לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

Fender Blues Junior - מגבר חדש לגיטרה!


אחרי כמעט שנה ושלושה חדשים שאני מנגן על גיטרה (ומשום מה הייתי בטוח שזה שנה, אבל מסתבר שהתחלתי בתחילת אוגוסט), וקרוב לחצי שנה על חשמלית שעליה ניגנתי עם מגבר ממש דפוק, קניתי מגבר חדש! בגלל שכבר ממש לא יכולתי לנגן על המגבר הדפוק שלי שלא שווה 10 שקל, ביקשתי מההורים שלי ילוו לי כסף למגבר חדש ואני אחזיר להם עוד חודשיים בבר מצווה שלי, והם הסכימו
אז שלשום הלכתי לכלי זמר (לצערי, הם היבואנים היחידים של פנדר) כשכבר הייתי די בטוח שאני הולך לקנות את המגבר הזה אחרי ששמעתי אותו. אז שמעתי אותו ושילמתי, ולא היה להם במלאי אז למחרת אבא שלי נסע להביא לי אותו.

ועכשיו הוא אצלי! ברשותי! בחדר שלי! והוא כזה בן זונה!
Fender Blues Junior - מגבר המנורות הכי טוב שאפשר למצוא במחיר הזה (טוב, אמנם המחיר אצל כלי זמר יקר יחסית למה שהוא עולה בחו"ל, אבל זה המגבר המנורות הכי טוב בסכומים האלה).
בקיצור, בלי חפירות, הנה תמונות! 

גיטרה: Fender American Stratocaster
אפקט 1 (הכתום): דיסטורשן Boss DS-1
אפקט 2 (השחור): דיסטורשן Rat (לא בשימוש, למכירה, מי שמעוניין שייצור קשר)
המגבר הישן שמאחורה: Epiphone דפוק (אבל אני לא מוכר, שיהיה בבית)
המגבר החדש: Fender Blues Junior
ממיר: יס

 

הגיטרה והאפקטים

 

אלוהים
(אתם באמת לא רוצים לדעת מה עלה לי בגוגל כשחיפשתי בתמונות אלוהים)

אלוהים 2

 

המנורות, כפי שניתן לראות מהאחורה של המגבר

 

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 31/10/2007 18:12   בקטגוריות גיטרה, מוזיקה, תמונות  
138 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-1/12/2007 14:04



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)