לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

לא תם עידן שוקולד פרה!


אהלן אנשים!

 

בטח שמתם לב לעיצוב החדש והמוזר למדי שעשיתי, ולשם המוזר שאליו שיניתי את הבלוג. למה, אתם שואלים? יש לי הומור דפוק.

ועכשיו באמת...? הייתי חייב דחוף שינוי. נמאס לי לראות "שוקולד פרה" בכותרת. הייתי חייב להחליף צבע ואחרי שעשיתי את העיצוב

"שוקולד פרה" גם ממש לא התאים לי השם לצבעים והכל. אז זה מה שיצא. אבל שוקולד פרה זה הקלאסה, זה לא ייעלם, זה יחזור בקרוב

(ואגב, יש תכנונים שאולי בזמן הקרוב או הרחוק קצת יותר אחד המעצבים והציירים שאני יותר מעריך יעצב לי את הבלוג!)

 

• אז מה קורה עם הלהקה? היום הקלטנו דמו של שיר שני, הפעם של השיר לָנצח, ויצא ממש ממש טוב לפי דעתי.

אני ממש אוהב את השיר הזה, הוא די שונה מהשיר הקודם שהקלטנו, כת הטווס, שהוא היה Fאנקי, השיר הזה הוא ממש רוק.

היינו היום 6 שעות בהקלטות וסיימנו כמעט הכל, נותר עכשיו לעשות לשיר מיקס (עריכה סופית של ההקלטה) וסיימנו, ניתן להפיץ.את השיר!

זה כנראה יהיה מאוד בקרוב, אולי אפילו בשבוע הקרוב. מה שבטוח זה יהיה עד ההופעה ב-27.4.

 

אם כבר ההופעה... אז מי שלא יודע אני אסביר - גמר תחרות "נותנים ברוק1", תחרות להקות צעירות שהלהקה שלי כת הטווס משתתפת בה, מתקרב, כבר עוד פחות משבועיים.

הגמר מתקיים במועדון הבארבי תל אביב, שזה מועדון ההופעות הכי גדול ומוכר בארץ, ומאז שהתחלתי ללכת להופעות אני הולך אליו בערך כל חודש.

אני ממש מתחיל להתרגש לקראת ההופעה, עצם זה שאני מופיע שם וגם אם זה רק שני שירים. גם אם לא ננצח בתחרות, זה עדיין כבוד שהגענו לשלב הזה,

שמתוך בערך מאה להקות הגיעו אליו רק 5.

 

אגב, לפני כמה ימים נסעתי לבית מעריב לקחת ממעריב לנוער 200 פוסטרים שנותנים לנו לתלות בתל אביב, של הגמר, וזה די מצחיק האמת. על הפוסטר רשום:

"בהשתתפות חמש הלהקות הצעירות הכי טובות במדינה!". עכשיו, לא רק שזה מצחיק שאומרים שאנחנו בין ה-5 הצעירות הכי טובות במדינה,

יש להקה אחת שעלתה לגמר שפשוט אין לי מושג איך הם הגיעו לשם. באמת, בתחרות היו להקות הרבה יותר טובות, זה מוזר שדווקא ה-5 האלה הגיעו

(למרות שחלק באמת ממש טובים). עדיין, גם אם זה לא באמת אובייקטיבי, עדיין מגניב לאללה שהגענו לשלב הזה.

 

בקיצור, אני מזמין את כל הקוראים לבוא לגמר! אני מוכר כרטיסים, כרטיס עולה 30 ש"ח, אז מי שרוצה שייצור איתי קשר (ומי שייקנה יקבל גם פוסטר של הגמר מתנה!)

אני מזכיר, ב-27.4, פתיחת שערים בשעה 18:00. מקווה לראות אתכם! השופטים בגמר הם כפיר אפשטיין, עמרי רונן (גלגל"צ), ג'קו אייזנברג ואיתי שיף (בית הבובות)

וג'קו אייזנברג גם מעלה הופעת אורח. את האירוע מנחה שלומי בראל מכוכב נולד.

אגב, רענן ולורל, סולן ומתופף ביט 69 אולי יבואו לראות אותנו, וגם ניב ודרור, מתופף וגיטריסט מלהקת קרמל אפל פופ יבואו לראות אותנו! ואולי, אבל רק אולי, אפילו סאבלימינל!

אז מה, הם יהיו שם ואתם לא? מחכה לראות אתכם

 

• במבר חד... אני מוכר כרטיסים לרוק עצמאות, לילה שלם של הופעות רוק באמפיפארק ראשל"צ ביום העצמאות!

מי שמעוניין בכרטיס שייצור איתי קשר כרטיס עולה 119 ש"ח. זה בלילה בין ה-7.5 ל8.5, ביום העצמאות.

מי שמופיע השנה זה מוניקה סקס, שייגעצ, אביב גפן, מופע הארנבות של ד"ר קספר, סינרגיה, יוני בלוך, אלכס, טרי פויזן, ובית הבובות!

 

 

• ולסיום, שאלון שבועי על מוזיקה, בגלל שהרבה זמן לא העליתי לכאן שאלון שבועי.

 

האם אי פעם למדת לקרוא תווים?

כן, למדתי פסנתר 4 שנים ובמהלכם למדתי תווים וידעתי די טוב. הפסקתי לנגן ואז הפסקתי גם להתעסק במוזיקה, ולפני קצת פחות משנתיים התחלתי לנגן על גיטרה,

אבל היום אני כמעט לא מתעסק בתווים. אני יודע לקרוא תווים כיום אבל לא מעולה.

 

מה יותר שווה, פסנתר או גיטרה?

קשה, קשה... אבל גיטרה!

 

האם המילה "מפתח פה" אומרת לך משהו?

כן,

 

מה הלהקה / זמר האהוב עלייך?

כת הטווס כמובן! (:

 

האם אי פעם שרת / ניגנת לפני קהל גדול?

כן, עם הלהקה בבית ספר ובבר מצווה שלי. וגם בפרויקט מוזיקה בבית ספר.

 

אם היית נוחתת על אי בודד והיה לך רק דיסק אחד, איזה דיסק זה היה?

אני חושב שמוניקה סקס. אפשר לשמוע אותם 287 פעם ברצף בלי שיימאס.

 

מוסיקה בעברית או בשפות אחרות?

תלוי בתקופות, עקרונית אני אוהב גם בעברית וגם באנגלית.

 

טוקיו הוטל או בטהובן?

בטהובן

 

בן ששר או בת ששרה?

בן ששר

 

האם לדעתך מוסיקה = חיים?

אפשר לומר. הייתי חי בלי מוזיקה, אבל באמת שהחיים שלי היו נראים אחרת לגמרי בלי.

 

 

אז שיהיה לכולכם חג שמח וכיפי,

אל תאכלו יותר מדי מצות ובהצלחה עם האפיקומן!

יונתן קסלר.

נכתב על ידי , 19/4/2008 01:42   בקטגוריות כת הטווס, תחרות נותנים ברוק, רוק עצמאות, תשובות לשאלונים השבועיים  
138 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-30/4/2008 23:41



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)