונתן קסלר
נכתב על ידי , 11/9/2007 15:34   בקטגוריות שאלונים, בלוגים, כת הטווס, טלוויזיה  
153 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-27/9/2007 17:29



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)