לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מיהו קסלר?


אני

שם: יונתן

למה קראו לך ככה?: כי הם אהבו את השם

את אוהבת את השם שלך? ממש לא, אני מעדיף שיקראו לי קסלר

שם משפחה: קסלר

שם שני [אם יש]: אין

גיל: 14 בקרוב 

את גיל את נראית? 13

תאריך לידה: 28.12.94

מזל: גדי

מס' מזל: 94

עיר מגורים: ת"א

 

בי"ס: בית ספר לטבע

כיתה: ט' שנה הבאה

מוצא: אשכנזי (חצי גרמני חצי רוסי)

צבע עיניים טבעי: חום בהיר-ירוק

צבע שיער טבעי: חום כהה

גובה: 1.64

מידת נעליים: 40

כמה אחים יש לך? 3, מצד אבא (נולדתי לנישואים שניים של אבא)

איך קוראים להם? עידו, נועה ועומר

בני כמה הם? 19, 27 ו30 אם אני לא טועה

רוצה עוד? הייתי שמח לאחים שקרובים אלי בגיל שגרים איתי

מי הדוד האהוב עלייך? מאיזה צד? אין חחח

מי הדודה האהובה עלייך? מאיזה צד? ^

יש לך חבר/ה? לא

איך קוראים לו? ^

כמה זמן אתם ביחד? ^

את אוהבת אותו? אבל למה לגרום לי להרגיש רע?

 

כללי

תכונה הכי טובה: לא יודע

תכונה הכי רעה: לא יודע

התמכרות: מחשב, אוכל

מה המוטו שלך? אין

מאכל אהוב: יש הרבה, זה משתנה לפי תקופות...

מאכל שנוא: יש גם המון

משקה אהוב: משקה אלוורה בטעם ענבים ^_^

משקה שנוא: ספרייט

חדר אהוב בבית: החדר שלי

מאמינה באסטרולוגיה? לא

מאמינה באלוהים? לא

למה? כי.. ככה

מקצוע אהוב [בבי"ס]: תלוי מי המורה שמלמדת באותה שנה P: מקצוע שנוא: היסטוריה

מורה אהוב: ברק ז"ל

מורה שנוא: מאיה המורה להיסטוריה

מעשנת? לא

עישנת? לא

שותה? לא קבוע, כשיוצא חחח

שתית? כן

החברה הכי טובה: אין ממש חח

החבר הכי טוב: מעין?

מי החבר/ה שיודע/ת עלייך הכי הרבה? מעין

עשית סקס? לא

את עושה סקס או אהבה? WTF

מה לדעתך הגיל המתאים לעשות סקס? כשמרגישים מוכ.. 16-17+

מתי את קמה בבוקר? בחופש הגדול זה נע בין 10 בבוקר ל6 בערב, תלוי מה יש באותו יום

דבר ראשון שאת עושה בבוקר: משתין

מתי את הולכת לישון? בדרך כלל בסביבות 4-6

דבר אחרון שאת עושה לפני השינה: רואה טלוויזיה

יש לך צלקות? כן

איפה? במצח עברת ניתוח? כן

את אוהבת את המראה החיצוני שלך? לא ממש

ואת הפנימי? די

את מי את הכי אוהבת? מה זו השאלה הזו?

את מי את הכי שונאת? ^

את מי את הכי מעריכה? ההורים שלי אני מניח

מי הכי חסר לך? סבתא שלי ז"ל וסבא שלי ז"ל

מי הכי מצחיק אותך? יותר מדי

עם מי הכי כייף לך לדבר? לא יודע

מציירת? לא ממש חחח

כותבת? בבלוג

איזה שפות את מדברת? עברית ואנגלית. וערבית כמה מילים שלמדתי מכיתה ד' בשיעורים שיצא לי להקשיב

יש קעקועים? לא

אם כן - איפה? אם לא - איפה את רוצה לעשות? לא רוצה, לפחות לא כרגע

יש פירסינגים? לא

אם כן - איפה? אם לא - איפה את רוצה לעשות? לא

בעד הומואים ולסביות? בעד

טובה בלימודים? תלוי אם אני רוצה

מילה אהובה בת 4 אותיות: אין

יש לך חיות בבית? כן

איזה? חתול

יש לך סודות? לא

יום אהוב בשבוע: שישי

כשאת אומרת "אני אוהבת אותך" את באמת מתכוונת? כן

איזה רקע יש לך בשולחן עבודה? תמונה ממש מגניבה של הגיטרה שלי כשניגנתי עליה בבר מצווה: http://tinyurl.com/5q5fpu

