לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

התקבלתי למגמת קולנוע בתלמה ילין!


שלום וברוכים הבאים לפוסט החדש בשוקולד פרה,

אני שמח לבשר לכם שסוף-סוף, אחרי למעלה משנה שזה לא קרה, אני מעדכן את הפוסט השלישי שלי באותו שבוע! כן כן, החלטתי
להתחיל באמת להשקיע בבלוג. ואני אשמח אם תעזרו לי בזה ותמשיכו לקרוא ולהגיב, כי זה מה שדוחף אותי להמשיך לעדכן ולהשקיע בבלוג
כמו שבטח ראיתם, אחרי השינויים הקטנים שעשיתי ברשימות החלטתי להוסיף עוד כמה פיצ'רים קטנים לבלוג, למשל במקום לכתוב בטקסט יבש מי אני עשיתי את זה בתמונת "תעודת זהות" מגניבה בצד. בנוסף, החלטתי להתחיל לעלות מדי פעם סקר לבלוג, שפונה אל קוראי הבלוג ושואל אותם שאלה לגבי הבלוג. השבוע העליתי סקר ששואל איזה פוסטים אתם הכי אוהבים? ומיותר לציין שאני אקח את הבלוג יותר לכיוון שהקוראים רוצים. אני אשמח אם רק תכנסו ללינק ותצביעו, זה לוקח דקה ואתם תצליחו להשפיע על תוכן הבלוג

בנוסף, פתחתי קבוצה בפייסבוק לבלוג על מנת להפיץ את הבלוג לכמה שיותר אנשים. אני יודע שזה נשמע מוזר, כי בלוג אמור להיות דבר אישי, אבל לאחרונה זה לא ממש ככה אצלי (וזה לא משהו רע), אז אני רוצה להפיץ אותו. אני אשמח אם תעזרו לי ובסך הכל תכנסו לקבוצה ותצטרפו, זה לא לוקח הרבה מאמצים, אני לא שולח הודעות מעצבנות לאינבוקס ואני לא מבקש שתזמינו חברים, רק תצטרפו. תודה מראש


במעבר חד אני אעזוב את הבלוג ואתייחס למשהו באמת יותר חשוב - התקבלתי למגמת קולנוע בתלמה ילין! כן, אחרי הבחינות שהיו לי וכל החודשים שחיכיתי לזה, התקבלתי למגמה. עדיין לא התקבלתי לבית הספר עצמו, אבל יש לי בחינה פסיכוטכנית וראיון עם המנהל, שבדרך כלל אנשים לא נופלים בשלב הזה, אז אני כבר כמעט בפנים. ביום רביעי (עוד יומיים) יש לי את המבחן הפסיכוטכני שזה למעשה מבחן של 4 שעות שבודק את היכולות שלך והפוטנציאל שלך (לעומת רוב המבחנים בבית הספר שבודקים את הידע שלך). אחרי כמה שבועות אמורים להזמין אותי לראיון עם המנהל, ואחרי זה אם אני עובר אז זהו, אני בפנים.


אני ממש שמח שסוף-סוף התקבלתי למגמה, חיכיתי לזה מאוד. אבל בכל זאת אני עדיין בודק בתי ספר אחרים כי יכול להיות שמשום מה אני אתחרט בסוף למרות שאני לא חושב, או שבאמת אני אפול בשלב עם המנהל. היום לקחו את כל מי שרצה מהשכבה שלנו על 4 השעות האחרונות לעירוני א', תיכון עירוני לאמנויות. הייתי בערב הפתוח בתיכון לפני כמה ימים והייתי בשיחה עם מגמת קולנוע וקצת התאכזבתי, אז היום הלכתי לשמוע על מגמת המוזיקה וגם שם די התאכזבתי, למרות שפחות כי לא ציפיתי להרבה יותר לעומת הקולנוע שכן ציפיתי שיהיה יותר טוב, גם ממה שאחותי שלמדה שם אמרה לי. בכל מקרה אני מניח שאני אנסה להתקבל,
למקרה שאני בסוף לא אתקבל לתלמה ילין אז שיהיה לי גיבוי, למרות שאני גם לא סגור שאני אלך לעירוני א' אם אני לא אתקבל לתלמה. אגב, מי שעדיין לא ראה - את סרט הבחינות שלי למגמת קולנוע העליתי לבלוג ושמתי אותו לפני 2 פוסטים, מי שרוצה ועוד לא ראה מוזמן לצפות.

ולסיום - למי שלא יודע אני מתעסק הרבה במוזיקה אבל לאחרונה אני מתעסק גם בהקלטות, במיוחד מאז שקניתי כרטיס קול ומיקרופון להקלטות בארה"ב בכל מקרה, ביום שבת הקלטתי עם ידידה שלי, איליי, את השיר Tears in Heaven של אריק קלפטון. אני מנגן על הגיטרה והיא שרה. המיקס וההקלטה על ידָי.
אני אשמח אם תאזינו ותספרו לי מה דעתכם.

צפיה מהנה והמשך שבוע נעים!
יונתן קסלר

נכתב על ידי , 16/2/2009 16:49   בקטגוריות מוזיקה, תלמה ילין, בית ספר, הקלטות, שוקולד פרה  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-25/2/2009 19:13
 



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)