לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

נ


קודם כל אני רוצה להזמין אתכם לבלוג המוזיקה הגדול של מעין ושלי, Zmusic.
מומלץ בחום לעשות מנוי לבלוג, להכניסו לקבועים או לפחות להמשיך לעקוב, כי בקרוב יהיה מנוי פרו לבלוג שיהפוכו לרציני הרבה יותר, ובנוסף יהיו תחרויות והגרלות עם פרסים של אלבומים!
 
ושלא תחשבו לא נכון - גם הבלוג הזה רק משתפר מרגע לרגע: אני כבר עובד על עיצוב חדש בשביל ה-4 שנים לבלוג, למרות שיש עוד זמן (קצת פחות מחודש וחצי).
בנוסף גם תהיה הפתעה ממש שווה בפוסט של ה-4 שנים לבלוג, שווה לחכות!
וגם ייתכן שיעלו סרטונים חדשים, כנראה נצלם עוד מערכון עם הרבה בדיחות ועוד סרטון של ארבעת הקופים. כמו שאמרתי, שווה לחכות, מחכות לכם המון המון הפתעות שוות!
ואם כבר הבלוג - עליתי למקום ה-25 בפעילים, מה שאומר שעוד 5 מקומות ואני בטבלה הקטנה שבעמוד הראשי. אני רוצה להודות לכל הנכנסים, המגיבים וכל מי שתומך וקורא
 
אז מה איתי אישית? איתִי בסדר, תודה ששאלתם. בר מצווה מתקרבת מרגע לרגע, אני כבר מחכה לזה בקוצר רוח. ה-28 בדצמבר התאריך, ה-29 בדצמבר האירוע וה-5 בינואר העליה לתורה.
האמת שממש אין לי זין לעליה לתורה, כבר עשיתי שני שיעורים וזה ממש משעמם וקשה. ואני מזייף נורא. אני עושה את פרשת בוא, לפחות יצאו לי רק איזה 20 פסוקים.
אני עולה לתורה בבית דניאל, שזה בית כנסת רפורמי. הבית כנסת גם עושים איזה חוג כזה ללימוד לעליה לתורה אבל הוא לא חובה אז אני לא הולך אליו. אני רק רוצה לגמור עם זה כבר.
כת הטווס, הלהקה שלי, תנגן באירוע של הבר מצווה שלי (שיתקיים בזאפה!) ואנחנו ממש לא מוכנים וזה כבר מתחיל להדאיג. אין לנו כמעט חזרות ובשבוע הבא יונצ' (הסולן) טס ללוס אנג'לס ל-10 ימים.
את החזרה האחרונה שלנו הקלטנו, ואמנם בינתיים שמענו רק 4 דקות מההקלטה אבל זה נשמע ממש גרוע. יש לנו המון מה להתאמן.
 
בבית ספר בסדר פחות או יותר, יש כמה מורים שנורא מעצבנים אותי בזמן האחרון ומשום מה מתנהגים אלי כאילו הם שונאים אותי בלי סיבה, אבל חוץ מזה באמת בסדר.
בפרויקט סביר, ציפיתי להרבה יותר אבל לא נורא. בשיעורים אני בסדר. ממוצע כזה, לא משהו מיוחד לטובה או לרעה. אבל הבעיה אני לא רוצה להיות עם ציונים ממוצעים, אני רוצה ציונים טובים.
אז אני חייב להתחיל להשקיע. החלטתי שעכשיו אני באמת לוקח את זה בידיים ובשבוע האחרון באמת עשיתי את שיעורי הבית בבית!
 
בגיטרה זה קצת בעיה: המורה שלי ביטל לי כבר את שני השיעורים האחרונים (והוא עוד מודיע באותו יום) ומבטל ומאחר ומקדים הרבה, וזה לא ממש מסתדר לי, למרות שהוא מורה טוב.
אז אני שוקל להחליף מורה. ביום שישי הייתי בהופעה של המג'יקל מיסטרי טור עם מעין (להקת מחווה לביטלס, ויש לציין שהיה אדיר!) ושיקו פלדמן, הגיטריסט של שייגעצ, הוא גם הגיטריסט שלהם.
דיברתי איתו אחרי זה ושאלתי אותו אם הוא מלמד ומסתבר שכן, אז אני אעשה אצלו שיעור ניסיון. אני מקווה שהוא גם מלמד טוב ולא רק מנגן טוב
 
הייתי כאן בפוסט קצר במיוחד,
יונתן קסלר
 


נכתב על ידי , 11/11/2007 20:16   בקטגוריות בלוגים, בר מצווה, גיטרה, הופעות, בית ספר  
93 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-30/11/2007 21:12



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)