יש לך פלאפון? כן

איזה? Nokia Xpress Music

מה הצלצול שלך? הנוקיה המעפן הרגיל

מה הרקע שלך? רקע מגניב של הפלאפון מוצאת מליון שקל מה היית עושה בהם? הייתי נותן למשטרה ואם לא היו מוצאים של מי זה הייתי תורם לאגודה למלחמה בסרטן. NOT

יש לך רשיון? לא

את צמחונית? לא

אוהבת את כתב היד שלך? לא

רוצה להתחתן? כן

מה לדעתך הגיל המתאים לחתונה? כשמרגישים מוכנים, 25+

רוצה ילדים? כן

כמה? 3

באיזה גיל את רוצה למות? 100 ככה יהיה אחלה

אם הייתה לך אפשרות להיות בת אלמוות היית רוצה להיות? תלוי אם הייתי ממשיך להזדקן פיזית כל הזמן

כמה זמן יש לך בלוג? כמעט 5 שנים

אוהבת תוכניות ריאליטי? כן

כמה פעמים עברת דירה? שלוש אני חושב

באיזה ערים גרת? ת"א, ניו יורק

באיזה בית חולים נולדת? תל השומר

אוספת משהו? לא

היה לך רומן סודי? לא

יש לך משקפיים/עדשות? עדשות

יש לך גשר? כן

את חולה במחלה סופנית כלשהי? לא

קיבלת פעם פנס בעין? לא

את יודעת לבשל? לא

את מרביצה למכשירים חשמליים אם הם מפסיקים לעבוד? לפעמים

כשהיית קטנה מה רצית להיות כשתהיי גדולה? לא זוכר

את שופטת אנשים לפי מראה? כן

יש לך אמונות טפלות? לא

איזה?

הופעת פעם בעיתון? כן

את אוהבת רכבות הרים? כן

מה הקללה האהובה עלייך? יש הרבה

איזה עוד כישרון היית מוסיפה לעצמך? שירה

מה סקסי בעינייך? כל מיני

מה רומנטי בעינייך? ^

מה הדבר הראשון שאתה מסתכל עליו באישה? מראה כללי של הפנים, חזה

אם היית יכולה לחזור אחורה בזמן לאיזה תקופה בחייך היית חוזרת ומה היית משנה? לא הייתי חוזר

 

לאחרונה

הדבר האחרון שלבשת: בוקסר

הדבר האחרון שאכלת: שניצל תירס בצהריים (הלכתי לישון אחה"צ וקמתי בערך ב2 בלילה)

הדבר האחרון ששתית: מים

הדבר האחרון שאמרת: לא זוכר, זה היה מזמן

הדבר האחרון ששמעת:  את המחשב רועש. בעצם, עכשיו את המקלדת

הדבר האחרון שחשבת עליו: שאני רוצה ללכת לאכול ולראות את הפרק האחרון של הישרדות 16

הקעקוע האחרון שעשית: לא עשיתי

הפירסינג האחרון שעשית: ^

המבחן האחרון שעשית: זה היה מזמן

הדבר האחרון שנגעת בו: המקלדת

הבלוג האחרון שביקרת בו: תמר

הפורום האחרון שביקת בו: הייד פארק, פתוח עכשיו

הבן אדם האחרון שדיברת איתו: מישהו במסנג'ר

הבן אדם האחרון שדיברת עליו: לא זוכר

הבן אדם האחרון שהתקשר אלייך: רגע..אמא

הבן אדם האחרון שהתקשרת אליו: המורה שלי לגיטרה

הבן אדם האחרון שניתקת לו בפנים: לא זוכר

הבן אדם האחרון ששפך עלייך משהו: לא זוכר

הבן אדם האחרון שנישק אותך:

הבן אדם האחרון שהרביץ לך: לא זוכר

הבן אדם האחרון שעיצבן אותך: מישהו במסנג'ר

הבן אדם האחרון שהצחיק אותך: ^

הבן אדם האחרון שחלמת עליו: חלמתי בחלום? אממ לא זוכר

הבן אדם האחרון שהעליב אותך: לא זוכר

ההודעה האחרונה שקיבלת באייסי/מסן: "לילה טוב רוקי" חחחחחחחח

ההודעה האחרונה ששלחת באסאמאס: "אני ממש מתנצל משום מה לא היה רשום אצלי השיעור. דבר איתי" ההודעה האחרונה שקיבלת באסאמאס: "קסי סורי שאני מפריעה...אני באה מחר לתלאביב,תקשר אלי בבוקר כמה שיותר מוקדם!" (תזכירו לי להתקשר אליה, טוב?)

