לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

האינקוויזיציה הפורטוגזית במאה ה-16 וה-17


שוב לא עדכנתי כאן כבר לא מעט ימים, והפעם זה באמת רק בגלל סיבה אחת - אין לי כוח.

יש לי המון מה לספר - על הלהקה, על המנהל המוזיקלי החדש, על חנוכה, על מסיבת חנוכה בחטיבה ועוד מלא. אבל ממש אין לי כוח לכתוב.

גם בבלוג השני שלי Zmusic. לא יודע למה. אולי בגלל שאני נורא עמוס לאחרונה ואז כבר כשאני בבית אז אין לי כוח לכתוב.

אבל בכל מקרה, מצאתי לעצמי קצת זמן פנוי לספר לכם קצת על הימים האחרונים.

 

יש לנו בבית הספר 3 פעמים בשנה מסיבות בחטיבה - בחנוכה, בפורים ובאביב-קיץ (סביבות פסח). כל שנה ילדים מנגנים, שרים, משחקים וכאלה.

אז במסיבת חנוכה הקרובה שתתרחש מחר הלהקה שלי, כת הטווס/הטווסים, ננגן שם את השיר "אבא עורך דין" של שייגעצ שאנחנו עושים לו קאבר.

אני מקווה שלא נפשל ושזה ישמע טוב, עשינו המון חזרות ומתחילת השבוע כמעט ולא למדתי כי הייתי כל הזמן בחזרות (או שפשוט יצאתי מהשיעור בטענה שאני הולך לחזרות).

בהתחלה מעין (המתופף) ואני רצינו ללוות גם עוד שתי בנות ששרו אבל זה היה ברגע האחרון וזה היה ממש גרוע אז לא התקבלנו (כצפוי). לא כל-כך התאכזבתי האמת. אין לי מושג למה עשיתי את זה.

 

ואם כבר שייגעצ, ואם כבר הלהקה, אז... אחרי ששבועיים לא עשינו חזרות כי יונק הפסטקות (הסולן) היה בארה"ב, אז עשינו אתמול (ב') חזרה, והפעם לא סתם חזרה,

אלא חזרה עם הבסיסט של שייגעצ, אבי מרקוביץ'! הוא ממש עזר לנו ואפילו עשה לנו שעתיים "ניסיון" חינם. כנראה שאנחנו נשאר לעבוד איתו והוא יהיה המנהל המוזיקלי שלנו.

הייתה חזרה ממש טובה, היינו רציניים בזכות הנוכחות שלו אבל גם היה קצת מביך. לא נורא, זה יעבור בסופו של דבר.

בחנוכה אנחנו רוצים לעשות הרבה מאוד חזרות כדי לפצות על כל הזמן שלא עשינו חזרות כשיונק בולבולים של סינים היה בארה"ב.

 

אגב, אנחנו רוצים לשנות את השם מכת הטווס להטווסים. מה שם לדעתכם יותר טוב?

מצד אחד, כת הטווס הוא שם מקורי ושנוי במחלוקת, אבל מצד שני כת מסמל משהו רע, וחוץ מזה כל מי ששואל את השם ואני אומר לו כת הטווס, אומר "אהה, כמו כת השטן" וזה לא קשור אל כת השטן,

וזה כבר מתחיל לעצבן. והטווסים, אמנם לא הכי מקורי אבל עדיין די מצחיק, קליט ונשמע טוב, וגם מתגלגל על הלשון יותר טוב מכת הטווס. אז מה אתם אומרים, מה יותר טוב? אני מעדיף הטווסים.

גם יש לנו כבר לוגו, שאח של מעין, תום, עיצב. אתם מוזמנים לראות אותו במייספייס שלנו (תחפשו בעצמכם), למרות שאין במייספייס שלנו עוד כלום. בקרוב יהיה, אני מקווה שמישהו יצלם אותנו במסיבה,

ואם לא אז בבר מצווה שלי שעוד שלושה שבועות ומשהו בזאפה, בה אנחנו מנגנים.

 

חנוכה צפוי להיות אצלי ממש עמוס - יש לי לפחות שתי הופעות שאני הולך אליהן - הופעת מחווה ללד זפלין (עם שליחי הבלוז וחברי הרכב הצ'רצ'ילים) וגם יוני בלוך.

חוץ מזה אני הולך למפגש ישרא-בלוג. ולעשות שיעורי בית (בטח). וללכת למסיבה. והכי חשוב - לעשות המון חזרות עם הלהקה.

אנחנו באמת צריכים לעשות הרבה חזרות כדי להיות מוכנים בבר מצווה שלי. אנחנו מנגנים שם לפחות 5-6 שירים, ושניים מהם מקוריים (ויש לנו כרגע בקושי אחד).

בעצם עכשיו כשאני כותב את זה זה לא נראה לי כזה הרבה. אבל זה טוב, יהיה לי הרבה זמן לישון.

 

25

יונתן קסלר

 

נכתב על ידי , 4/12/2007 20:16   בקטגוריות בית ספר, כת הטווס, מוזיקה, שייגעצ, חגים ומועדים  
119 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יילדה סרוטהה [X ב-9/12/2007 13:48



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)