לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מלבנים סגולים!!11 =]


לא יצא לי כבר לעדכן 4 ימים,

כי תכננתי לפרסם את החלק השלישי של טרילוגיית הקוקה קולה,

ואפילו סיימתי לערוך והעליתי לפליקס, אבל זה אתר ממש מפגר ועושה תקלות ולא מפרסם את הסרטון.

 


היום אני, איתייונץ' ואורי גילינו שאם תכנסו לעריכת הרשימות, פותחים פריט חדש ומסתכלים הרבה זמן על התיבה הלבנה שרושמים בה פריט, ואז מסתכלים על מישהו אחר רואים מלבן סגול! XD

וזה מאוד משעשע אני חייב לציין.

[אל תבדקו, זה רק יוכיח כמה אתם חסרי חיים] 

 


היה היום ממש חרא יום בבית ספר.

נתחיל מהיסטוריה, שהיה מאוד משעמם כי המורה לא הגיע והייתה עבודה שהמורה המחליפה הכריחה אותי לעבוד לבד אז היה עוד יותר משעמם.

אז ערבית, לא צריך יותר מדי הסברים. ספורט, לא יכול להיות כזה מעניין לשבת בצד ולצפות בכמה ילדים שמזיעים בכמויות רצים אחרי כדור.

אז חממה, כבר לפי השם אתם יכולים לנחש. ובסוף היה מבחן במתמטיקה, הוא היה די קל אבל הייתי ממש עייף אז לא נראה לי יצא ממש טוב.

 


היום באתי אל אירית ולמדנו לנגן על גיטרה שיר שהיא רוצה שאני אנגן איתה בבת-מצווה =] על גיטרה.

ובהתחלה היה די גרוע [טוב מה אתם מצפים חודשיים וחצי סהכ! XD] אבל הצלחנו להתאים אחד את השניD:

ועם קצת אימון זה יכול להשמע ממש טוב! =]

 


נכון שכשסיפרתי על המלבן הסגול, אתם בדקתם?

יא חסרי חיים שכמותם.

 


עם כל הדברים הרעים שקורים לי עכשיו, אני אמור להיות ממש עצוב.

אבל אני לא, כי אני למדתי להסתכל על חצי הכוס המלאה =]

ואני מרוצה מעצמי שאני לא נהיה עצוב מכל שטות.

[ואם אני כועס עליכם, זה לא אומר שאני רוצה לריב ולא שאני עצוב. זה אומר שאני כועס, זהו. בלי יותר מדי משמעויות.]

 


המצלמה שלי עדיין שבורה.

טוב מה אני מצפה? שפתאום היא תתחיל לעבוד?

ובינתיים ממש אין לי כסף למצלמה חדשה, אפילו שהיה לי יום הולדת וקיבלתי כסף לחנוכה.

אני מבזבז יותר מדי. אני חייב להתחיל לחסוך אחרת לא יהיה לי כסף אפילו לחצובה [כן, גם אותה שברתי. יותר נכון מעין, אבל בטעות]

 


זה קצת מצחיק אותי שבגוגל בחיפוש "שוקולד פרה", הבלוג שלי מופיע ראשון, מעל האתר של עלית ומעל ויקיפדיה.

למרות שלפי מה שהבנתי זה פועל לפי מספר מקשרים, ומי האומלל שיקשר לערך "שוקולד פרה" באתר ויקיפדיה? XD

 

טוב, אמאבא מתחילים לכעוס. כבר מאוחר ויש מחר בצפר,

אז לילה טוב,

תחלמו על מלבנים סגולים,

יונתן קסלר.

נכתב על ידי , 8/1/2007 23:31   בקטגוריות בית ספר, גיטרה, אופטימי, ויקיפדיה, חברים  
89 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-14/1/2007 22:38
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)