לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מחצית החופש


שלום וערב טוב,

רציתי לכתוב עוד פוסט על כוכב נולד, אחרי שהייתי ביום שני באולפן, או לעומת זאת על זה שפאולה הודחה (או על זה שעומר אדם הועף מהתוכנית עקב זיוף גילו), אבל אני חושב ששני פוסטים על כוכב נולד ברצף הספיקו. חוץ מזה שהרבה זמן לא כתבתי על החיים האישיים שלי, אז מגיע גם לזה פוסט אחד מדי פעם.

כבר יותר מחצי חודש עבר ולמעשה לא עשיתי כלום. אשכרה כלום. הייתי כמה פעמים בים, אני הולך למכון כושר כמה פעמים בשבוע, שיעור גיטרה פה ושם, יוצא בערבים פה ושם, משחק בWii, רואה מלא סרטים... אבל בעיקר משלים שעות שינה. כל לילה בשנת הלימודים האחרונה ישנתי בערך 6 שעות, אז עכשיו אני ישן כל לילה (או יותר נכון כל יום) לפחות 12 שעות כדי לפצות על זה. אומרים שזה בזבוז זמן של החופש, אבל זה החופש שהכי מתאים לי.

האמת שיש לי די הרבה לעשות - להשלים חומר במתמטיקה של בערך של שנה שלמה כדי להיות ב4-5 יח"ל, כי נכשלתי במבחני מיון ויש לי מבחן חוזר בסוף החודש. אני צריך להתחיל להתאמן ברצינות על הגיטרה לפני שאני אשכח את הכל. אני צריך לעבוד, אבל על זה כבר ויתרתי כשהבנתי שכל המשרות נתפסו חודש לפני שהתחיל החופש. אני בן אדם שאוהב לגמור עם מטלות כמה שיותר מהר, אבל כשמגיע החופש הגדול אני תמיד דוחה את הכל כמה שיותר. עד שיש חופש, צריך לנצל אותו.

אני מתחיל לכתוב בכמה אתרים ברשת, בקרוב כשיהיו כתבות ודברים שפרסמתי אני אפרסם את זה גם כאן. גם כמו ששמתם לב, יש עיצוב חדש לבלוג (למרות שזה כבר די מזמן), וקניתי דומיין חדש לבלוג - cblog.co.il. יש עוד כמה תקלות ודברים שצריך לסדר, אבל בגדול "הבלוג החדש" גמור ומוכן לקריאתכם. אם יש לכם הערות על העיצוב אני אשמח לשמוע, וגם אני אשמח לשמוע מה אתם אומרים על הפוסטים האחרונים והדברים שאני כותב. אנשים שואלים אותי למה כל-כך חשוב לי לקבל תגובות בבלוג, והתשובה היא בעיקר כדי לקבל חיזוקים. זה מאוד עוזר לקבל תגובות וזה דוחף לכתוב עוד.

המשך חופש גדול נעים,
ולאלה מכם שמציינים - ט"ו באב רומנטי ושמח
יונתן קסלר
נכתב על ידי , 5/8/2009 20:46   בקטגוריות שוקולד פרה, בית ספר  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-7/8/2009 01:50
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)