לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

הבלוג הופך לבלוג הפורנו הרשמי של ישרא-בלוג!


וואו, הבלוג עדיין לא נמחק? ערימות האבק שמצטברות פה זה משהו...
התגעגעתם? יופי, כי כפיצוי על זה שלא עדכנתי פה 10 ימים שלמים (מישהו אמר שיא?) אני אכתוב, או לפחות אנסה, לכתוב פוסט ארוך במיוחד.
 
מאז הבר מצווה לא קרו הרבה דברים משמעותיים. בעצם, משהו אחד, לא משהו שאני אוכל לכתוב עליו כאן. אז אני אספר לכם כמה דברים לא ממש חשובים.
נחתיל מזה שאני ומעין התחלנו להלחין שיר שלישי ללהקה שלי כת הטווס. השיר הוא לא שיר 3 דקות רועש וקליט, אלא יותר ארוך ומיוחד.
אני לא אפרט יותר מדי, תאלצו לחכות לשמוע אותו, אבל אני מבטיח לכם שהוא מאוד מיוחד, ולטובה
השיר נקרא "מי", והוא נכתב על ידי מעין. אני מקווה שבחזרות של השבוע עם הלהקה נתחיל כבר לעבוד עליו. שיהיה לנו בהצלחה.
 
ואם כבר מדברים על מוזיקה, אז עוד שבועיים יש לנו ערב פרויקטים, שזה בעצם ערב בבית הספר שבו מציגים את עבודות הסיכום של כל פרויקט (מגמה) בבית הספר.
הפרויקטים אצלינו הם רק עד סוף הסמסטר הראשון. בפרויקט שאני נמצא בו, פרויקט מוזיקה, אנחנו מנגנים בערב פרויקטים וגם מציגים מצגת, כל הרכב על הסגנון שלו.
הרכב הפיוז'ן מוזיקת הפיוז'ן והרכב הפרוגרסיב בו אני נמצא על מוזיקת הפרוגרסיב רוק. חוץ מזה, אנחנו הולכים כל הרכב לנגן בערך 5 קטעים, וזה יהיה ממש נחמד
השירים שאנחנו מנגנים בהרכב הם: Black Dog של לד זפלין, Rayander של קאמל, Living In The Past של ג'טרו טאל, That's All של ג'נסיס, Another Day של דרים ת'יאטר
וכמובן - מחרוזת השירים של כוורת.
 
דרך אגב, בגלל שאני גיטריסט בלהקה, ואני עושה קולות ליווי, וגם בגלל שאני נורא רוצה ותמיד רציתי, החלטתי שאני הולך לפיתוח קול. אני מעדיף מורה גבר מסיבות שאני לא רוצה לפרסם כאן
(ולא בגלל שאני הומו, למצחיקים ביניכם), לכן אם מישהו מכיר מורה גבר לפיתוח קול מאיזור תל אביב, אשמח מאוד אם ייצור איתי קשר. תודה מראש.
בנוסף, אני גם מחפש להקה צעירה ורצינית. ראו ריבוע בכותרת הבלוג.
 
בזמן האחרון משום מה ממש אין לי כוח ללכת לבית ספר, כל ערב אני מקטר להורים ומבקש מהם להישאר בבית למחרת. מיום ליום אני מבין עד כמה בית ספר זה דבר חופר.
ואני רואה אני אחרים נורא מקטרים, והם לומדים עד 1 בדרך כלל הכי מאוחר אצלם. אצלי אני לומד כמעט כל יום עוד 3! שתבינו, יש לי ביום בדרך כלל 4 שיעורים, אבל כל אחד הוא כפול,
כלומר שעה וחצי! ויום שני בכלל זה הכי נורא. יחידה ראשונה סביבה (גיאוגרפיה בגרסא החופרת, ועוד עם המורה הכי חופרת שיש), יחידה שניה אנגלית, יחידה שלישית ערבית,
והדובדבן שבקצפת - מתמטיקה. זה כל-כך סבל. יום חמישי זה כמעט אותו דבר. ועזבו את זה שאני לומד עד 3, נותנים לנו טונות שיעורי בית ויש לנו כל יום כמעט בוחן או מבחן.
אני כל השבוע מחכה ליום שישי, אבל ביום שישי אני מתבאס מהמחשבה שעוד יומיים חוזרים לבצפר.
 
ובלי ממש קשר, קרה לי משהו שכבר לא קרה לי הרבה זמן. אני לא ממש רוצה לפרט, במיוחד לא כאן,
אבל אם זה ממש מעניין מישהו הוא מוזמן לשאול (לא מתחייב לענות).
 
טוב, הבטחתי פוסט ארוך ואזלו לי המילים, אז אענה על שאלון. תהנו.
 
שם: יונתן קסלר
תאריך לידה: 28/12/94
מקום מגורים: מרכז-צפון ת"א

שיר אהוב: אין
סרט אהוב: אין אחד
תוכנית טלוויזיה אהובה: סיינפלד, סאות'פארק
זמר אהוב: אין
זמרת אהובה: אין
יום אהוב בשבוע: שישי
דיסק אהוב: יש כמה
תאריך אהוב: אין

האם אי פעם עישנת? לא
האם אי פעם שתית אלכוהול? כן
האם אי פעם לקחת סמים? לא
האם אי פעם עברת על החוק? כן
האם אי פעם נשבר לך הלב? כן
האם אי פעם עשית משהו שלא רצית לעשות? כן
האם אי פעם הצטערת על משהו שעשית? כן
האם אי פעם בכית על מישהו? כן
האם אי פעם בכית על מישהי? כן
האם אי פעם שברת למישהו את הלב? כן
האם אי פעם אמרת אני אוהב\ת אותך והתכוונת? כן
האם אי פעם שיקרת? כן

יש\אין חבר: אין (מישהי...?)
גובה: 1.60
מידת נעלים: 39
פריסינג: אין
קעקועים: אין

ב24 שעות האחרונות בכית? לא
ב24 שעות האחרונות צחקת? כן
ב24 שעות האחרונות חיבקת מישהו? כן
ב24 שעות האחרונות עשית שטויות? כן
ב24 שעות האחרונות רבת עם מישהו? כן
ב24 שעות האחרונות קנית משהו? לא

בימים אלו אתה מאוהב? מסובך
הדבר שהכי קשה לך איתו: אין
מישהו אחד שהייתי רוצה להיות? אני
האדם האחרון שהתקשר אלי: חסוי
האדם האחרון שדיברתי איתו באיסיקיו: אין לי איסיקיו, אפרש כמסנג'ר - לילי
המקום האחרון שהייתי בו: לפני הבית? ברית של קרוב משפחה
הסטיה שלי היא: כל מיני P:
הדבר שלא הייתי מוותר עליו בחיים: אוכל, בנות (אני מזכיר לעצמי את ג'ואי)
תכונה טובה שלי: עקשן
תכונה רעה שלי: עקשן

האם פרצת לאייסיקיו של מישהו? כן
האם אי פעם חשקת במישהו מהמין שלך? לא
האם צחקת על מישהו בעל מום? כן
האם התעצבנת על המורה שלך וצעקת עליה מול כל הכיתה? לא
עזרת פעם לזקנה או לעיוור לחצות את הכביש? לא
תרמת פעם לקבצן? כן
האם גנבת משהו במכולת? כן
יש משהו שחשוב לך יותר מהחיים שלך? לא
אכלת משהו לא כשר? כן
אתה שומר כשרות? לא
שברת פעם כוס או צלחת או כל דבר שביר בכוונה? אני מניח שכן, אבל לא שאני זוכר
הפרת הבטחה שהבטחת? לא שאני זוכר
השתכרת עד אבדן חושים? לא
מה צבע החדר שלך? לבן עם פינה כתומה
באיזה בושם אתה משתמש? רושאה, 212 מן
אתה אוהב לענוד תכשיטים? לא
מהו הדבר המרושע ביותר שעשית? כל מיני
באיזה גיל לדעתך צריך לקיים יחסי מין פעם ראשונה? כשמרגישים מוכנים (סתם, מתי שאתה רואה כוסית ואתה מת לזיין אותה)

