לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סיכום החופש הגדול - עם שלל תמונות


הגיע הזמן לפוסט חדש, העדכון האחרון שלי היה ביולי וגם הוא היה סתם שאלון, העדכון האחרון שבאמת כתבתי בו
משהו על עצמי היה כשהתחיל החופש, והחופש עוד שבוע נגמר! קרו כל-כך הרבה דברים ולא כתבתי על כלום בבלוג,
והאמת זה בגלל שהבלוג שלי הוא לא הבלוג הכי אישי בעולם ככה שאני לא יכול לכתוב פה על חלק מהדברים,
והשאר אני רואה בהם משעממים. אני לא יודע מה יהיה עם הבלוג, חבל לי שאני מזניח אותו אבל אני פשוט כבר
לא יודע מה לעשות, אז אני אשמח אם הקוראים המעטים שנשארו לי יכתבו לי מה הם היה רוצים לקרוא בבלוג יותר ומה פחות,
מה הם יותר אוהבים שאני עושה פוסטים על החיים היומיומיים שלי או סרטונים ותמונות, וכו'...

החלטתי שבגלל שזמן רב הבלוג לא ראה בו נפש חיה, אני אעשה פוסט סיכום לחופש. כלומר, בכל מקרה כנראה הייתי עושה,
אבל... שיהיה. גם בגלל שאני סנילי, ומי שמכיר אותי יודע את זה טוב, אני לא זוכר המון דברים אז אני אגע רק בדברים שאני זוכר.
וכמובן יש עוד כמה דברים "קטנים" שקרו שאני מעדיף לא לפתוח לקהל הרחב, אבל אני מעדיף גם לשכוח מהם כי הם עשו רק רע.
(חשבתי שכבר בחלק הזה של הפוסט אני אתקע, מסתבר שהולך לא רע עד עכשיו... הייתי בטוח שאני אשכח כבר עברית)

• קניתי מגבר חדש לגיטרה! אני יודע שהקוראים פה משתעממים מהפוסטים על הגיטרה, אז מי שרוצה שפשוט ידלג על הפסקה הזאת.
קניתי מגבר שבטח רוב הגיטריסטים לא שמעו עליו, הוא נקרא Rivera Chubster 40 אבל הוא מגבר מנורות ממש מעולה, נקנה בחנות רעש געש ואני נהנה ממנו עם הסטראט שלי כל רגע
 
• אם כבר גיטרה וזה... יש לי ידיעה שאני חושב שתצער כמה מהקוראים פה - הלהקה שלי כת הטווס התפרקה
זה לא היה כזה הפתעה, די ידענו שזה יקרה כי לא הלך כל-כך טוב בחזרות והכל, אל תשאלו למה כי אין לי כוח להסביר
אבל פשוט לא הלך לצערי, אז החלטנו לפרק (טוב, לא בדיוק, איטן פרש ואחריו מעין אז...)
בכל מקרה, כרגע אני נטול להקה, אני מחפש הרכב חדש למרות שלא כזה קל למצוא בסיסט מתופף וזמר טובים בארצינו הקטנטונת שגם מתאימים לך מבחינת סגנונות של הלהקה. מעין ואני רוצים להקים להקת קאברים לרד הוט צ'ילי פפרז, אז אם יש זמר או בסיסט שחושב שהוא ברמה, מאיזור תל אביב ומעוניין להצטרף שיצור איתי קשר
חוץ מזה אני רוצה גם להקה מקורית אבל אני לא מוצא נגנים, אז אם מישהו מעוניין... שגם הוא יצור איתי קשר!

• עוד חודש וקצת (חוץ מזה שפול מקרטני מופיע בארץ!!!) אני טס לארצות הברית לטיול בר-מצווה באיחור, ואני מאוד מתרגש כבר.
אני הולך לטוס לשבוע לאורלנדו שאני אהיה שם עם חברי מעין שגם טס, ואחרי זה קצת פחות משבועיים בניו-יורק והולך להיות מאוד שווה
וכמובן שגם לגולשים פה יהיה שווה עם כל התמונות שיהיו בבלוג כשאני אחזור! אני מתכנן לקנות שם גם המון דברים,
ביניהם כרטיס קול ומיקרופון למחשב, כך שאני אוכל להקליט את עצמי מנגן ולהקליט בכלל שירים באופן נורמלי, אז אני כמובן אקליט שירים מקוריים שלי ואעלה לבלוג!
 
• עוד שבוע מתחילים ללמוד, אני מתבאס מאוד מזה שאני חוזר ללמוד ובמיוחד מזה שאני חוזר ללמוד בבית ספר לטבע, החבר הכי טוב שלי
עובר לתלמה ילין ואני נשאר פה, ואני חייב להשקיע כי זו השנה האחרונה שלי בבית ספר ואני רוצה תעודה טובה בשביל הבית ספר אליו אני אעבור
שנה הבאה. חוץ מזה שגם בלי קשר אני חייב לשפר ציונים כי הציונים שלי היו לא כל-כך טובים בסוף השנה האחרונה.
למרות שתמיד לפני שחוזרים ללימודים, כולם אומרים השנה אני אשקיע ובתכלס ובסוף אף אחד לא באמת משקיע, אבל אני באמת רוצה לנסות
אז שיהיה לי ולכל התלמידים שחוזרים עוד שבוע לבצפר בהצלחה!

• ב-6 ימים האחרונים ההורים שלי היו בחו"ל והשאירו אותי לבד בבית, היה מגניב לאללה אבל לצערי לא יצא לי לעשות מסיבה
או משהו כזה. הם חזרו היום והביאו לי כל מיני דברים, היה שווה להישאר לבד בבית למרות שאני לא יודע להכין בקושי אוכל
והחתול שלי הקיא בבית ונאלצתי לנקות אחריו. לא נורא, העיקר שלא צריך לקחת אותו ב6 בבוקר לטיול בחוץ כמו כלב
סתם, אני מת על החתול שלי כפרה עליו (סעמק, כל הסמיילים פה לא עובדים...)

• עשיתי סך הכל הרבה דברים, נפגשתי הרבה עם חברים, הייתי בהרבה הופעות ובילויים, לא ציפיתי שהחופש יראה אחרת אצלי ואני די מרוצה למרות שכמעט ולא הייתי בים וזה די מבאס, אבל לא נורא... תכל'ס אני לא אספר על כל יום ויום שעברתי בחופש כי זה לא מעניין, אבל סך הכל היה חופש מהנה! אני מקווה שגם שנת הלימודים הקרובה תהיה ככה ושאני אסתדר טוב בלימודים  (רציתי לגוון...)

קבלו קצת תמונות לא קשורות אחת לשניה מהזמן האחרון (כמעט ולא צילמתי בחופש אז אין יותר מדי דברים)
אה ואין תיאור אז תנסו להבין לבד, ואם לא אז לא נורא

 

 

יונתן קסלר.

 

נכתב על ידי , 26/8/2008 02:17   בקטגוריות בית ספר, תמונות, כת הטווס, כשאמא ואבא לא בבית, גיטרה, טיול בר מצווה  
92 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-19/9/2008 22:25
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)