לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

שאלון 30 אנשים, ערב פרויקטים ופייסבוק


שלום לכם קוראים יקרים, ותודה שבאתם לבקר כאן שוב, למרות ששוב לא עדכנתי 10 ימים.
נפתח את הפוסט הזה עם שאלון קטן שרץ בבלוגים שאני קורא לאחרונה. הסדר של האנשים הוא אקראי לחלוטין.
 
ערוך רשימה של 30 אנשים:
1. מעין
2. יונצ'
3. אורי
4. יוני
5. אור
6. ארם
7. שירה
8. נעמה
9. אליאן
10. דניאל גל
11. דניאל בראון
12. מאי
13. אורפז
14. טוטי
15. לילי
16. ענת אברמסון
17. ענת (שכחתי שם משפחה P: )
18. אנה
19. חנה
20. ליזי (המחנכת שלי)
21. אמא
22. אבא
23. עדי
24. תמר
25. יואב מאור (כבר אין לי רעיונות חחח)
26. משה המלך (זה מפייסבוק, המבין יבין)
27. רוני ששון
28. רוני בן דוד
29. שקד
30. סבתא!
 
1. כמה זמן את/ה מכיר/ה את מספר 4? מכיתה ג'
2. מתי דיברת פעם אחרונה עם מספר 9? מזמן חח
3. איזה צבע עיניים יש למספר 5? ירוק
4. האם יש למספר 11 חיית מחמד? לא יודע
5. האם מספר 3 מעל גיל 30? לא
6. איזה מוסיקה מספר 28 אוהב/ת לשמוע? ממה שאני יודע רגינה ספקטור ודפש מוד P:
7. האם היה לך קטע עם מספר 2? אם כן-פרטו קצת! לא XD
8. האם יש למספר 21 קעקועים? אם כן של מה ואיפה? למזלי לא
9. מה מידת הנעליים של מספר 6? לא יודע
10.התנשקת פעם עם 24? לא
11. ועם 27? לא
12. ועם 3? לא
13. מה הדבר הכי יפה במספר 10? במראה? אממ לא יודע, הכלP:
14. מה הדבר הכי מכוער במספר 1? התחת (סתם חחח)
15. איזו תכונה את/ה הכי אוהב/ת במספר 15? שהיא חברותית נראה לי חח
16. למספר 19 יש חבר/ה? לא שאני יודע
17. מה צבע השיער של 7? בלונג'ינג'י
18. מה המאכל האהוב על 5? לא יודע
19. כמה אחים יש למספר 8? נראה לי שניים
20. איפה מספר 21 גר/ה? איפה שאני גר חחח
21. איזו תכונה את/ה הכי שונא/ת אצל 24? אצל תמר? איך אפשר לשנוא אצלה משהו D:
22. האם למספר 3 יש משקפיים? לא
23. מתי בפעם האחרונה נפגשת עם מספר 22? לפני 3 דקות
24. האם מספר 4 טיפוס עצבני או רגוע? הוא לא עצבני אבל ממש לא גרוע XD
25. האם מספר 5 מכיר את מספר 9? לא חושב
26. האם מספר 8 מכיר את מספר 30? לא חחחח
27. מה מיוחד במספר 14? שהיא... היא טוטי!
28. למספר 16 ולמספר 12 יש סיכוי להיות ביחד? יש מצב
29. מה משותף למספר 13 ולמספר 17? לשתיהן יש כוּס
30. האם מספר 2 גר/ה קרוב אליך? כן
31. מתי בפעם האחרונה מספר 30 היה אצלך בבית? לפני שבועיים אני חושב
32. מתי בפעם הראשונה נפגשת עם מספר 19? ביום שישי בבית ספר (אתמול)
33. מה הייתה המילה האחרונה שאמרת למספר 27? לא זוכר
34. יש לך משיכה למספר 6? לא
35. הלכת פעם מכות עם 22? אממ, למזלי לא
36. התנשקת פעם עם מספר 8? לא
37. מה המשקה האהוב על מספר 1? בריזר
38. בן/ת כמה מספר 25? 18 נראה לי XD
39. יש מצב שמספר 17 ואת/ה תהיו ביחד פעם? לא חושב
40. מה התכונה שאת/ה הכי אוהב במספר 1? שהוא הבן אדם שהכי מבין אותי ושהוא החבר הכי טוב שלי (לא ממש תכונה אבל שטויות)
 


