לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ``. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לונדון אפריל 2009 - תמונות וחוויות


שלום קוראים יקרים,

אני מקווה שחג הפסח עבר עליכם בנעימות, כי עלי הוא עבר מאוד בכיף. הייתי בלונדון וחזרתי היום בבוקר.
אני מצטער שהרבה זמן לא עדכנתי, הייתי עסוק בדברים אחרים אבל אני אשתדל לפצות על כך. אבל לפני שאני אגיע לתמונות מלונדון - כמה עדכונים קטנים בקשר לחיי:

• התקבלתי לתלמה ילין! על הבחינות לבית הספר חפרתי בפוסטים האחרונים, אבל לפני כמה שבועות (כן, זה לא ממש חדש) קיבלתי תשובה חיובית שהתקבלתי סופית! אז אני ארשם לבית הספר הזה ואלך ללמוד שם שנה הבאה. אני ממש שמח שהתקבלתי, הייתי כבר לחוץ שלא התקבלתי כי לקח להם הרבה זמן לתת לי תשובה וגם קיבלתי אותה בדואר ולא בטלפון כמו כולם, אבל לפחות בסוף התקבלתי.

• מחר לצערי אני חוזר לבית הספר, אמנם לא ממש ללימודים - אני אהיה בחזרות אינטנסיביות לקראת יום השואה. אני מלווה בגיטרה זמרות בשיר "לכל איש יש שם" של חווה אלברשטיין, וכנראה שאני מנגן שני שירים עם המקהלה של הילדים הקטנים בבית הספר יחד עם חבר שלי ויקטור שגם מנגן על גיטרה. עד יום שלישי אני מניח שאני לא אלמד הרבה, ואחרי זה כבר מתחילים עם החזרות לקראת מסיבת הסוף שנה, ששם אנחנו מעלים הצגה גדולה.

• בחופש פסח לא עשיתי יותר מדי, ישנתי רוב הזמן, עד לפני שבוע, שאז טסתי ללונדון עם אבא שלי לבקר את אחותי שגרה שם, והיה מאוד כיף. טסתי לשם בשישי שעבר בבוקר וחזרתי היום (חמישי) בבוקר, והספקתי לעשות המון ב-6 ימים האלה - הייתי ב-3 מוזיאונים; קניתי המון בגדים; ראיתי חנויות גיטרה וקניתי גיטרה אקוסטית חדשה של חברת מרטין; הייתי בLondon Bridge Expirience (חיקוי של הDungeon); טיילתי בגשר המגדל ובגשר לונדון; טיילתי ברחובות לונדון, בצ'יינה טאון ובמרכז לונדון; ראיתי מחזמר שנקרא "פריסילה"; ועוד המון דברים. רציתי לעשות יומן מסע אבל בסוף לא יצא, אז אני אספר קצת דרך התמונות

שלט "אין מעבר לנכים בעלי רגל אחת"


אני, בבית קפה טיפוסי בלונדון


רחוב לונדוני טיפוסי


הכניסה למחזמר שראיתי - פריסילה


שומר בארמון באקינגהאם


אני ליד שערי הארמון


גינת פרחים ליד הארמון על רקע הביג בן


על יד הגינה


בפארק בלונדון, כשברקע "העין של לונדון"


על רקע הביג בן




רחוב לונדוני בערב


הגשמתי את אחד החלומות שלי - חציתי את כביש האבי רוד


לסיום, גשר המגדל מצולם מגשר לונדון


מקווה שנהניתם מהפוסט,
יונתן קסלר



נכתב על ידי , 16/4/2009 23:42   בקטגוריות חו"ל, תלמה ילין, בית ספר, תמונות, חגים ומועדים  
96 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלה ב-29/6/2009 16:54
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)