לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לוח המודעות של יונתן קסלר


שלום חברים,

הבלוג הזה הרבה מאוד זמן לא ראה עדכון לצערי, לא היה לי על מה לכתוב
וגם לא יצא לי כי אני די חולה השבוע. יש לי שלבקת חוגרת, שזה וירוס שגורם
לנקודות אדומות (מגעילות) ולכאבים חזקים, אבל זה כבר די עובר (רק הכאב)
אז לא נורא. השכבה שלי בביה"ס יצאה ביום שני עד היום לטיול ברמת הגולן,
אבל לא יצאתי בגלל זה, אז לא הלכתי לבית ספר כל השבוע וגם מחר אני לא הולך
כי יש יום חופש אחרי הטיול, וביום שישי יש פרויקטים בבי"ס אז זה יוצא די שבוע חופש

במעבר חד אני אתייחס לפרויקט חדש של חברת לוגיה-מובייל שאני הולך להשתתף בו.
מדובר בפרויקט של החברה המספקת שירותי תוכן סלולרי לחברות כמו סלקום,
ובפרויקט נבחרים מספר נערים שיביעו את דעתם לגבי תוכן סלולרי ויעזרו לקדם את התחום.
למה אני מספר לכם על זה, אתם שואלים? כי הם מחפשים עוד מספר אנשים שיצטרפו אליו.
אז אם זה נשמע לכם מעניין, לחצו כאן וקראו עוד פרטים על הפרויקט, ואם זה מעניין אתכם
שלחו הצעת השתתפות - כנסו לעמוד זה לפרטים נוספים!

ושוב במעבר חד - דרוש מתופף/גיטריסט צעירים (בסביבות גילי) עם ראש פתוח
שאוהבים לנגן (ויודעים לנגן כמו שצריך כמובן) מאיזור ת"א שמעוניינים להצטרף ללהקה.
מי שחושב שמתאים ומעוניין - אנא, צור איתי קשר במסנג'ר/אימייל: [email protected]

תישארו איתי עוד קצת... גיטרה חשמלית פנדר סטראטוקסטר אמריקאית למכירה
הגיטרה היא שנת 95', במצב טוב ומצלצלת מצוין, מי שמעוניין בעוד פרטים, צרו קשר

ודרך אגב - תנו לו כבוד ומזל-טוב על היום הולדת, ועל הקומיקס הקורע מצחוק
שהוא עשה וכלל אותי בו (אמנם אני בערך ניצב, אבל לא נורא, עדיין משהו...)

אני מאמין שעברתי על הכל, אם לא אני אערוך ואוסיף
לילה טוב לכולם,
יונתן קסלר


נכתב על ידי , 26/11/2008 23:54   בקטגוריות גיטרה, מוזיקה, בית ספר, עבודה  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-19/12/2008 13:09
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)