לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מרלין מונרו


g

אז נכנסתם, ראיתם כותרת שהיא בעצם שם של שיר וחשבתם לעצמכם - אוי, קסלר עידכן...

 

לא!

קסלר עכשיו בטיול לרמות את מנשה, וכאן מעין אבן, החבוב השני בצוות אופטלגין (נו זה שעושה איתו את הקליפים)

 

עכשיו אתם בטח מודאגים - לא, זה יהיה עוד פוסט פריצה עמוס ב"!!!11" וב"עעע" שבו מתלהבים מזה שקסלר נתן את הסיסמא למישהו...

אז הסירו כל דאגה מליבכם!

יהיה כאן פוסט מאד מעניין, למרות שהוא לא על החיים של קסלר. (טוב, גם).

 


רק רציתי שתדעו,

קסלר הוא תותח בגיטרה,

וכשהוא יהיה גיטרסיט מפורסם וזה תגידו לו שהכרתם אותו עוד בתקופה שהוא היה זה-שהיה-פעם-בפעילים


5 עובדות שלא ידעתם עליו:

 

א. הבית השני שלו זה עזריאלי. בערך כל שיחה שלנו זה "היום הייתי בעזריאלי ו.."

 

ב. הוא נוהג לנגן שירים שמי שיושב לידו מכיר וגורם להם לשיר בזמן שהוא מנגן. פתטי.

 

ג. הוא מכור קשות למשחק Nball (אני לא בטוח כמה זה עדכני)

 

ד. הוא רוצה לעבוד בקולנוע שהוא יהיה גדול. תאחלו לו בהצלחות

 

ה. יש לו יותר מדי שירים על המחשב. כל להקה שקיימת בערך. אני חושש שיש לו אפילו מזרחית

 


איזה אדיר לחטט לו בטיוטות. יש לי כמה שאלות לשאול אותו כשהוא חוזר...


הוא החליט להלחין לי שירים שכתבתי ואני מצטרף אליו בשירה (גדושה בזיופים),

איזה שווה.

אולי אפילו נעלה משהו לבלוג *התכוננו*


כוסאימו, הזיזו את השעון קדימה.


Beat69 מופיעים ברוקצ!

וויפדידו!


אייטם גדוש בעעעעעעעע וב!!!!!!!!!!!!!111 ובהתלהבות מזה שקסלר נתן לי את הסיסמא.

סתם בשביל לעצבן אותכם


לחצו כאן, כאן וכאן. תודה יא מלכים.


אז, מרלין מונרו הייתה אצלי אתמול בלילה, אה?


חהחה, הפוסט הזה הוא בכל הקטגוריות. תודו שזה מגניב. (התפאקתי לא לשים את זה בקטגוריות שקסלר עשה, אז תגידו תודה. זונות.)


כשהוא יחזור מהטיול שלו אנחנו מכינים קליפ חדש ומסעיר. מוכנים לזה?


למי שלא יודע, הוא עזר ליאהב בתבנית. כבוד או לא?


אה כן, יאהב עיצב את הפרה הסקסית-שגורמת-לאיבר-המין-הזכרי-להתרומם-כלפי-מעלה, כבוד או לא?


קסלר עיצב לי את הבלוג! (כמו שקסלר אומר - מסר סמוי!). כבוד או לא?


כבוד מזכיר לי את קזבלן. מכירים? אחלה סרט.


קסלר מעשן סיגריות כבד.


NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT


כל שיחה עם קסלר במסנג'ר או בטלפון:

"היי, מה נשמע?"

אף פעם לא שמעתי ממנו "מה שלומך" או "מה קורה" או "מה המצב".

כמו שידידי הטובים - הביטלס נהגו לומר : Very strange.


זה לא יצא פוסט כל כך מעניין, אבל נקווה שהחכמתם ממנו.

אתם הדור שינהיג אותנו שנהיה גדולים, בשביל להיות בממשלה אתם צריכים לדעת את העובדות החשובות על קסלר שכתבתי כאן.


מה אני מזבל לכם בשכל, לכו לראות גוסט ריידר או משהו..

 

הייתי פה

 

מעין

 

 

עריכה 19:20: כרגע הודיעו לי שקסלר שבר את היד והוא לא יוכל להשתמש בשבועות הקרובים, אז לא יהיו עידכונים.

קסלר, החלמה מהירה!

 

נכתב על ידי , 31/3/2007 12:16   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, בחירות 2006, ביקורת, בית ספר, שחרור קיטור, צבא, פסימי, עבודה, סיפרותי, מפגשי ישרא-בלוג  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלה ב-28/1/2009 15:32
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)