לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מייקאובר לבלוג


אם לומר את האמת, יש שתי סיבות לכך שלא נכנסתי לבלוג הזה כמעט בחודשיים וחצי האחרונים. הסיבה הראשונה היא שאני עובר שינוי די משמעותי בחיי הפרטיים וזה משפיע עלי במובנים רבים. זה לא בלוג אישי ואני לא אתייחס אל זה, אבל זו תקופה די קשה בחיי שהקשתה עלי לכתוב כאן בחופשיות בלי להתייחס אל זה. הסיבה השנייה היא שהתרגלתי לכתוב בבלוג הזה באופן מאוד תבניתי וקשה לי לכתוב באופן שמוגדר מראש על ידי תכנים שמוגדרים מראש.

יש לי את הבלוג הזה כבר 5 וחצי שנים, ואיכשהו לא היה לי מוזר לא לעדכן את הבלוג במשך כל-כך הרבה זמן יחסית. אולי הסיבה היא שפשוט הכתיבה בו מאסה עלי. אבל זה לא אומר שאני צריך להפסיק לכתוב כאן, אלא למצוא דרך חדשה לכתוב כאן. אחרי חשיבה ארוכה, החלטתי לעשות שינוי בבלוג, בכל המובנים. ראשית השינוי יהיה, לפי התכנון שלי, בתכנים. במקום לכתוב כל פוסט כמה פסקות על דברים שעברו עלי בימים האחרונים ואולי להוסיף תמונות או להתייחס לאיזה משהו שקורה בעולם, אני פשוט לא מגדיר מה הולך להיות.

יכול להיות שיהיה פוסט אחד שמדבר על דעתי על מייקל ג'קסון ועל מותו, פוסט אחר-כך שמספר על בילוי בים בחופש הגדול עם חברים עם 20 תמונות, ופוסט אחר-כך שאני מביע את דעתי על ביבי ואובמה. תמיד נהניתי להביע את דעתי לגבי דברים שמתרחשים בעולם או בסביבה שלי, זאת אומרת לא חוויות יומיומיות שלי אלא יותר ביקורות. אני בן אדם ביקורתי, ובלוג זה מקום מצוין בשביל זה, אז אני צופה שאני הולך לכתוב פוסטים על דברים כאלה, בין אם תאהבו את זה ובין אם לא.

בימים הקרובים אני אעבוד על עיצוב שיתאים להווי החדש של הבלוג, ואני מקווה כבר ממש בימים הקרובים להתחיל לחזור לעדכן בקביעות. אני מקווה שלא הפחדתי אתכם, הבלוג לא הולך להיות משהו אחר לגמרי עכשיו, אלא שהדרך כתיבה שלי הולכת להיות קצת שונה.


תשובות לשאלון השבועי


את מכירה את להקת הביטלס?
השאלה הזו קצת מיותרת, לא?

איפה שמעת עליהם לראשונה?
אני
לא ממש זוכר, אבל אני זוכר שעוד כשהייתי ילד ממש קטן הייתי שומע את השיר
Yellow Submarine, שאותו שר דווקא רינגו סטאר. התחלתי באמת להעריך ולאהוב
אותם רק לפני כמה שנים, אבל מאז שאני קטן אני מכיר אותם.

את שומעת לפעמים שירים שלהם?
בוודאי.

כמה שירים שלהם את מכירה?
את הרוב הגדול.

מה את חושבת עליהם בתור להקה?
תכל'ס,
אם הייתי שומע כל אחד בתור נגן כיום, לא הייתי מתלהב. אבל השילוב הזה שלהם
יחד (חוץ מרינגו, שאם כל הכבוד הוא לא משהו מיוחד) הוא גאוני, והקולות
והשירה שלהם מדהימים, וכמובן היצירות המבריקות שלהם. הם הלהקה האהובה עלי
ואני בהחלט חושב שהיא אחת הלהקות הטובות בהיסטוריה אם לא הטובה ביותר.

לדעתך "הלהקה הטובה והמשפיעה ביותר בכל הזמנים" הוא כינוי שמתאים להם?
הטובה?
לפי דעתי כן, אבל יש לזה הרבה צדדים, להקה יכולה להיות טובה בנגינה,
בכתיבת שירים, בהלחנת שירים וכו'. המשפיעה ביותר? ללא ספק.

מיהו הביטל האהוב עלייך?
שאלה קשה, אבל אני חושב שג'ון לנון.

האם את אחת שמעריצה את הביטלס, אחת שרק שומעת שירי ביטלס, אחת שבקושי מכירה שירי ביטלס, או אחת שלא מכירה אף שיר של הביטלס?
אחת שמעריכה, לא מעריצה. זאת אומרת, מעריך...

האם כל מה שצריך זה אהבה?
תלוי בהמנון הצרפתי.

האם שמעת על התיאוריה שפול מקרטני מת? האם את מאמינה בה?
כן, ואני לא מאמין. מי שמאמין, שיקרא על זה קצת ויראה שלכל נימוק לגבי התיאוריה יש נימוק שמפריך אותו.

ולסיום, מהו שיר הביטלס הכי אהוב עלייך?
זו שאלה שאני באמת לא יכול לענות עליה.



ולסיום, בכל זאת כמה תמונות שלי ממסיבת הסיום בבית ספר:

בהכנות לקראת ההקלטה של השיר סיום


במסיבת הסיום, אני מקבל את תעודת המעבר





בהצגת הסיום, כשאני בתפקיד המורה למתמטיקה









ובאמת לסיום, אני מזמין אתכם לשמוע את שיר הסיום של המחזור שאני הלחנתי והפקתי וניר לוין כתב,
שהקלטנו באולפני העלייה, בעזרתו של דני בליך. להורדת השיר לחצו כאן.

אני באמת מקווה שייצא לי לעדכן בקרוב,
ותגיבו בבקשה, זה חשוב לי במיוחד עכשיו.
יונתן קסלר
נכתב על ידי , 2/7/2009 17:15   בקטגוריות שוקולד פרה, תשובות לשאלונים השבועיים, תמונות, בית ספר  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-5/7/2009 23:40
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)