לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פוסט פרידה


לא מהבלוג, לא... אני טס לטורקיה מחר לשבוע!! =]

 

הכל התחיל מזה שאני, דיןבראנעדנה וליטל היינו אמורים ללכת לפארק המים נחשונית, שמסתבר שהוא בקיבוץ נחשוניתם.

עכשיו, היום הגדול הגיע (היום).

בבוקר דיברנו וזה. לי כבר לא היה כח, ליטל הייתה חולה, אנה לא יצרה קשר ודין כבר יצא מהבית, אז כבר לכולנו יצא המצברוח.

היו פשוט מלא דברים שכמעט מנעו מאיתנו להגיע.

קיצר, אני נסעתי עם בר ודנה ברכבת לראש העין, שמשם לקחנו מונית אחרי 45 דקות.

כשהגענו הסתבר לנו שהיום זה יום סגור לקייטנות של דתיים.

חיכינו מלא זמן לחשוב מה לעשות, והחלטנו לחזור לעזריאלי.

 

אכלנו וניסינו לסחוב את אנע מהחנויות שלה, ואז בסוף הלכנו אלי.

היו דברים שעדיף שאני לא אציין, נשברה לי בערך המצלמה (מה זה החרא הזה?! יום לפני שאני טס?) והיה מצחיק.

אז בר ודנה הלכו, דין היה אמור ללכת לרכבת ואנה הביתה.

יצאנו מהדירה ללא מפתח ואז אנע נזכרה ששכחה את אייפודה ופלאפונה, ואני הלכתי לראיון לפינה בחדשות הוט (ראו למטה), אז היא באה איתי לראיון. אז דין התקשר והודיע שגם הוא שכח איזה משהו אצלי, אז הוא לקח מונית לשם והגיע בערך כשהראיון נגמר ^^

 

בכל מקרה, אולי אני אנחה פינה שבועית לחופש הגדול בחדשות הוט שאני הולך למקומות בילוי כאלה ואני צריך לתת ביקורת.

בינתיים אני צריך לחשוב על כמה מקומות עד שאני חוזר מטורקיה.

 

הו וול, הלכתי לשים שירים באייפודים, ביי-ביי,

אני אתגעגע לרובכם

דנה כנראה תעדכן פה מתישהו.

 

יונתןשטס לטורקיהקסלר

נכתב על ידי , 9/7/2006 21:54   בקטגוריות יצאתי לחופשה, פוסט סיום  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נאח נאח פוק :] ב-14/7/2006 14:41
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)