לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הזדמנות לקבל מנוי פרו ועגבניה!


עריכה: אנשים טיפשים החליטו שאם יציפו לי את חלון התגובות ויגיעו ככה ל-120 יגרום להם לזכות בפרו. אז לא קרן, את טועה.

בגלל שיש אנשים נורא מעצבנים שמציפים את התגובות רק כדי לזכות, אני נאלץ לשנות את זה קצת.

המגיב ה-200 יזכה במנוי פרו. מי שמגיב שתי תגובות ברצף אוטומתית לא יזכה.

 

קודם כל, מזל-טוב לישרא על החזרת הפרו בגרסה חינמית. אני אישית ממש התאכזבתי מזה, מכיוון שלי אין בעיה לשלם 100 שקל בשנה שזה לא הרבה,

ולקבל על זה קישור בולט בעמוד הראשי ויותר חשוב - זה מייחד את הבלוג שלי, והוא לא כמו של כולם. עכשיו כשלכולם יהיה פרו, בקרוב תהיה האופציה של תבנית HTML,

אז כולם יעשו תבנית ובקיצור, מנוי פרו כבר לא יהיה דבר מיוחד. קצת מבאס, אבל לא נורא.

למי שלא יודע, לכל מנויי הפרו הוותיקים היתה אפשרות להעניק פרו נוסף לבלוג אחר, וכל בלוג שמקבל פרו יכול גם להעניק. בקיצור, אני הענקתי ל-Zmusic, בלוג המוזיקה של מעין ושלי.

זאת אומרת שעכשיו דרך Zmusic יש לי אפשרות להעניק עוד פרו. אז אני אעשה ככה - מכיוון שהמון ביקשו ממני, אז נסכם שהמגיב ה-120 לפוסט הזה יזכה במנוי פרו.

בהצלחה

אגב, ודאי שמתם לב שהחלפתי עיצוב. אני אישית אוהב אותו הרבה יותר, יותר מגוון, יותר נעים בעין.

אני אשמח לשמוע את דעתכם, מה אפשר להוסיף/לשנות/לשפר. תודה רבה

 

ולנושא אחר לגמרי - בית ספר. בזמן האחרון יש לנו הרבה מבחנים. הציונים שלי לא ממש דומים בין המקצועות.

בהיסטוריה יצא לי בעבודת סיכום שולט היטב (כן, אין אצלינו מספרים, זה שולט היטב/שולט/שולט חלקית/מתקשה), אבל לעומת זאת בטבע (שזה בערך מדעים) יצא לי שולט חלקית,

וזה די מבאס כי זה בין המקצועות הכי קלים. יש לנו גם בקרוב מבחן במתמטיקה ולשון אם אני לא טועה. מבאס, אפילו עוד לא חנוכה.

בבית ספר 3 פעמים בשנה יש לנו "מסיבת חטיבה" (בחנוכה, פורים, אביב-קיץ), שבו מי שרוצה (מתקבל יותר נכון) מופיע, בקטע של משחק, שירה, נגינה או משהו בסגנון.

אז בחנוכה הלהקה שלי כת הטווס רוצים להופיע שם, עם השיר של שייגעצ אבא עורך דין שאנחנו עושים לו קאבר.

 

ואם כבר הלהקה - אנחנו אמורים להופיע בבר המצווה שלי בזאפה שהיא עוד חודש ומשהו, אבל אנחנו ממש לא מוכנים, ועכשיו יונצ' הסולן שבועיים בארצות הברית,

אז את החזרות שהיינו אמורים לעשות בשבועים האלה נעשה בשבוע אחד בחנוכה, וזה יהיה נורא מגניב. אני מקווה שנהיה מוכנים אחרי זה P:

להזכירכם, אנחנו הולכים לנגן שני שירים מקוריים שלנו ואחד כבר כמעט גמור, ושמו "לנצח". בנוסף ננגן קאברים לשירים Californication של Red Hot Chili Peppers,

אחלום לנצח של מופע הארנבות של ד"ר קספר ואבא עורך דין של שייגעצ.

אגב, אם כבר שייגעצ, אז הבסיסט שלהם אבי מרקוביץ' הוא המורה של הבסיסט שלנו אורי, ואורי דיבר איתו ואמר לו שאנחנו צריכים מנהל מוזיקלי ללהקה, והוא הציע את עצמו!

זאת אומרת שאולי הבסיסט של שייגעצ יהיה המנהל המוזיקלי של הלהקה שלנו! אנחנו באמת צריכים מנהל כדי שיעזור לנו לשפר את השירים ובכלל שיגרום לנו להיות יותר רציניים.

 

ועוד משהו קטן בקשר לגיטרה - אני מזכיר לכם שאני מוכר פדאל דיסטורשן חיצוני לגיטרה חשמלית ממש טוב של חברת Rat במחיר 350 ש"ח (בחנויות הוא עולה כ-700 ש"ח!) הפדאל מתאים בעיקר לסגנונות רוק ומטאל אך ניתן לנגן איתו גם בסגנונות רבים אחרים. מי שמעוניין צרו קשר במסנג'ר/אימייל, אל תבקשו שאתקשר אליכם.

 

ולסיום - אם למישהו יש פייסבוק אז תוסיפו אותי לרשימת החברים (רק אם אתם חברים שלי, כמובן). זה הפרופיל שלי.

אין לכם פייסבוק? תירשמו ומהר, זה האתר הכי מגניב שיש, פי אלף ממקושרים המסריח הזה

 

להת',

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 21/11/2007 20:05   בקטגוריות ישרא-בלוג, בלוגים, מוזיקה, כת הטווס, בית ספר, בר מצווה  
262 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמיתי :] ב-3/12/2007 15:22
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)