לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עגכטומצדהאילעךחל


אין לי רעיון לכותרת
ביום שישי מעין ואני היינו בהופעה של מוניקה סקס בזאפה, בסבב הופעות מיוחד, הופעה אקוסטית.
הייתה הופעה ממש ממש מעולה, הם עשו עיבודים אקוסטיים לשירים וזה היה מגניב.
אמרתי שאני אצלם אבל כמובן שכחתי את המצלמה, אז תתפאקו עד הפעם הבאה.
 
בשבת הייתה לתומר עליה לתורה (מזלטוב!) והיה ממש מצחיק.
ישבתי ליד איזה דוס משוגע, וכל כמה שניות הוא צעק עלי "תגיד אמן!" ועל איתי שישב לידי וזה היה ממש מצחיק XD
הוא אמר לנו להגיד את זה גם במקומות שלא צריך, ואז עוד איזה דוס שישב לידו כעס עליו ><
 
אחרי זה מעין בא אלי וצילמנו את הקליפ הבא שלנו שכרגע הוא בשלבי עריכה. P: והיה כיף!
אתמול באתי אליו שוב עם לילי והיה כיף ואכלנו גלידה.
וזהו בערך. היום היה לי שיעור גיטרה והיה מגניב ביותר =]
 
מחר שמים לי את הגשר. זה יהיה כזה נורא.
ועוד כמה שבועות עוקרים לי שיניים! האמת שזה עדיף על ללכת שנה+ עם רסן.
-
מזלטוב לפליקס על השדרוג באתר!
עכשיו יש כמה "במאי הבית", אנשים שמעלים הרבה סרטונים טובים בקביעות, ופליקס נתנו למעין ולי ("אופטלגין") את התואר הזה!
אתם מוזמנים לצפות בעמוד שלנו באתר.
-
אני רוצה להגיד שוב למי שלא קרא: דרוש/ה גיטריסט/ית (לא קלאסית) ללהקת רוק צעירה ומתחילה, בן/בת 12-14 מאיזור ת"א. פנו אל מעין או אלי.
ואלכס, אם אתה קורא את זה דבר איתי או עם מעין דחוף!
-
הפוסט הזה ממש מעצבן אותי. הוא מחולק למלא חלקים לא קשורים.
אני בטח אעדכן מחר או מחרתיים כדי שאני לא אצטרך לראות אותו יותר.
ביי
יונתן קסלר
נכתב על ידי , 4/7/2007 16:02   בקטגוריות הופעות, חברים, גשר, פליקס, ימי הולדת  
112 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-7/7/2007 15:22
 



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)