הדבר האחרון שצילמת: לא זוכר

הסרט האחרון שהפחיד אותך: לא זוכר

הסרט האחרון שהצחיק אותך: לא זוכר

הסרט האחרון שריגש אותך עד דמעות: לא זוכר!!!!11

החלום האחרון שחלמת: חלום שאני בטיול של צופים או משהו וידידה שלי מתה

הפעם האחרונה שעישנת: לא עישנתי

הפעם האחרונה ששתית: שתיה רגילה? לפני משהו כמו שעתיים

הפעם האחרונה שהסתפרת: כמה חודשים

הפעם האחרונה שצחקת: בצהריים

הפעם האחרונה שבכית: לא זוכר

הפעם האחרונה שלבשת חצאית: לא זוכר

הפעם האחרונה שרצית למות: מזמן

הספר האחרון שקראת: עוד יותר מזמן

הרעש האחרון ששמעת: המחשב

הריח האחרון שהרחת: קרם רב שימושי בריח פסיפלורה

 

עכשיו

מה השעה? 05:22

מה התאריך? 23/7

מה את לובשת? בוקסר

שומעת שיר? לא

איזה? ^

מדברת באייסי/מסן? לא

עם מי? ^

במה את נוגעת עכשיו? מקלדת ועכבר

על מה את חושבת? על אוכל. והישרדות. וזאק. ושמגרד לי.

עייפה? לא

קר לך או חם לך? נעים, קצת חם

שיר שתקוע לך בראש: אין

הטלוויזיה דולקת? לא, תכף תידלק אתה לבד בבית? לא

אתה אוכל? לא

מה? ^

אתה שותה? לא

מה? ^

למה אתה הכי מחכה? לקראת האוכל

מה בא לך עכשיו לעשות? לאכול

מי הכי היית רוצה שיהיה לידך עכשיו? 

 

העדפות

צבע: גוון ספציפי של כחול P:

צבע קיר: לבן?

צבע ציפורניים: רגיל

צבע שיער: לבנות בלונדיני

צבע עיניים: תלוי למי, בעיקרון כחול

גלידה: וניל עוגיות

ספורט: לא אוהב

חברת נעליים: ואנס

שוקולד: חלב

בשר:

סרט: לא יודע

סדרה: כרגע הישרדות אמריקאי והמירוץ למיליון

סדרה מצויירת: לא יודע

רגש: אהבה

זמר/ת: יש יותר מדי

משחק מחשב: לא מכיר הרבה

משחק קופסא: לא יודע

משחק בכדור: לא יודע חחחח

משחק חשיבה: WTF

בלוג: יש הרבה

שעה ביום: חחחח לא אכפת לי העיקר שיהיה נעים

מילה: קקי

משפט: קקי זה טעים (השעה הזו משפיעה עלי לרעה...)

תה: טעים

שוקו: עוד יותר טעים

ארטיק: מגנום או טילון, לא אוהב ארטיקרחים כאלה

מרק: עוף (בלי עוף)

עונה: בחורף הקיץ, בקיץ החורף. נסגור על אביב?

מזג אוויר: פושר

חייה: חתול

תוכנת מסרים מידיים: מסנג'ר

חברת סלולארי: סלקום

חברת כבלים: יס

מדינה: ארה"ב

עיר בארץ: תל אביב

עיר בעולם: ניו יורק

שם לבן: זה משתנה

שם לבת: זה משתנה

גיל: כבר אמרתי!

עיתון: הארץ! NOT

בית חולים: למי אכפת

קופת חולים:^

משחת שיניים: משהו טעים

פרי: אבטיח

ירק: לא יודע שיהיה טעים

עוגה: עוגות גבינה של אמא!

מקום לקעקוע: לא רוצה קעקוע

מקום לפירסינג: לא רוצה פירסינג

חברת רכב: לא מבין בזה.. שיהיה משהו יקר

שם לחתול: באוזר

שם לכלב: כלב

קורנפלקס: משהו טעים..

מסטיק: אני מתחיל ממש להשתעמם אז אין

תכשיט: לי

בגד: כוח 

נהנית מהשאלון? לענות!!!111 לא.

לדעתך הוא היה בסדר/ארוך מדיי/קצר מדיי? ארוך מדי.. למרות שבדרך כלל אני אוהב ארוכים

לדעתך השאלון היה חופר? כן אחי

עשית את השאלון ברצף או שעשית הפסקות באמצע? התכתבתי עם אנשים במקביל אבל סך הכל די ברצף

שעת סיום: 05:31 ביייי

 

יונתן קסלר.

נכתב על ידי , 23/7/2008 04:41   בקטגוריות שאלונים  
125 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JAJA ב-13/9/2008 14:55
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)