לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הופעה של הקספרים!D:


קצת דיבורים על מוזיקה:

 

ביום שלישי יש לנו מסיבת סיום ביחידה האחרונה (כי החליטו שזה לא צריך להיות מושקע. הם בעצמם אומרים את זה) ומעין ואני מנגנים גרסא של גשם חזק עם מילים שיתאימו לשכבה (אולי, אולי, יתפרסמו בהמשך) ואיתי שר לנו. ויהיה מגניב

אולי אפילו נצלם את החזרות או את ההופעה עצמה ואז אעלה לכאן.

-

היום קניתי את הדיסק החדש של יוני בלוך, "הרגלים רעים",

בינתיים הוא נשמע ממש ממש טוב, רוצו לקנות!

-

הקיץ שלי הולך להיות מלא בהופעות - להפתעתי אבא שלי סיפר לי שפלאפון לוקחים חסות על מועדון 24 בנמל תל אביב, ולכבוד זה הולכות להיות הופעות מאוד שוות הקיץ:

שייגעצ (אחרי שנים שלא הופיעו), מוניקה סקס, כנסיית השכל, אביב גפן, יוני בלוך (בהופעת בכורה!), אריק ברמן, עוד כמה

אבל כמובן מופע הארנבות של ד"ר קספר! [בטח בגלל זה ביטלו את ההופעה בבארבי].

כבר אמרתי שיהיה שווה? D:

-

הגיטרה שקניתי (ראו פוסט קודם) ממש טובה, הבאתי אותה לחזרות למסיבת סיום והיה ממש כיף לנגן איתה ביחד עם מעין שהוא על התופים

וראיתי שהרבה הגיבו לי שכדאי להשקיע במגבר יותר טוב - אני יודע, אבל גם הגיטרה חשובה ובכל מקרה אני אקנה מגבר טוב אם אני לא אצליח לחסוך עד אז, בבר מצווה שלי עוד חצי שנה.

 


תפסיקו לשאול אותי, אני בא למפגש ב-10.7 (כמו כולם), לא ב-8.7.

תבואו גם ב-10.7, ממה שאני יודע הרוב באים אליו. וכדאי לכם לבוא למפגשP:

אני אשמח לפגוש אתכם

 


זהו. זה נגמר. סופית.

היה טוב וטוב שהיה. אבל דיי, הספיק לי.

 

ובכך אסיים את הפוסט.

מאושר כרגיל,

יונתן קסלר

 


עדכון 21:34

את מטומטמת (אני מדבר פה אל שתי בנות)

נכתב על ידי , 14/6/2007 20:15   בקטגוריות מוזיקה, גיטרה, בית ספר, אהבה ויחסים  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-16/6/2007 20:57
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)