לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

רשימת התגובות שלא כדאי להגיב


יש לציין שהפוסט הבא נכתב רובו בהומור. אבל בכל זאת, בכל בדיחה יש טיפת אמת :)

 

יש דברים שאנשים מגיבים לי שכל-כך מחרפן אותי.

רשימת הדברים האלה ארוכה מאוד, אז החלטתי להקדיש לזה פוסט.

קבלו את רשימת הדברים שמאוד מאוד לא מומלץ להגיב לי כי אני אתעצבן עליכם ואגיב לכם תגובה עצבנית במיוחד:

 

 

"בלוג יפה מוזמן לשלי" - כדאי להתחיל כמובן מהברור מאילו, הדבר שאף אחד לא באמת אוהב (חוץ מנובים בישרא) - תגובה שמכילה את התוכן "בלוג יפה מוזמן לשלי!". לתגובות האלה יש הרבה סגנונות. לפעמים נאמר כך, לפעמים "אחלה בלוג, אתה יכול לבקר אצלי?" ויש עוד המון שיטות. לעתים התגובה מלווה גם בהתייחסות לפוסט, כדי להראות שכאילו הם קראו את הפוסט, אבל כולם כמובן מרפרפים וקוראים שתי שורות כדי להתייחס. אבל הכי מעצבן אותי מהאלה, התגובות של האנשים הכי עצלינם - אלה שלא יכולים אפילו להסתכל ברשימות או בכינוי בסוף הפוסט - אלה שמגיבים "בלוג ממש יפה מוזמנת לשלי!". כאילו, מה הבעיות שלכם? אם כבר לפרסם את הבלוג בשיטה הכי מעצבנת שקיימת אז גם על הדרך לעצבן את כל הבנים? זה שיש יותר בלוגריות מבלוגרים לא אומר שאפשר להגיב כתגובה אוטומתית בתור נקבה. זה סתם עושה את זה ברור עוד יותר שנכנסתם לבלוג בעודכנו לאחרונה והגבתם בלי להעיף מבט לשתי שניות. אז בכלל, עדיף שתחסכו ממני תגובה בסגנון, גם אם אתם באמת קוראים אצלי ומעוניינים שאני אבקר. אם אתם מגיבים לי קבוע, או סתם אם אתם מגיבים לי תגובה מעניינת, סביר להניח שביקרתי או שאבקר את הבלוג שלכם אם אני ארצה. אם לא אז חבל שתזמינו אותי בכלל. ואפילו על תחשבו על להזמין אותי להגיב אצלכם. עוד תוספת נפוצה לאחרונה זה ה3>, שזה בעצם לב על הצד (שאתייחס אל זה בלי קשר בהמשך). אנשים שאין לי מושג בכלל מי הם מגיבים לי לב, רק כדי שאני אכנס לבלוג שלהם.

 

 

חופר - את המילה הזו ודאי שמעתם לא פעם ולא פעמיים. המילה הזו נשמעת המון בישרא-בלוג, במיוחד בתגובות. יש אנשים (יש לציין, אנשים קבועים) שמגיבים לי "פוסט יפה חחחח אבל חופר". נעזוב רגע את זה שחופר זה סלנג ממש דפוק, כשאומרים חופר במקרה הזה בדרך כלל מתכוונים למשהו ארוך ולא מעניין. אם זה לא מעניין למה בכלל אתם קראתם את זה מלכתחילה? אם בעינכם זה חופר בבקשה פשוט אל תגיבו ותפסיקו לקרוא את הפוסט, אף אחד לא מכריח אתכם. בכלל, בבקשה תשתדלו להימנע מהמילה הזו בחלון התגובות שבבלוג שלי. מי שמכיר אותי אישית ודאי יודע שאני ממש שונא את המילה הזאת.

 

 

3> - בסימן הזה בטוח נתקלתם וגם רוב הסיכויים שאתם משתמשים בו, כמוני. אני זוכר פעם פעם, לפני כמה שנים, בישרא-בלוג לא היו הרבה חברים טובים כך שלא היה צורך להשתמש בלב בתגובות. לאט לאט אנשים נקשרו אחד לשני, וכדי לציין את אהבתם השתמשו בלב. באותה תקופה עוד לא היה את הסימן 3>, אז אנשים עשו ♥ (וכדי לעשות את זה לחצו אלט שמאלי + 3 שבצד ימין של המקלדת ושחררו את האלט קודם). אז גם נוצרו הדרגות, היה ♥, ♥♥, ♥♥♥ וכן הלאה. לפני שנה או יותר, לא זוכר, נוצר ה3>. אנשים השתמשו בו כמעט בכל תגובה כדי לציין אהבה. לאט לאט גם לסימן הזה התפתחו דרגות. היום ידידים שהם בקשר די רחוק יעשו בערך 33>, וידידים שבקשר טוב או חברים יעשו 333333333333333333>. לעתים מרוב השימוש המופרז בסימן 3 חלון התגובות מתרחב ונוצרת גלגלת לרוחב. אני גם משתמש בסימן הזה, אבל לא כי אני אוהב אותו, אלא כי אחרת אנשים ייפגעו ממני. הקטע, לא מספיק לכם 3>? חייבים 333333333333333333333333333333333>?

