כינוי:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

<<    ספטמבר 2009    >>
20212223242526

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

1 באפריל! + טיול פסח 2007 בצופים

1 באפריל!

לא, לא באמת שברתי את היד, טיפשים P:

ועכשיו נסכם את הטיול :) היה ממש כיף בסך הכל, יצאנו רוב הקבוצה: יונץ', נועה, יותם, יניב, יואב, ליאל, דריה, אנה, דפנה, שחר וכמובן ליהי המדריכה =]

הגעתי לשם כהרגלי ראשון, ב-5 בבוקר (בלילה אחרי שהזיזו את השעון, כלומר 4), וכשהגיעו עוד כמה ילדים העברנו ציוד לאוטובוס וזה. אחרי איזה שעה היה מפקד, ויונץ' הגיע כמובן באמצע כי שכח להזיז את השעון D:

בקיצור, כשעלינו לאוטובוס איזה שעתיים אחרי (נו, שעון צופים) גילינו שיש לנו נהג מחוסר שן מקדימה שנראה כמו עכבר, אז החלטנו לקרוא לו מר עכבר. הוא כל הזמן התעצבן על המדריכים והחניכים כי הוא טען שהם עומדים וכולם יושבים, ואחר כך גם כעס כשילדים הקיאו באוטובוסS: מפגר XD

בקיצור הגענו למסלול לא קשור לפוסט, פתאום שמעתי ברקע פרסומת לאופטלגין וזה היה ממש משעשע, אנחנו צריכים לשים את זה כפתיח לסרטונים שלנוD: בקרן עין גב. היה מסלול מעצבן עם עליה גדולה ואחר כך הירידה הכי מעצבנת: בעולם שכל שניה מחליקים. כשסיימנו את המסלול הגענו לפארק הירדן ששם ישנו. פירקנו ציוד במקום, הכנו אוכל, אכלנו אותו (?) ואז עשינו מורלים. פעולת לילה טוב ולישון =]

למחרת אכלנו ארוחת בוקר, התארגנו ונסענו למסלול השני שהיה קצת יותר נחמד וכיפי בנחל אל-על, למרות שגם בו הייתה עליה ממש קשה ומעצבנת. בסופו של דבר הגענו לאוטובוסים, ישנתי לי קצת בדרך חזרה. כשהגענו אמרו לנו לפרק ציוד בשבט, אז עשיתי את זה כמה שיותר מהר, לקחתי מהר את התיק והלכתי לי מהר משם.

היה כיף =]

הנה תמונות שנגנזו מנועה:

בשבט בבוקר לפני שיצאנו, מימין לשמאל: דפנה, דריה, אנה ושחר

מימין לשמאל: דפנה, דריה, אנה ושחר מסטולות בבוקר, בשבט. אפשר לראות שהשמש רק זרחה =)

יונץ' ואני

יונצ [שנזכר להגיע ב6 בבוקר אחרי שכולנו סחבנו ואחרי המפקד] וקסלר, מסטולים אפילו יותר

הנוף במסלול ביום הראשון

נוף במסלול, היה ממש יפה!

ליאל, ליהי, דריה ודפנה

מימין: ליאל, ליהי, דריה ודפנה בעצירה במסלול

יונץ' ויותם

יונצ ויותם בעצירה במסלול

המסלול, כשרואים מרחוק את הירידה המטורפת (איפה שרואים את השביל זה העליה, מה שמשמאל לפסגה זו הירידה)

הגבעה הזאת, חצי שעה לפני שכולנו עלינו וירדנו ממנה

דריה וליאל

דריה וליאל בארוחת בוקר לפני המסלול

התיק של יותם אחרי אחת הפעילויות (אני המוכשר ששפך את הדובדבנים עם הקצףXD)

הפעלה ראשונה. מה שעוללנו לתיק של יותם XD היה קורע

לסיום, כל הקבוצה

כל הקבוצה

היה ממש כיף =]

בינתיים חופשת פסח הולכת ממש בסבבה. בקושי התחלתי את שיעורי הבית, אבל אין לי כוח בגרוש. היום הלכתי אל רונצ' להלוות ממנה חצובה נורמלית, ומחר מעין בא אלי ואנחנו הולכים לצלם קליפ (ליפסינק) ממש מגניב, צפו להפתעות!

מחר גם ליל הסדר, כרגיל אצל ההורים של אשתו של דוד שלי (הייתי אומר דודה שלי אבל אז זה נשמע כאילו זה אצל סבא וסבתא שלי). יהיה טעים! מחרתיים, יום שלישי אין לי ממש תוכניות. רביעי מפגש! =]] רביעי-שבת שירה בת"א, יהיה הרבהרבהרבה סקס33>

עם מישהו רוצה עוד להיפגש איתי החופש דברו איתי, בכיף

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 1/4/2007 17:09   בקטגוריות חגים ומועדים, צופים, תמונות
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט