לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

תמונות מהטיול השנתי לאילת 2008!


שלום לכם קוראים יקרים!
 
חשבתם לעצמכם מה פתאום אני מעדכן כבר אחרי 8 ימים...? (כן, אצלי זה ממש מעט, אבל אצל בלוגר נורמלי זה אמור להיות הרבה)
אז עכשיו אני בחופש פסח שהתחיל לא מזמן, ומחר אין בית ספר אז גם אין טעם ללכת לישון כשלא עייפים, אבל אין מה לעשות כי כולם מנותקים במסנג'ר!
אז אם מישהו יועיל בטובו להתחבר עכשיו זה יהיה נחמד
 
בקיצור, ב-6.4 עד ה-8.4 שזה היה יום ראשון עד שלישי בשבוע שעבר, הייתי בטיול שנתי באילת והיה נחמד מאוד! לא היה משהו מיוחד אבל היה יותר טוב מטיולים אחרים.
בדרך כלל קורה משהו רע בטיולים, משהו שגורם לי להיות עצוב, וגם סתם משעמם. הפעם לא קרה משהו ספציפי שגרם לי להיות עצוב, אבל פשוט היה משעמם.
איפה שטיילנו והכל היה מגניב, כי היו בסך הכל שני מסלולים קצרים מאוד של שעה וחצי, והיינו חוץ מזה במצפה התת ימי ובים גם ועשינו שנורקלינג, אז בסך הכל היה כיף
הבאתי את המצלמה שלי כרגיל ויצאו לא מעט תמונות, אז אני אעלה אותן. ודרך אגב, אם כבר המצלמה שלי - אני רוצה להחליף למצלמה חדשה אז אני מעמיד את המצלמה שלי
למכירה! Canon A630 במצב מעולה, 8 מליון מגה פיקסל, 4 זום אופטי - 650 ש"ח! מי שמעוניין נא ליצור קשר באימייל [email protected]
 
אז תודה שנתתם במה לפרסומת הקטנה שלי ועכשיו נעבור לתמונות מהטיול
 
 

בדרך לאילת, דניאל מנסה לנגן על הגיטרה שלי

מעין מנגן על הגיטרה שלו

מעין ויוני, בבורגראנץ' בעצירה בדרך

בחדר בבית ספר שדה, יונצ' ואורי (וברקע איתמר)

יונצ'

רוני ולילי נכות. אהה... קופצות

במצפה התת ימי

 

חתול ים

כריש

מלאנתלפים דגים (באמת שהיו שם מיליונים)
 


בים

אילת מראש הר

עיר המלכים

iMax (הפירמידה הכחולה) ומאחורי זה קניון מול הים

אנה, יונצ', מעין ואיתי בחדר שלנו

אני

ים

 אנה

אנה ואני

במסלול (זו עם התיק הוורוד - ליזי, המחנכת שלנו)

זה כל התמונות שיש לי, מקווה שנהניתם! אני אזוז לעשות עבודה בלשון
שיהיה לכולכם לילה טוב ולמשתתפים במצלצלים שיהיה בהצלחה! (התחלתי להתמכר לזה מאז שהתחיל חופש פסח...)
יונתן קסלר.
 
 

נכתב על ידי , 13/4/2008 01:48   בקטגוריות טיולים, בית ספר, תמונות  
108 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-30/4/2008 23:41



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)