לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

בפוסט הזה יש הרבה מאוד תמונות


המון זמן לא עדכנתי, בערך שבועיים, וקרו המון המון דברים. אני אתחיל קודם עם תמונות נורמליות מההופעה של כת הטווס
בגמר תחרות להקות צעירות ב-27.4 בבארבי תל אביב. כתבתי על זה בפוסט הקודם, אבל אז עוד לא היו לי תמונות נורמליות.


אורי, אני ויונצ' על הבמה


מתראיינים לביפ
 

 יונצ' במהלך ההופעה
 

אני במהלך ההופעה


אורי במהלך ההופעה

כולם
 

השופטים מביעים את דעתם עלינו (משמאל לימין: ג'קו אייזנברג, עמרי רונן, כפיר אפשטיין, איתי שיף ומישהי מוזרה מאחורה)



 לפני שהודיעו לנו משהו משמח



אחרי שהודיעו לנו משהו משמח

 



מקשיבים לדברי השופטים

 מדבר עם מעריצים (ושימו לב איך יונצ' המבוקש בורח מאחורה שלא יציקו גם לו)



מאי, אורי, נעמה ודניאל וברקע ענת ויונצ' מתחבקים



יונצ' אחרי ששתה כמה כוסות בירה טובות בהופעה עם תמר, נועה, ניר ונוי





כל הלהקות על הבמה בסוף




זה כל התמונות שיש לי מההופעה.
תודה ל...מישהו קרוב משפחה של אורי שצילם

ב-30.4 היתה מסיבת הפתעה ליונצ' בבית של אורי ליום הולדת שלו, היה מגניב והרבה בלונים וראינו סרט וזה. היה כיף, מזלטוב!

 ב-2.5 עשיתי למעין מסיבת הפתעה בפארק הירקון! בבוקר הבאתי לו לבית ספר עוגה והיה מגניב, ובצהריים הבאתי
איזה 20 חברים וארגנתי לו מסיבת הפתעה בפארק הירקון, פיקניק! היה ממש כיף, תום, אח שלו, עשה מופע קסמים והיה ממש נחמד.
אחרי זה הלכנו להופעה של המג'יקל מיסטרי טור (קאברים לביטלס) והם איחלו לו מזל-טוב לבקשתי
למחרת הלכנו לסופרלנד והיה ממש מגניב, חוץ מזה שפגשנו שם סוג של אלוהים היה קצת מבאס כי לא היה כיף כמו פעם, אבלה היה נחמד לבלות שם
אז מעין, המון מזל-טוב, ואל תנתק קשר אחרי שתעבור לתלמה! 


בלילה של יום העצמאות הלכתי עם ענת ומעין לרוק עצמאות באמפי-פארק ראשון לציון (שנה שלישית שאני הולך לשם) והיה ממש כיף!
היה קצת מאכזב לעומת שנים שעברו, אבל עדיין היה ממש כיף ונהניתי! יוני בלוך ומוניקה נתנו את ההופעות הכי טובות שהיו שם

ולפני כמה ימים התחדשתי בפלאפון של נוקיה ממש ממש מגניב!
האמת שגם הקודם שלי היה טוב וחדש יחסית, אבל אמא שלי קיבלה אחד חדש מהעבודה שלה והוא משוכלל לה מדי
אז החלפתי איתה מכשירים, והוא ממש מגניב וטוב. ולמי ששואל, יש לי אותו מספר טלפון (כן כן, כל המטרידנים אין טעם לחפש מספר אחר!)


ואגב, התמונה הזו צולמה מהמצלמה החדשה שקיבלתי היום!
קניתי מהכסף שקיבלתי ממכירת המצלמה הקודמת ומכספים של הבר מצווה מצלמה חדשה וממש טובה, Canon SX100.
עוד לא צילמתי בה הרבה, רק כמה תמונות מהיום. יש בה תמונות ממש איכותיות והיא גם ממש יפה

הנה כמה תמונות שצילמתי עם המצלמה היום ובזה נסיים את הפוסט.
שבת שלום לכולכם, מקווה שיצא לכם לצאת ולהנות בחוץ ולא להתקע בבית כמוני
יונתן קסלר.

 


 


 






 

נכתב על ידי , 9/5/2008 22:53   בקטגוריות תמונות, תחרות נותנים ברוק, פריצות לבלוג, רוק עצמאות, חגים ומועדים, חברים  
173 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לרה! ב-6/6/2008 23:54



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)