עוד משהו מעצבן שאנשים קוראים לזה גלידה. אמנם גם אני קראתי לזה כך עד לא מזמן, אבל תכלס, זה דומה ללב יותר מלגלידה, וזה לא דומה ללב. זה נראה יותר כמו שתי ביצים וזין מאשר כמו גלידה.

 

 

 

פרסומות -  אנשים שמפרסמים את הבלוג שלהם בעזרת "מוזמן לשלי", ויש אנשים שלא מספיק להם הפרסום של הבלוג וגם רוצים מעבר לזה. זה יכול להיות פרסום של אתרים, תחרויות, הצבעות, סרטונים, לא משנה מה. התגובה לרוב תכיל בהתחלה "בלוג יפה", ובהמשך תתבקש להיכנס אל קישור שהמגיב יפרסם. לעתים פשוט ניתן להגיב תגובה שכל התוכן שלה זה הקישור, בלי הקדמות. עכשיו, למה להטריד אנשים עם פרסומות? אם אתם חושבים שזה באמת חשוב, שזה יציל בעלי חיים או שזה יגרום לרד הוט צ'ילי פפרז להגיע לארץ, אז בסדר. אבל מה מעניין אותי לראות את הפליקס החדש שהעליתם בו אתם שרים שיר מחווה לטוקיו הוטל ומשתחווים להם? (רק לשם הדוגמה, זה באמת קרה לי פעם אבל לא מצאתי את התגובה ההיא).

 

 

 

התחזויות - אני לא מבין את האנשים שמתחזים אלי. תגובות של התחזויות לרוב יגיבו עם הכינוי "יונתן קסלר", אך לעתים הם אפילו לא מגיבים בשם הזה אלא כ"Yonatan Kesler", "Casler", "Jonatan" ואפילו "Kecler". אם אתם כבר מתחזים אלי אז תתחזו עם הכינוי שלי (למרות שזה לא יעזור כי אני תמיד מגיב במאומת, כך שיש וי ירוק ליד הכינוי). אם תגיבו בשם שלי באנגלית בשגיאות כתיב זה ממש ממש לא אמין. באנגלית השם שלי זה Jonathan Kessler. בהצלחה בפעם הבאה.

 

 

החלפת לינקים - ישנם אנשים, רובם בלוגרים עם ממוצע של 4.5 כניסות ביום, שנואשים לעוד כניסות, אז נכנסים לרשימת הפעילים של ישרא-בלוג ופשוט מגיבים בכל בלוג תגובה קבועה (לפעמים אני בודק ובאמת מגיבים בכל הבלוגים אותו דבר!) שמכילה נוסח בסגנון "בלוג יפה, רוצה להחליף לינקים?". מה הכוונה בזה? הוא ישים לינק לבלוג שלי בבלוגו ואני אשים לינק לבלוג שלו בבלוגי. קודם כל, יכולתם להסתכל ולראות שאני מלנקק רק חברים. דבר שני, אני באמת לא רוצה להשוויץ - אבל תחשבו על זה. למה שבלוגר עם כמה מאות כניסות ביום (או במקרה של בלוגרים מצליחים ממני, אפילו אלפים) ירצה להחליף לינקים עם בלוג שנוצר השבוע ויש לו כניסה מאבא ועוד כניסה מהחבר הדמיוני? קצת טיפשי.

 

 

נאצה - לסיום, איך אפשר בלי. למי שלא יודע, תגובות נאצה הן תגובות שיכילו קללות על מנת לרדת ולפגוע בכותב (למרות שהמטרה לרוב לא מצליחה). אני אישית לא מוחק תגובות כי לפעמים הן די מצחיקות, אבל לא חבל על הטרחה שלכם? למה לבזבז זמן כדי לרדת על מישהו? אני לא מוצא בזה שום הגיון. תגובות הנאצה שאצלי לרוב יכילו את המילים "הומו", "גיי", "סנוב", "מניאק", "מתלהב" וכו'. למה להגיב לי הומו? אני יודע יותר טוב מכם מה הנטייה המינית שלי (סטרייט). למה להגיב לי סנוב. בלי להשוויץ, לדעתי אני לא סנוב ולא כל מי שהיה בפעילים אי פעם הוא סנוב. וגם אנשים לא יודעים להפריד בין ביקורת בונה לנאצה. מקללים אותי ואחר-כך שואלים למה מחקתי, כי הרי הם הגיבו "ביקורת בונה". ביקורת בונה זה להגיב בלי לקלל, אתם יודעים.

 

 

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 20/10/2007 20:34   בקטגוריות שוקולד פרה, בלוגים, ישרא-בלוג  
284 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-19/9/2008 15:23



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)