לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

פוסט תמונות ענקי מעבודה עברית בפארק ועוד!


שלום לכם קוראים יקרים וחג שמח, תודה שבאתם שוב אחרי המון זמן שלא עדכנתי.
לא יצא לי לעדכן כבר משהו כמו שלושה שבועות, בגלל שבהתחלה לא היה לי על מה פשוט,
אחרי זה היתה תקופה שהאינטרנט שלי לא עבד, ומאז פשוט לא יצא לי כי הייתי עסוק.
 
בזמן הזה שלא עדכנתי לא קראו יותר מדי דברים חשובים, אבל קרו.
 
• יונצ'/יונתן/הרץ, הסולן שהיה של כת הטווס, הלהקה שלי, עזב את הלהקה מסיבות אישיות. בזמן הזה הספקנו כבר למצוא סולן שיחליף אותו. הסולן החדש
הוא איטן גרינברג, בן 14 מגבעתיים (ששנה הבאה הולך ללמוד בתלמה ילין יחד עם מעין המתופף), והוא אחלה של סולן. בקרוב אנחנו נקליט חזרה איתו,
שלפחות תשמעו אותו גם אם זה בחרא איכות. בקיץ אני מקווה שנתחיל להופיע עם הלהקה במועדונים, אבל אני לא בטוח שנספיק עד החופש הגדול כבר להתחיל להופיע.
נראה איך נתקדם. כנראה שאנחנו הולכים לעבוד על עוד שיר שנקרא מתמסר עם הקיר. למעשה מתמסר עם הקיר היה השיר הראשון שלנו,
אבל הוא היה ממש גרוע, אז הורדנו אותו. היום יש לנו הקלטה שלנו מנגנים אותו וזה פשוט מגוכך כמה שזה גרוע, וזה מגניב לראות איך השתפרנו מאז (לא שעכשיו אנחנו מעולים, אבל...)
בקיצור, אנחנו עושים את אותו שיר אבל עם לחן חדש לגמרי. צפו לדברים חדשים בקשר ללהקה בקרוב (או כפי שאנחנו לרוב מתקדמים עם הלהקה, ממש לא בקרוב).
 
• ביום שישי היה לנו בבית הספר טקס שבועות. הטקס עצמו היה משעמם נורא, אבל בסופו אורי, מעין ואני ניגנו את בת 60, השיר של הגבעטרון, בגרסת רוק, כששרה איתנו
המחנכת שלנו ליזי (היא שרה ממש טוב, היא בחבורת זמר!), וזה היה ממש מגניב. כל השבוע וחצי שלפני זה היינו בחזרות ובקושי למדנו, אבל גם יצא שנתפס לי הגב מרוב שסחבנו
ציוד ממקום למקום. בקיצור, ניגנו בטקס והיה נחמד מאוד, אין וידאו משם אבל יש תמונות
(התמונות שיופיעו בכל הפוסט באיכות די ירודה מכיוון שהעליתי אותן דרך פייסבוק והוא מוריד את איכות התמונות, עמכם הסליחה)
 

אורי, מעין ואני לפני הטקס


מנגנים
 

ליזי שרה


אנחנו


 

 

ועכשיו נמשיך בפוסט

• אתמול נפגשתי עם תמר והיה ממש מגניב, ואחרי זה הצטרף אלינו דניאל והלכנו לקופי בין, ושם גם אורי הצטרף אלינו. היה ממש מגניב,
וגם לאורי היה יום הולדת אתמול (והוא קיבל לפני כמה ימים בס חדשה!) אז כולם לאחל לו מזל טוב

דניאל ותמר בקופי בין


ילד היומולדת!
 

הבלון שהביאו לו
 

תמר ואני בנדנדות בגן זינגר
 

• לפני כמה ימים (ביום חמישי) הייתי בעבודה עברית בפארק עם ענת. מי שלא יודע, עבודה עברית זה אוסף של 4 דיסקים של עיבודים שאמנים של היום עשו לשירים, וכבר יצא דיסק כזה ב-50 שנים למדינת ישראל, ועכשיו עשו דיסק שני מהסוג הזה לכבוד 60 שנים.

אז היתה הופעת ענק בפארק הירקון של האלבום הזה, שכל מיני אמנים מהאלבום הופיעו שם. היה ממש מגניב, ממש נהניתי, וגם השגתי VIP אבל זה היה רק רחבה כזו שהיה בפנים מתנות חינם, כלומר חטיפי גרנולה ומים

והיה שם בר עם שתיה חינם. אבל מעבר לזה כלום, אז ענת ואני לקחנו שתיה ויצאנו החוצה לקרבת הבמה. היינו ממש מקדימה וראינו טוב, וממש נהנינו! קבלו תמונות!

דין-דין אביב



רמי קליינשטיין


שמעון בוסקילה
 

 מירי מסיקה


 

מטרופולין


עברי לידר
 

 

זיקוקים! (היו שם 3 פעמים זיקוקים למשך כמה דקות מ-5 מוקדים, מעניין כמה מיליונים אורנג' ביזבזו על האירוע הזה...)


מיקי ושירה גבריאלוב


תיסלם


הדג נחש


מאור כהן


עם אילנית


יהודית רביץ


מוש בן-ארי


ענת ואני  (תתעלמו מכמויות הזיעה, היה שם חם נורא)


ברי סחרוף


 יהודה פוליקר


 סחרוף ופוליקר יחד



כאן מסתיים לו פוסט התמונות הענקי הזה,
מקווה שנהניתם
חג שמח לכל הקוראים!
יונתן קסלר

נכתב על ידי , 8/6/2008 16:13   בקטגוריות חגים ומועדים, תמונות, כת הטווס, הופעות, חברים  
120 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-1/7/2008 18:33



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)