לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

האתרים הנבחרים של 2007


היום הבלוג חוגג 4 שנים! מזל-טוב
לא היה לי כוח לחגיגה גדולה וגם לא היו לי רעינוות, אבל החלפתי עיצוב, וגם עשיתי כותרת מיוחדת
אז שיהיה במזל-טוב, וברכות יתקבלו בברכה!
 
אגב, בלי ממש קשר - העליתי למייספייס של הלהקה שלי את הביצוע שלנו לאבא עורך דין של שייגעצ ממסיבת חנוכה שהייתה אצלי בחטיבה לא מזמן.
אתם מוזמנים להיכנס למייספייס, לשמוע ולצפות, וכמובן להוסיף כחברים ולהגיב, כאן!


הנושא החם של היום - האתרים המומלצים לשנת 2007.
החלטתי גם להשתתף, מכיוון ויש לי הרבה אתרים להמליץ עליהם. אמנם אני ודאי לא אחדש לכם הרבה, אבל אני מקווה לפחות משהו.
הסדר אקראי. הרשימה היא יותר האתרים שנכנסתי אליהם הכי הרבה בשנה האחרונה.
תהנו
  • גוגל. אין טעם שאפרט, נכון? מנוע החיפוש הגדול והטוב בעולם.
  • ynet. גם כאן אין טעם שאפרט יותר מדי. אתר החדשות הגדול בארץ של ידיעות אחרונות.
  • Gmail. תיבת הדואר של גוגל, בין הגדולות בעולם. נוחה ומומלצת בחום.
  • myspace. רשת חברתית* הכי גדולה בעולם אם אני לא טועה, נחמדה מאוד למרות שאני משתמש בה רק לעמוד של הלהקה שלי. אני פחות ממליץ עליה בשביל לפתוח עמודים אישיים, אבל כמעט לכל להקה בעולם יש עמוד במייספייס.
  • Mooma. אתר חדשות מוזיקה עם ראיונות ואלבומים חדשים שנחמד להיכנס אליו מדי יום.
  • ישרא-בלוג. נחשו.
  • יוסמיוסיק. אתר של ביקורות אלבומים, שכותב אותו יוסי חרסונסקי. אתר מעניין מאוד שאני מאוד נהנה לקרוא בו.
  • Musictalk. פורום של מוזיקה בין הגדולים בארץ אם לא הגדול ביותר. יש בו פורומים מכל הסוגים, אך אני פעיל בעיקר בפורום גיטרה. מומלץ לכל מוזיקאי להירשם.
  • Facebook. מאז הפוסט הראשון שכתבתי שכדאי לכם להירשם לפייסבוק עד היום, עשרות אנשים שאלו אותי מה זה. אז אחת ולתמיד - פייסבוק זה רשת חברתית* כמו מייספייס ומקושרים. לדעתי היא ברמה הרבה יותר טובה ומקצועית מהם, ואני גם יותר אוהב אותה. מומלץ באמת לכל אחד ואחד להירשם, גם אם אתם לא אוהבים רשתות חברתיות. שנאתי רשתות חברתיות, עד שהכרתי את פייסבוק.
* רשת חברתית = קבוצה של אנשים שמתקיים ביניהם קשר. רשתות חברתיות כוללות קבוצות של חברים, משפחות, מפלגות פוליטיות, איגודים מקצועיים, וכדומה (ויקיפדיה). כלומר, רשת חברתית באינטרנט היא אתר בו אתה יכול לפתוח עמוד אישי לעצמך ולראות את של אחרים, ולתקשר איתם.
 
אם כבר פייסבוק, אז אני אספר לכם על האפליקציות. האפליקציות בפייסבוק הם יישומים שניתן לשים בעמוד, ולרוב הם שאלונים, משחקים, תמונות, ועוד המון דברים מגניבים. אני אעשה רשימה של אפליקציות מומלצות (שמתם לב שבפוסטים האחרונים אני עושה ממש הרבה רשימות?):
  1. Daily Babe. כל יום יש תמונה של בחורה שווה אחרת, וכל יום ניתן לדרג את הבחוה מ-1 עד 10. נחמד מאוד לגברים וללסביות.
  2. Jetman. זה משחק, שהמטרה היא להחזיק מעמד כמה שיותר זמן בלי להתנגש בעמוד או ליפול, על ידי לחיצה על העכבר כדי לעלות כלפי מעלה. נחמד מאוד וממכר.
  3. Towerbloxx. עוד משחק ממכר, שמטרתו היא לבנות מגדל כמה שיותר גבוה שבדרך עפים לך אנשים עם כנפיים שלא הבנתי מה הם קשורים. גם הוא כיפי.
  4. Likeness. ישנה רשימה של שאלונים קצרים שלאחר שאתה עונה על השאלון ניתן להשוות אותך לחברים ולראות עד כמה אתה דומה להם. דוגמאות לשאלונים: "אם היו לי מיליון דולר...", "דברים לעשות ביום חופשי" ועוד.
  5. Vampires. איך אפשר בלי האפליקציה הכי ממכרת ומגניבה בפייסבוק? הרעיון זה להרוויח כמה שיותר נקודות לערפד שלך בכך שאתה נושך אנשים ומוסיף אותם לצבא שלך ושאתה נלחם עם אנשים. לי כבר יש כ-2,300 נקודות, אבל יש אנשים עם עשרות אלפים! הירשמו לפייסבוק, הוסיפו אותי כחבריכם ואני אשלח לכם הזמנה
  6. Hatching Eggs / Growing Gifts - באפליקציות אלה ניתן לשלוח "מתנה" כלשהי לחברים מן המאגר. המתנה נגלת לאחר 4 ימים, וככל שאתה שולח יותר מתנות יש לך יותר אופציות למתנות לשליחה. נחמד מאוד.
  7. GridView. קצת פחות שימושי אבל מאוד מגניב ומוסיף לעמוד - כשאתה מוסיף את האפליקציה, מופיעות לך תמונות קטנות של כל החברים שלך וכך ניתן לראות בעמוד שלך את תמונות כל חבריך.
זהו להיום
עד 5 ימים לתאריך,
ו-6 ימים לאירוע!
יונתן קסלר.

 

עריכה: רציתי לעשות רשימה של דברים שאני צריך לעשות בזמן הקרוב אבל נזכרתי רק אחרי ששמרתי את הפוסט. אז אוסיף את הרשימה הזו ואשתדל לסמן ולהוסיף:

  • למצוא דייט לסילבסטר
  • לקנות בגדים לאירוע בזאפה
  • לחגוג את היומולדת במסעדה עם חברים
  • לחגוג את היומולדת שלי עם המשפחה ועם אחותי שבאה לארץ מלונדון
  • לחגוג את היומולדת שלי בזאפה בשבת 29.12
  • לעלות לתורה ב-5.1
יונתן קסלר.
נכתב על ידי , 23/12/2007 22:34   בקטגוריות יומולדת לבלוג, אינטרנט, פייסבוק  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-4/1/2008 23:57
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)