לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כּוּסְתמוּנוֹת


)יענו פותמונות, כי זה כמו פוסתמונות. סוטים!

 

קוד בשביל הזכייה של ינואר בתחרות

Inter1405

 

 

ואל תשכחו גם בSMS:

תשלחו 880856 אל המספר 8686.

תודה רבה!

 


בקשר למפגש:

בגלל שהרבה אנשים התלוננו שזה מפריע לקריאתם בבלוג זה שאני מקפיץ את הפוסט אז.

אני רק אתן אליו לינק.

 


(ברקע: Graffiti Project - Aline)

הציעו לי לומר לה שאני אוהב אותה,

ואחרי קצת זמן להציע לה חברות.

הסיכוי שהיא תסכים פצפון, אבל אם כן אז יופי.

אם לא, אז אני אפסיק לאהוב אותה אחרי קצת זמן, אני חושב.

כי זה מה שקורה להרבה אנשים, נראה לי.

וכן, אני רוצה להפסיק לאהוב אותה.

 

כי אני שונא אהבות נכזבות.

 


(ברקע: DHT - Listen To Your Heart. כן כן. זה יפה, לא אכפת לי מה תאמרו.)

עשיתי סידור קטן בארון בחדר.

אז החלטתי לצלם לפני ואחרי, כי הרבה זמן לא צילמתי ושמתי תמונות D:

 

לפני (נו, כבר סידרתי ת'שורה העליונה, אבל שכחתי לצלם בהתחלה ) :

 

אחרי:

 


אממ... ואם כבר תמונות, אז...

(ברקע: Fort Minor - Believe Me) החתול שלי:

 

 

 

 

 

 

 

 

אני:

 

 

 

ו...זוכרים ת'סופת חול של אתמול?

אז תפסתי כמה תמונות של הירח (או... שמש?!) מאתמול.

 

 

 

 


הפתרונות לחידה משלשום:

אתה נמצא בחדר של המתגים.

אין שום חלון או דרך לראות משם את החדר עם המנורה.

כיצד תדע איזה מהמתגים מפעיל את המנורה, אם אתה יכול להיכנס לחדר עם המנורה פעם אחת בלבד?

התשובה:

תדליק את מתג א'. תחכה קצת זמן, ותכבה.

עכשיו תדליק את מתג ב'.

תיכס לחדר עם המנורה.

אם האור דולק, המתג המדליק הוא ב'.

אם האור כבוי, תיגע בנורה. אם היא חמה, מתג א' מדליק אותה. אם היא קרה, מתג ג'.

 

יש 7 חודשים בשנה עם 31 יום.

כמה יש עם 28?

תשובה: 12. בכל 12 החודשים יש את כל הימים לפחות עד ה-28, ברובם אפילו עד ה-30/31, טיפשים.

 

הייתה תאונה בין שני מטוסים ושני המטוסים נשרפו.

היכן ראוי לקבור את הניצולים?

תשובה: למה לקבור את הניצולים, הרי הם נוצלו!

 

מה זה?

תשובה: ראש פינה. ראש, בפינה! XD

 

מה זה?

כיפה

תשובה: כיפה אדומה.

 

מה זה?

הפק תשובה: קפה הפוך.

 


(ברקע: DHT - Listen To Your Heart Trance)

 

כתבתי מספיק לפוסט אחד.

להת',

דה קסלר.

נכתב על ידי , 9/2/2006 22:13   בקטגוריות פוסטים בלי קטגוריה  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דוברמן ב-18/2/2006 21:36
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)