לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

Back In Business


שלום לכם קוראי החביבים,

מצטער שבזמן האחרון לא יוצא לי לעדכן, אין לי על מה וזה סתם משעמם עוד שאלון עם תמונה של ג'ורג' בוש או מישהו מצחיק אחר בסוף.

אז עד שהיה לי כוח לכתוב פוסט (אתמול), לא יצא לי להיות בבית. בקיצור, אני אשתדל לעדכן יותר ואתם תשתדלו להגיב יותר

 

בקיצור, זוכרים שבפוסט הקודם שאמרתי שאני בפרויקט מוזיקה בבצפר ויש שני הרכבים, פרוגרסיב רוק ופיוז'ן? זוכרים שקיטרתי שאני בפיוז'ן ואני רוצה לעבור לפרוג?

אז המשימה הושלמה! גיטריסט אחד מפרוג עזב את הפרויקט, אז ביקשתי מהמורה לעבור לפרוגרסיב והוא הסכים! אבל זה ממש מבאס, כי זה קטעים הרבה יותר קשים.

היום בבית הספר הוא הביא לי שיר ממש קשה עם סולו ממש קשה שאני צריך לדעת את הכל עד יום שישי, ואין סיכוי שאני אצליח

לא נורא, לפחות זה אחלה אימון לגיטרה

 

אם כבר מוזיקה, אז כת הטווס are back in business! אחרי המון זמן שלא עשינו חזרות, אתמול עשינו חזרה של שעתיים (לא הרבה אבל אין לנו זמן), וגם היום יש לנו שעתיים.

הלך לא רע, בבר מצווה שלי שבעוד פחות מחודשיים אנחנו מצפים לנגן 6 שירים (ש-2 מתוכם מקוריים), אני מקווה שנהיה מוכנים עד אז.

למי שמתעניין השירים הם Californication של רד הוט צ'ילי פפרז, בשמלה אדומה של מופע הארנבות של ד"ר קספר, אבא עורך דין של שייגעצ, חנוכה חנוכה (חג יפה כל-כך...) בגרסת רוק

ועוד שני שירים מקוריים משלנו, שנקראים My Way ולנצח. את השירים שלנו מעין כתב

 

אם כבר מוזיקה (2), שמתם לב לקטע ששמתי ברקע של הבלוג? כן, אני יודע שאמרתי שאני שונא שירים ברקע של בלוגים,

אבל זה כולה קטע של שתי שניות וחצי מהפרסומת החדשה של עלית שהעליתי כי זה הצחיק אותי!

רציתי בהתחלה להעלות את כל הפרסומת (הסאונד שלה יותר נכון) אבל זה באמת מעצבן במיוחד כששומעים מוזיקה. ואל תדאגו, אני אוריד את זה עוד כמה ימים...

 

אם כבר מוזיקה (3), אז יש לי שני פדאלי דיסטורשנים של הגיטרה ובאחד מהם אין לי שימוש (למרות ששניהם בני זונות, אחד יותר מתאים לסגנונות שאני מנגן).

בקיצור, אני מעוניין למכור את אחד מהם. הוא של חברת פרו קו, מהדגם המפורסם Rat, והוא ממש טוב. הוא מתאים בעיקר לרוק ולמטאל.

אני מוכר אותו ב-350 ש"ח בלבד! (בחנויות הוא עולה בסביבות 700 ש"ח). במדריך הזה לדיסטורשנים (הראשון בעמוד) הוא קיבל ציון 9 והדיסטורשן שאותו אני לא מוכר 8.5 בלבד,

הוא פשוט יותר מתאים לסגנונות שלי. אז מי שמעוניין, צרו איתי קשר במייל/תגובות/מסנג'ר.

 

זהו. סיימנו עם המוזיקה. עכשיו קצת על בצפר.

יש לי לאחרונה די הרבה מבחנים, היום הייתה "עבודת סיכום" בכיתה בהיסטוריה והלך לי סביר יחסית, לפני כמה ימים היה בלשון והלך לי טוב, ושבוע שעבר היה במתמטיקה והלך לי חרא.

נחשו כמה יצא לי במתמטיקה? זה מחולק בחומר בסיסי והיקפי, אז בבסיסי יצא לי שולט היטב (-) ובהיקפי יצא לי שולט. אצלינו זה לא במספרים כי הם דפוקים

אז יש שולט היטב, שולט, שולט חלקית ומתקשה. ציפיתי שיצא לי חלקי גג, הלך לי ממש גרוע, לא ידעתי כלום ואת הרוב ניחשתי, אז אני ממש מרוצה.

 

מה עוד עם בית ספר? המנהלת שלנו, שעכשיו סוף-סוף לא אכפת לי לכתוב כאן - שאני כל-כך כל-כך שונא, שגרמה לי מכיתה ג' עד היום כל-כך הרבה סבל, עוזבת סוף-סוף!

ממה ששמעתי ההורים התלוננו עליה, היו בעיות, אין לי מושג. אבל העיקר שהיא עוזבת. שמעתי שיביאו איזו מישהי עוד יותר קשוחה ומעצבנת, אני מאוד מקווה שאלו סתם שמועות.

היא ממש עצבנה אותי המנהלת ותמיד עשתה רק מה שהיא רוצה ואף פעם לא הקשיבה לתלמידים. כאילו היא ניצלה את הכוח שיש לה בתור מנהלת סתם בשביל הכיף.

חבל רק שאני עוזב בסוף השנה את ביה"ס (אם אתקבל לתלמה ילין) או בסוף שנה הבאה (כי הבית ספר הוא מא'-ט').

 

ולסיום אני שמח להזמין אתכם...

- לבלוג של מעין, שבו הוא כתב בפוסט האחרון שלו שיר על אנורקסיה.

- לבלוג אנטי-אנה, בלוג מאוד חשוב אשר נפתח לפני מספר שבועות, אשר מדבר על תופעת הפרו-אנה, על אנורקסיה ובולמיה ומנסה לעזור לאנשים להפסיק עם התופעות והמחלות.

- לבלוג Zmusic, בלוג שמעין ואני פתחנו, ובו אנחנו כותבים על מוזיקה, כותבים ביקורות על אלבומים, סינגלים חדשים והופעות, וגם לאחרונה מעלים אליו מצעד שבועי! להצבעה למצעד שלו לחצו כאן!

- להגיב.

 

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 6/11/2007 14:55   בקטגוריות כת הטווס, מוזיקה, בית ספר, בר מצווה  
117 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-1/12/2007 14:04



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)