לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מצלמה חדשה! =]


באמת שנורא נורא כיף לי בזמן האחרון. כמובן שאני גם שמח, אבל אני מתכוון שנורא כיף לי.

אני מרגיש שאני פשוט נורא נהנה מהחיים. אני עושה דברים שעושים לי כיף.

 

יום ראשון הלכתי עם אורקלעח ובסוף גם עם אדר (הקרויה שנורקל?) לסנטר, והיה מאוד מאוד כיף! =]

אור סחבה את אדר ואותי שעות על גבי שעות כדי לקנות איזה לק וסיכה בסנטר, ובסוף הלכנו לבוגרשוב.

היינו בחנות של HTF אבל לא רציתי לקנות עוד חולצות כי זה כבר לא מקורי וכבר יש לי, ובחנות ג'יפה שיש בה ואנס לא מצאתי כאלה שאהבתי מתוך המבחר הענק =\

אז בסוף לא קניתי שום דבר. ואור קנתה מלא דברים XD

לא נורא, היה ממש ממש כיף. והצטלמנו במכונות. אבל אין לי איפה לשים את זה עכשיו כי איבדתי את הארנק X:

 

אתמול חזרתי הביתה ממש עייף, אז אכלתי וראיתי באותו זמן מת לצעוק 3 (אחלה סרט), ואז כשנגמר הסרט הרגשתי ממש עייף,

אז פשוט הלכתי למיטה וניסיתי לישון, מה שלא קורה לי הרבה אחר הצהריים.

אז הלכתי לישון בערך ב-5 אחה"צ וקמתי ב6:30 בבוקר, משמע ישנתי 13 שעות וחצי

אבל זה מגניב ביותר, השלמתי מלא שעות שינה. ועכשיו אני עירני (טוב נו, לא ממש, אבל אל תהרסו לי את הרעיון!).

 

היום קמתי ב6:30 כנאמר, התקלחתי והתארגנתי והייתי מוכן ב-7, ובשעה הזו בדרך כלל אני קם.

מזל שקמתי קצת יותר מוקדם מהרגיל כי כמובן לא עשיתי שיעורים כי אממ, ישנתי יום קודם. אז עשיתי את השיעורים בלשון, כי היה היום מבחן.

במבחן הלך לי די טוב, למרות שבשאלות האמריקאיות (שיש לציין היה רק עם 3 אופציות) כל הזמן יצא לי את האופציה השניה אז נראה לי טעיתי XD

אבל אמרתי את זה למורה והיא רמזה לי שזה אמור להיות ככה, אני חושב. טוב, אני מקווה שהצלחתי.

גם אתמול היה לי מבחן, בערבית. היא כבר אמרה לרוב הילדים את הציון אבל לי לא כי הגשתי די בסוף. אבל גם הלך לי די טוב. יחסית לערבית לפחות.

וביום שישי היה לי מבחן בטבע. וכאן כבר ממש לא אכפת לי מהתוצאה XD

 

מחר יש לנו סיור. נחשו לאן? לחפירה ארכיאולוגית! לשיעור ארכיאולוגיה. כן כן. במקום ללמוד פיזיקה או כל מקצוע אחר שבתי ספר נורמלים לומדים, אנחנו נאלצים ללמוד מלבד "סביבה" ו"טבע" גם ארכיאולוגיה. ולא מספיק עושים לנו סיור לחפירות (תרתי משמע).

טוב נו, לפחות אני לומד רק שיעור אחד כשחוזרים.

ואז יש לי שיעור גיטרה, ויהיה מגניב כי התאמנתי מלא השבוע P:

 

ובחמישי מעין בא אלי, ואם יונצ' גם יבוא אז נצלם את מערכון עם הרבה בדיחות 4, ואם הוא לא יבוא נקליט משהו (אני לא אגיד עוד מה, כי זה מקורי ביותר ואתם תעתיקו!) או שנצלם קליפ לשיר מאוד מגניב שאני גם לא אציין איזה.

בשישבת אני מקווה מאוד לנסוע אל שירה.

 

ובראשון אני הולך לבית ספר ואחה"צ סוף סוף טס לנמיביה!!1 לשבועיים.

שבועיים אני לא אצטרך ללכת לבית ספר, לראות את כל המורים המעצבנים, לראות את כל הילדים המעצבנים, לחשוב על כל המורים והילדים המעצבנים. הפסקה מהכל. טיול לאפריקה ולפגוש חברים שלא ראיתי הרבה זמן. לשבועיים. איזה כיף. אני אתגעגע אליכם!

אבל אל דאגה, דאגתי שיהיו אנשים שיעדכנו כאן במקומי. ויהיה לכם צחוקים, אני מבטיח!

 

אה, ואיך שכחתי- היום אבא סוף סוף הביא לי את המצלמה החדשה!

Canon A630! בינתיים היא קצת מעצבנת אותי כי התמונות יוצאות מטושטשות קצת, אבל לא נורא. עדיין לא קניתי את המצלמה שלא התלוננתי עליה.

אז אני אצטרך להתחיל להתרגל למצב. או להתחיל להתרגל לצלם בפלאשP:

בינתיים, קבלו כמה תמונות נוראיות שצילמתי של עצמי

 

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 15/5/2007 20:48   בקטגוריות אופטימי, חברים, קניות, בית ספר, צילום, תמונות  
93 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-28/5/2007 10:11
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)