השבוע לא למדתי בכלל, כל השבוע עשינו חזרות לערב הפרויקטים שהיה ביום חמישי האחרון. גם במהלך השבוע לקחתי את הגיטרה לסט-אפ (תיקון כללי), ועכשיו היא נשמעת מצוין
הפרויקטים אצלינו בבית ספר זה כמו מגמות בערך, לכיתות ח'-ט', וכל יום שישי אנחנו לומדים בפרויקטים בסמסטר הראשון. בסוף הסמסטר יש ערב פרויקטים שבו כל פרויקט מציג
את מה שהוא עשה. למי שלא יודע, אני בפרויקט מוזיקה. מלבד המצגות וההרצאות שעשינו, כל הרכב ניגן כמה שירים. יש שני הרכבים - פיוז'ן, שזה שילוב של ג'אז ורוק,
ופרוגרסיב רוק, שזה שילוב של רוק וקלאסי. אני בהרכב הפרוגרסיב, וניגנו שיר אחד בתחילת הערב, איך שיר נולד, ואחרי המצגות עוד 4 שירים, Rayander של קאמל,
That's All של ג'נסיס, Living In The Past של ג'טרו טאל וBlack Dog של לד זפלין. היה ממש כיף וחוץ מכמה פיקשושים היה ממש טוב גם, היו אנשים שצילמו, אם הם יעלו אני
אעלה את ההופעות. גם ההרצאות של המצגות היו טובות, כל הרכב עשה מצגת אבל חוץ מתקלה במחשב שחלק מהזמן הוא לא עבד הלך ממש טוב. בקיצור, היה ממש כיף בערב.
 
למחרת בבית ספר היה כאילו "הדרן" של הפרויקטים, שבו הצגנו לכל החטיבה (כולל כיתות ז') את מה שהציגו בערב, רק בקצרה. אנחנו לא הצגנו את המצגות, אבל ניגנו 2 שירים,
את Black Dog שכבר ניגנו בערב, וגם את Another Day של Dream Theater. בעיקרון זה לא היה ממש מתוכנן, הייתי בטוח שאנחנו ננגן שוב את השיר של ג'נסיס, אבל בסוף ניגנו את זה.
זה יצא כל-כך גרוע, זה היה כבר חלק מההפסקה וחצי מהילדים יצאו, אבל זה היה כל-כך משפיל הביצוע שלנו לזה. זה היה ממש מצחיק ופתטי, מזל שלא ראיתי את זה בווידאו אחר-כך.
אחרי זה היה לנו מן מסיבת פרידה מהפרויקט ומהמורה אסף ביבי, והלכנו לקנות מלא אוכל ועשינו שיחת פרידה. קנינו למנחה של הפרויקט אסף חולצה כמתנת פרידה, ו...זהו.
 
בקיצור, יום שישי הבא מקבלים תעודות לצערי, ומשבוע אחרי זה אני חוזר ללמוד כרגיל בימי שישי.
 
אני חייב לכם התנצלות על זה שאני כמעט לא מעדכן. חוץ מזה שלא היה לי בכלל זמן בגלל הערב פרויקטים, התמכרתי לפייסבוק. ותכלס? זה אתר הרבה יותר שווה מישרא-בלוג.
אני ממליץ לכולם להירשם לשם, ולמי שמכיר אותי להוסיף אותי לרשימת החברים. את השם שלי באנגלית כותבים Jonathan Kessler. לא קשה. לא Jonathan, לא Yonathan,
ולא Kassler ולא Kesler ובטח שלא Casler. ועוד בקשה, כל מי שאני לא מכיר אותו, אנא אל תוסיפו אותי לרשימת החברים שלכם, כי אני לא אאשר כי אני שם ברשימה שלי רק אנשים
שאני מכיר אותם. ועוד בקשה מכל החברים שלי, תפסיקו לשלוח לי הזמנות לדברים מפגרים! תשלחו רק לקבוצות, אפליקציות ממש מגניבות שחבל לפספס וכאלה דברים.
כל השאלונים האלה והחרא הזה זה ממש שטויות מיותרות. זה סתם מציף אותי ומעצבן.
ואם כבר פייסבוק, אני רוצה להזמין אתכם להצטרף לכמה קבוצות בפייסבוק שאותן אני מנהל:
  • קבוצת הגיטריסטים הישראליים . כל הגיטריסטים והבסיסטים הישראליים מוזמנים להצטרף לקבוצה זו!
  • כת הטווס. השם המלא של הקבוצה הוא I bet I can find 1,000,000 people who like Kat Hatavas. עזרו לנו להשיג את המטרה!
  • חברי ישרא-בלוג. אני מניח שהקבוצה הזו מתאימה ל-99% מהקוראים פה, אז הצטרפו בהמוניכם!
בנוסף אם יש לכם פייסבוק ואתם מתכוונים לבוא למפגש ישרא-בלוג פורים ב-23.3.08, אתם מוזמנים לאשר הגעתכם כאן!
ועוד משהו קטן, אם יש לכם פייסבוק ועדיין לא נתקלתם באפליקציית ה-Vampire, אתם פשוט חייבים להוסיף אותה. הדבר הכי שווה בפייסבוק!
 
טוב, מספיק חפרתי לכם להיום.
עד העדכון הבא, שבטח יהיה עוד 10 ימים,
יונתן קסלר.

מתחילים להיגמר לי הרעיונות לירקות. תציעו לי ירקות שעדיין לא היו. הירקות שהיו הם מלפפון, עגבניה, בטטה, חסה, פלפל, בצל, אפונה, חציל, ברוקולי, מלפפון חמוץ

נכתב על ידי , 26/1/2008 16:22   בקטגוריות שאלונים, פייסבוק, בית ספר, מוזיקה  
96 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישי ב-31/12/2008 20:07
 



לדף הבא
דפים:  

433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)