לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

חרא פוסט אל תכנסו


שלום לכם קוראים יקרים,
 
קודם כל אני צריך להודות לכל מי שהתייחס, הגיב או סתם קרא את הפוסט הקודם,
להפתעתי הרבה הוא זכה לתשומת לב רבה בישרא-בלוג, קיבלתי עליו הרבה מאוד תגובות
ובנוסף הוא נכנס להמלצת העורכים בהומפייג' של ישרא-בלוג! ולא רק זה, עד עכשיו הוא מופיע בפוסטים חמים!
 

 

 
ומה עוד? אתמול עברתי סוף-סוף את ה-400 אלף כניסות לבלוג! האמת שציפיתי שזה יבוא הרבה יותר מאוחר
אבל בזכות הפוסט הקודם שהקפיץ לי את הכניסות בהרבה, זה הגיע יותר מהר ממה שציפיתי.
לכן גם אין איזה פוסט מיוחד ל-400 אלף כי לא הספקתי לעבוד עליו, אבל חפיף, ממילא זה היה יוצא משעמם

 
ואם כבר מדברים על הבלוג, עשיתי מספר שינויים בבלוג ואם מישהו בכלל שם לב,
אשמח לשמוע ביקורות עליהם ואם יש לכם רעיונות מה לשפר, ספרו



בוודאי תהיתם (או שלא, אבל נניח שכן) מה ילד קטן בכיתה ט' עושה באמצע שבוע על המחשב ב-4 לפנות בוקר
אז אני חולה, כנראה דלקת בגרון, אני כבר כמה ימים לא מרגיש טוב אבל היום זה החמיר וזה די מבאס,
אם אני עולה קומה אחת במדרגות אני מרגיש כאילו רצתי מרתון, חוץ מזה שזה לא נעים להשתעל כל 20 שניות
בכל מקרה אני מקווה שמצבי ישתפר, ואז המוח שלי יתחדד ואני אוכל לספק לכם תכנים יותר מעניינים (נכון יש לי תירוצים מקוריים?)
 
בכל מקרה, אני רוצה לאחל מזל-טוב לBrown Brothers, מאי ודניאל, שהיתה להם יומולדת ביום שבת
ארגנתי לדניאל יחד עם תמר (בהצלחה מרובה יש לציין) מסיבת הפתעה והיה לפנים!
אפילו תמר ואני הכנו לו עוגה, שיחסית לעוגה הראשונה שהכנתי בחיים היתה די נחמדה!
אז מזל-טוב, עד 120, אושר עושר בריאות ויושר וכל שאר הברכות
 
הממ, מה עוד רציתי לכתוב...? לא זוכר כבר, זה הולך לצאת פוסט מעפאן כי אני עייף ואין לי על מה לכתוב
אבל חשבתי שזה מעצבן שאני מעדכן פעם בהמון זמן אז הכרחתי את עצמי לכתוב (עכשיו אתם מבינים למה
אני לא מעדכן כל כמה ימים?)
 
טוב יאללה, קצת תמונות של החתול שלי ונסיים את החרא הזה...
 



 



יאללה, הייתי פה בפוסט מפגר שהוא די ההפך מהקודם...
יונתן קסלר.


נכתב על ידי , 17/9/2008 04:04   בקטגוריות שוקולד פרה, כניסות, ימי הולדת, תמונות  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Moco. ב-22/9/2008 22:15



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)