לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

הופעה של מופע הארנבות של ד"ר קספר (+תמונות!)


אתמול כתבתי פוסט ענקי על ההופעה המעולה שהייתי בה אתמול, אפילו העליתי את כל התמונות, וכשכמעט סיימתי האינטרנט נסגר לי פתאום. זה כזה מעצבן.
אז בגלל שממש אין לי כוח לכתוב את הכל שוב, אני אכתוב בקצרה.
 
אתמול בצהריים הלכתי עם אורי ומעין לזאפה להופעה של מופע הארנבות של ד"ר קספר! הגענו לשם בין הראשונים אז הצלחנו לתפוס מקומות טובים (שורה ראשונה די באמצע).
הם שרו בערך 30 שירים, ביניהם 5 שירים חדשים ששניים מהם הם ניגנו בהופעה זו בפעם הראשונה, וגם גרסת רוק להאנג אפ של מדונה שהם תמיד עושים, וגם לאמברלה של ריאנה
כרגיל, הייתה ההופעה מעולה, כמו כל ההופעות של הקספרים. ממש נהניתי. גם אחרי ההופעה הם יצאו החוצה ודיברו איתנו, והצטלמתי עם שי (הקלידן והסולן) ואורָן (הבסיסט)!
 
ועכשיו לתמונות:
 

מעין, לפני ההופעה

  

הפלייליסט
 

שימו לב איך הם כתבו את השיר אחלום לנצח
 

 אורן ברזילי, הסולן/גיטריסט
 

 שי להב, הסולן/קלידן
 

 הרגליים של אורן, ליד האפקטים והנצנצים שהוא זרק
 

 אורן
 
 
שי
 

 אורן
 

הגיטריסט גלעד פסטרנק (שבעיקרון משום מה עלה רק לנגן בשני שירים) והבסיסט אורָן זיו
 

 שי
 

 גלעד
 

אורָן קלט שאני מצלם אותו אז הוא עשה פוזות למצלמה
 

 המתופף. שכחתי איך קוראים לו, נראה לי יובי
 

 שי ואורן בחוץ אחרי ההופעה (שימו לב שהעדשה רטובה מהמים שאורן השפריץ בהופעה)
 

 שי, אני, אורָן (הבסיסט) ומעין
 

 אורי ואורָן
 
 
ולסיום: מופע הארנבות מנגנים את השיר אמברלה של ריאנה, מצטער על האיכות

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 24/11/2007 16:57   בקטגוריות הופעות, תמונות  
111 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-7/12/2007 23:59



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)