לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

בראשית ברא אלוהים


לא עדכנתי כבר שבוע, לא היה לי על מה. עבר שבוע רגיל יחסית.

ביום חמישי (אני חושב) היה לי מבחן במתמטיקה והלך לי ממש חרא, פעם ראשונה שאני מקבל מבחן להגשה ואני פשוט לא יודע מה זה הסימן המוזר הזה שכתוב על הדף. לפחות המורה נחמדה השנה, היא אמרה שהיא תעזור לי להשלים את החומר.

יום שישי היו פרויקטים כרגיל, אני בפרויקט מוזיקה והיה ממש נחמד. יש אצלינו שני הרכבים, אני בפיוז'ן. ההרכב השני הוא פרוגרסיב רוק ואני ממש רוצה לעבור אליו אבל המורה לא מסכים. לא נורא.

הקטעים שאני מנגן ממש משעממים, השיר הראשון שעשינו היו לי בו כמה אקורדים ממש פשוטים ומשעממים. קיוויתי שהשיר הבא יהיה יותר מעניין, בכל זאת, זה סוג של ג'אז, וג'אז אמור להיות יותר מעניין ויותר קשה לנגן. אבל גם בשיר החדש יש סתם אקורדים משעממים. די מבאס, אבל לא נורא. זה עדיף על להיות בפרויקט אחר.

 

אם כבר מוזיקה, אז בסוף הלהקה שלי כת הטווס, אנחנו לא מתפרקים. אנחנו הולכים לעשות קאבר ל-Californication וגם לסיים לעבוד על השיר המקורי היחיד שלנו בינתיים, "לנצח". כשנסיים אותו נקליט אותו באולפן מקצועי ואני אעלה, אבל יש עוד זמן עד אז. בבר מצווה שלי בסוף דצמבר אנחנו אמורים כבר להופיע, אני לא חושב שננגן הרבה כי פשוט לא נהיה מוכנים וזה די מבאס, כי חיפשתי אולם לבר מצווה במיוחד בשביל להופיע בו.

 

בסוף כמעט בטוח שאני עושה את הבר מצווה במועדון הזאפה, וזה ממש מגניב. זה בעיקרון מועדון הופעות ממש מוכר וזה מגניב. האירוע יהיה בשבת, ה-29 בדצמבר אחה"צ. עכשיו רק נותר להכין רשימת מוזמנים, לברר מי יצלם, להכין לי סרטון (זה ההורים, אני מקווה שהם עובדים על זה חחח), להתכונן עם הלהקה, לארגן את כל הפרטים הקטנים וכל השאר. כבר ממש בא לי שזה יגיע.

העליה לתורה תהיה ב-5 בינואר 2008, זה יוצא שבת אחרי, בגלל התאריך העברי והכל. התאריך של היומולדת שלי ב-28 בדצמבר בכלל. ביום חמישי השבוע אני אמור להתחיל ללמוד לעליה לתורה וממש ממש אין לי כוח לזה, אני עולה בעיקרון בשביל המשפחה שלי כי זה ממש לא משנה לי אם אני אעלה או לא, וחבל מבחינתי לבזבז כסף והשקעה של הרבה זמן בשביל משהו שאני לא מאמין בו.

 

בלוג המוזיקה של מעין ושלי, Zmusic, מתקדם ממש טוב. מחר אנחנו מעלים מן חידון לכבוד יציאת DVD מיוחד ל-40 שנה לסרט ספר הג'ונגל, אז יחולקו כפרסים לחידון סינגלים של השיר Bare Necessities!

הכנסו בהמוניכם מחר לבלוג והשתתפו בחידון, ואולי תזכו בסינגל!

 

ובלי ממש קשר, פתחתי לעצמי פייסבוק, בהתחלה לא ממש התלהבתי וזה היה נראה לי כאילו אין מה לעשות באתר. היום נכנסתי שוב כי אח שלי דיבר על זה וזה סקרן אותי ומסתבר שזה אתר ממש מגניב. מומלץ מאוד להירשם! ומי שמתחת לגיל 18 ונרשם, אז חשוב שתרשמו שאתם מעל גיל 18 כי אחרת זה לא ייתן לכם להירשם וגם אם תנסו להירשם שוב זה לא ייתן לכם. אם מישהו חבר שלי, אז חפשו אותי (Jonathan Kessler) ותוסיפו אותי

 

אין לי עוד מה לומר הרבה, אז אני אסיים כאן את הפוסט.

שיהיה לכולם שבוע טוב!

יונתן קסלר

נחשו מי זה

נכתב על ידי , 27/10/2007 21:40   בקטגוריות בית ספר, מוזיקה, כת הטווס, יומולדת, אינטרנט  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-1/12/2007 14:05



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)