לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה קורה כשמכניסים ילד בריא לבית חולים...


שלום לכם ותודה שבחרתם להיכנס לכאן שוב,
במיוחד אחרי הפוסט הקודם שמיד תקבלו הסבר ראוי לו
 
זוכרים שקיטרתי במהלך הפוסט שאני חולה ושאני לא מרגיש טוב? אז מסתבר שזה לא היה סתם קיטור,
כי למחרת הלכתי לבית חולים  אם אני לא טועה בימים, ביום חמישי הלכתי לקופת-חולים אחרי
שכבר כמה ימים חשתי ברע, ומסתבר שהיו לי קשיים בנשימה שחשבתי שזה בכלל כאב גרון
והיה לי מעט מאוד חמצן בגוף. נתנו לי כדורים ושלחו אותי הביתה, ולמחרת חזרתי לקופת חולים ומסתבר
שמצבי לא השתפר בכלל, אז החליטו לשלוח אותי לבית חולים, ועוד באמבולנס (!)
אבל לא אחד כזה שעושה וויעו-וויעו כי נסעתי באמבולנס רק כדי שאני אוכל לקבל חמצן
 
האמת שמהיום שלפני הגעתי לבית חולים ועד היום המצב שלי לא הדרדר אלא רק השתפר,
ולא היה ממש זמן שהרגשתי ממש ממש רע, אבל כנראה שהרופאים עקשניים ולא רצו לשחרר אותי
הביתה עד שאני ארגיש מושלם ושתהיה לי רמת חמצן מושלמת בגוף, אז יצא שנשארתי שם שני לילות,
וחזרתי הביתה רק בשבת בערב. בסך הכל היה די מבאס שם, האוכל מסריח, תינוקות בוכים
ואפילו הלפ-טופ של אבא שלי בקושי קלט שם אינטרנט אלחוטי.
אבל חפיף, לפחות ייצא משם פוסט תמונות די משעשע שתכף תראו
 
מעין חברי [שכרגע מבלה לו ברחבי ניו-יורק, בן זונה!] בא לבקר אותי פעמיים ואני מודה לו על כך
וכמו כן עוד כמה ילדים חמודים שתראו בפוסט P:
אגב אם כבר ניו-יורק, עוד פחות משבוע אני טס סוף-סוף לארה"ב לשבועיים וחצי! מה שאומר שככל הנראה
הפוסט הזה יהיה האחרון או הלפני-אחרון לתקופה הקרובה. יש לי עוד פוסט בתכנון לפני הטיסה
אבל אני לא בטוח שאני אספיק, אז בכל מקרה אני אנצל את ההזדמנות ואפרד מכם זמנית, שוב.
 
ובחזרה לנושא - היה רע וטוב שהיה, אז נעבור לתמונות שהיו שם.
אם הייתי קורא פוסט כזה בבלוג אחר ואז רואה את התמונות, הייתי בטוח שאני ביקרתי את מעין,
זו יותר הגיוני כי בתמונות אני הייתי די היפר, פשוט כי היה שם משעמם ובאמת שבאותו זמן הרגשתי מצוין
והיה די מצחיק, ו...לא חשוב, נעבור לתמונות, כל תמונה שווה אלף מילים אז תתכוננו לכמה עשרות אלפי מילים
יש כמה תמונות ממש גרועות שהעליתי פשוט כי הן מצחיקות, אז בלי קטילות

 








[כנראה ששיחקנו עם מסיכת החמצן שם יותר מדי...]























בבקשה אל תהרגי אותי




זה כל מה שיש, מי שרוצה לצפות בשאר התמונות וגם בוידיאו מוזמן להסתכל בפייסבוק שלי
שבוע טוב ומלא בחמצן לכולם,
יונתן קסלר.

נכון אני נראה פה כמו חיזר?

נכתב על ידי , 22/9/2008 21:19   בקטגוריות חולה, תמונות  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בולבול ב-2/10/2008 23:30
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)