לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תמונות ווידאו מהבר מצווה שלי בזאפה 29/12/07!


האמת שרציתי להוסיף את התמונות לפוסט הקודם, אבל בגלל שזה התעכב אני אוסיף את זה לפוסט הזה.
כדי לקרוא את התיאורים שלי על הבר מצווה קראו את הפוסט הקודם (ואתם מוזמנים להגיב גם לו, אני עדיין אתייחס לתגובות גם שם וגם פה).
לחצו כאן כדי לקרוא את הפוסט הקודם.
 
התמונות ממוינות ל-3 חלקים: החלק הראשון הוא תמונות של הלהקה כת הטווס, בצילומים בחזרות להופעה לפני שבאו האורחים, בסט צילומים בחוץ ובהופעה. אחר-כך אני אשים תמונות שלי ובסוף תמונות של חברים. תהנו

הלהקה

אני ומעין ברקע

מעין

שוב הלהקה

הגיטרה שלי, מקרוב

יונצ'

אני ומעין ברקע

אני

אורי

הפלייליסט

כמה תמונות של הלהקה בחוץ

  

 


  

 

פוסטר שההורים שלי הכינו בהפתעה

הרץ בתחילת ההופעה

אורי

יונצ' ואני ברקע

הלהקה (קלטו את מעין)

הלהקה והקהל

יונצ'

מעין

אני

אני ויונצ' ברקע

מעין

אני

יונצ' ואורי ברקע

אני, יונצ' ומעין

עכשיו תמונות שלי

 


 


ועכשיו תמונות של חברים!  (התיאורים יהיו מלמעלה למטה, מימין לשמאל)
 
ענת, טוטי וגאיה

גאיה, שני ואירית

יוני, תום, לילי, עדי, שני וטוטי

יונצ' ואורי

 
תמונת מצב בחדר ילדים

אנה ואני

עדי, רוני ולילי

 ניבי, דניאל ושני

ממתקים!

אור, אורי, יוני

רוני, נעמה (מאחוריה ענת),  גאיה, לילי, עדי (ולמטה שני)

אני ומעין (בנאום שלו)

מאחורה שני וענת. מקדימה רוני,  לילי, גאיה ועדי

אני נמחץ אחרי ההופעה

אורי ולילי

ארם, איתי ואיתמר

אני ומעין

עדי, אורי ולילי

ניבי ואני

ולסיום, למרות שפרסמתי את זה כבר בפוסט הקודם, קבלו שני קטעי וידאו של הלהקה כת הטווס מנגנת בבר מצווה!

 

עד כאן!
בר מצווה, 29/12/2007
יונתן קסלר.

וכמובן, לא שכחתי


נכתב על ידי , 2/1/2008 22:10   בקטגוריות בר מצווה, יומולדת, ימי הולדת, תמונות  
228 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *~Golden Pixie~* ב-3/6/2008 17:37
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)