מתי הייתה הפעם האחרונה ש..
התנשקת? לפני כמעט שנה  (אני חוזר, מישהי...?)
חיבקת מישהו/י? היום
מישהו/י חיבק/ה אותך? היום
עישנת? אף פעם
שתית משקה אלכוהולי? בבר מצווה שלי
השתכרת? אף פעם
שכבת עם מישהו/י? אף פעם
היית במועדון? בבר מצווה שלי
לבשת חצאית? בפורים מזמן?
קנית בגד? לפני כמה שבועות
אמרת למישהו/י "אני אוהב/ת אותך"? מהלב? לפני כמעט שנה
הקדישו לך שיר? לא זוכר
שיפרו לך את המצברוח? לא זוכר

היום:
באיזו שעה התעוררת? 7
מה/מי העיר אותך? אבא
מה היה הדבר הראשון שאמרת? עוד מעט
מה היה הדבר הראשון ששמעת? את אבא מעיר אותי
מה היה השיר הראשון ששמעת?  בפרויקט מוזיקה, לא זוכר מה
מה אכלת? ברוקולי (סתם, מה אני מסכן? עוגה)
איזו מחשבה הכי העסיקה אותך? $:

איזה כיתה אתה? ח' 
הבנאדם הכי יפה שראית: יש הרבה
אתה חושב שאתה יפה? כן
אתה חושב שאתה צבוע? כולם צבועים קצת, אז כן
אתה חושב שאתה קנאי? כן
אתה חושב שאתה קרצייה? כן
אתה חושב שאתה עקשן? כן
אתה אוהב את עצמך? כן
בזבזן או חסכן? גם וגם

בנאדם ש:
שונא/ת: ע', א'.
אוהב/ת: יש הרבה
מתגעגע/ת אליו: א'
חסר לך: א'
עושה לך טוב להיות איתו: א'
הכי מצחיק: יונצ', מעין
הכי דפוק: מעין
הכי מוזר: מעין
הכי כיף לדבר איתו: מעין (מעין וא' מככבים פה, אה?) 

יש לך פלאפון? כן
למי אתה מתקשר הכי הרבה? אמא, אבא, מעין
איזה צלצול יש לך? כרגע? Welcome To The Jungle של Guns N' Roses
הקול הכי יפה ששמעת? לא יודע
איזה רקע יש לך בשולחן עבודה? תמונה של הלהקה שלי כת הטווס
אתה רוצה להיות זמר? נגן, לא זמר
אתה רוצה להיות שחקן? לא
אם הייתה סידרת ריאליטי והיו מזמינים אותך, היית משתתפת? תמורת תשלום? בטח
אמרו לך פעם שאוהבים אותך? כן
כשאתה אומר אני אוהבת אותך אתה מתכוון לזה? כן
איפה אתה רוצה פירסינג? בביצה השמאלית
אם היית מוצאת מיליון שקל מה היית עושה בו? מדווח למשטרה

פורום אהוב: מיוזיק טוק
באיזה פורומים את כותבת: מיוזיק טוק, ומדי פעם בפורום של ישראבלוג
יש לך חברים בפורומים? לא
מי האדם האחרון שדיברת איתו? לילי 
מה אתה עושה עכשיו? נחשו
את/ה שומע/ת מוסיקה עכשיו? כן
מה את/ה שומע/ת? Queen - The Show Must Go On
מה הסרט האחרון שראית? אישה יפה (מומלץ בחום!)
מה התוכנית האחרונה שראית? לא זוכר, נראה לי ליאור שליין
מה הדיסק האחרון ששמעת? Queen - The Platinium Collection
מה החלום שלך? להיות מאושר (סתם, לזיין כוסיות (סתם))

האם אי פעם...
הרגשת שאתה עומד למות? לא
רצית להתאבד אבל לא היה לך אומץ? לא
שאבת אבק בלי שביקשו ממך? לא
בנית טירה מחול? לא
היית במקום שהיית מוכן לשלם 1000 שקל כדי שאף אחד לא ידע שהיית בו? לא
נהגת במכונית (ולא על הברכיים של אבא)? לא
סיכנת את חייך עבור מישהו אחר? לא
היית בחקירה משטרתית? לא
 
אז זהו... שיהיה לכולכם סופ"ש מעולה!
יונתן קסלר.



נכתב על ידי , 11/1/2008 20:59   בקטגוריות גיטרה, כת הטווס, מוזיקה, בית ספר, שאלונים  
154 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לילינקה ב-25/1/2008 13:53



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)