לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על הבר מצווה והלהקה


כהרגלי אני אתחיל את הפוסט בסיבה למה לא עדכנתי הרבה זמן. הפעם זה דווקא בגלל שאין לי זמן.

ממש לא חסרים לי נושאים לכתיבה, יש לי עוד שבוע יום הולדת 13, ואני ממש מתרגש ולא חסר מה לומר. אבל אני עושה הרבה חזרות עם הלהקה, נפגש עם חברים, בקיצור אין לי זמן.

גם עכשיו אין לי ממש זמן וכוח, אני מת מעייפות, אבל לא עדכנתי דורות אז מגיע לכם פוסט.

 

אז כמו שאמרתי, עוד שבוע בדיוק אני חוגג יום הולדת 13, ויום לאחר מכן אני מציין את האירוע בזאפה.

כדי לעשות לכם חיים קלים, וכדי שלא כל העולם ואישתו ישאלו אותי, אני אעשה כאן רשימה מסודרת של מתנות שניתן ורצוי לקנות לי (בהשראת זרובבלה):

  • בראש וראשונה - צ'קים, כלומר, כסף. אפשר גם במזומן אם אתם רוצים. אני לא מבין למה אנשים לא רוצים להביא כסף, הרעיון זה לממן את האירוע אז מביאים כסף.
  • דיסקים. האמת שזה לא ממש משנה לי מה כל עוד תביאו פתק החלפה (ורצוי לא בטאוור רקודרס, הם יקרנים להחריד).
  • פוסטרים, אבל אל תשימו את זה בעדיפות הראשונה שלכם, כי אנשים נוטים לקנות פוסטרים כי זה הרעיון הראשון שעולה להם, ואני לא רוצה להיות מוצף בפוסטרים. ואם כבר פוסטרים, אז שיהיו יפים, ולאו דווקא של להקות.
  • כרטיסים להופעה. אני יודע שזה נשמע הזוי בתור מתנה, אבל ידידה שלי ביקשה ממני להביא לה את זה ליומולדת שלה, וזה דווקא אחלה רעיון.
  • אפקטים לגיטרה. אמנם זה קצת יקר אבל ניתן לקנות את זה כמה אנשים יחד. (אם אתם החלטתם שזה מה שאתם קונים תשאלו אותי איזה לפני שאתם קונים)
  • נעליים (ואנס, אולסטאר וכדומה). או בגדים בכלל. אין לי טעם טוב, אז לבנות יותר מומלץ לקנות לי. אבל כאן באמת חשוב - תביאו לי פתק החלפה! באמא'שלכם.
  • תווי קניה אפשרי בהחלט אם אתם לא רוצים כסף. אבל בבקשה לחנויות טובות.
  • או כל דבר אחר שבראשכם ונראה לכם שאני אאהב.

עכשיו עוד משהו שגם חשוב, דברים שלא מומלץ להביא לי:

  • משהו זול במיוחד, אלא אם כן זה נראה כאילו הוא עולה יותר ואין עליו מחיר.
  • פוף, יש לי כבר אחד וזה ממש לא שימושי.
  • ספרים - הפעם האחרונה שקראתי ספר היה בסוכות כשהייתי באילת וזה היה 5 עמודים כי אמא שלי הכריחה אותי.

אגב, באירוע בזאפה הלהקה שלי כת הטווס הולכת להופיע ויהיה ממש מגניב. אני ממש מתרגש, היום היתה לנו חזרה וגם מחר יש לנו, והיום סוף סוף סיימנו את השיר המקורי הראשון שלנו

ששמו לנצח (לא, את מתמסר עם הקיר הורדנו כי הוא היה גרוע). אז מזל-טוב לנו. עכשיו נשאר לנו רק לכתוב שיר מקורי אחד בשבוע, אני מקווה שנספיק.

השירים שאנחנו הולכים לנגן בבר מצווה (לפי הסדר, למרות שזה עוד לא סגור) הם:

  1. פתיח (חצי מאולתר)
  2. אבא עורך דין (קאבר לשייגעצ)
  3. לנצח (מקורי שלנו!)
  4. לא יודע (מקורי שלנו!)
  5. Californication (קאבר לרד הוט צ'ילי פפרז)
  6. היום יום הולדת (עממי, אבל אנחנו עושים את זה יותר כסוג של מעבר)
  7. בשמלה אדומה (קאבר למופע הארנבות של ד"ר קספר)

כלומר שסך הכל יש לנו 5 שירים רציניים, בלי יום הולדת ובלי הפתיח. כשיהיו לנו 3-4 שירים אנחנו רוצים להקליט דמו ולחלק אותו כדיסק לאנשים וכאלה. אני מאוד מקווה שבחודשים הקרובים

באמת נתחיל להופיע ולהקליט, כי אנחנו קיימים חצי שנה בערך ועד עכשיו היינו ממש לא רציניים, אבל עכשיו אנחנו מתחילים לקחת את עצמינו בידיים וזה הולך הרבה יותר טוב.

מחר אבי, המפיק שלנו, בא לחזרה, אני מקווה שזה יעזור לנו להתקדם יותר מהר. אנחנו רוצים שהשיר הבא שלנו יהיה Fאנקי, למרות שיש לנו רק בסיס. בהצלחה שיהיה לנו.

 

בנוסף, הכל כבר כמעט מוכן לאירוע - יש אוכל, במה, משחקים, קריקטוריסט, אורחים, הזמנות, נאומים (של ההורים שלי, את שלי עוד לא התחלתי האמת), הלהקה גם כמעט מוכנה להופעה שלנו...

ממש בא לי שזה כבר יגיע. אני הולך כל-כך ליהנות שם.

 

דרך אגב, מחר בערב אני הולך עם אורי ומעין שוב להופעה של הקספרים, אז אולי פוסט הבא יהיה פוסט תמונות.

עד הפוסט הבא (שבטח לא יהיה בקרוב),

יונתן קסלר.

 

נכתב על ידי , 20/12/2007 23:37   בקטגוריות בר מצווה, כת הטווס, מתנות, מוזיקה  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-4/1/2008 23:59
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)