לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

מיה ניר ז"ל


מיה, זכרונה לברכה, ילדה שהייתה בשכבה שלי פעם ועזבה בסוף ה', אני חושב, נהרגה בתאונת סקי בפולין.

חשוב לי לציין שעד כיתה ו' לא הכרתי את השכבה בגרוש, ואני אפילו לא מזהה אותה בתמונות.

ביום שישי הודיעו לנו על זה בשכבה, וזה באמת היה עצוב והכל. כי היו לי הרבה חברים. ואני יכול להבין אותם.

אבל הם צריכים להבין שאני לא הכרתי אותה אפילו, אז למה אני צריך להתאבל אליה כלכך גם? למה אסור לי לשמוח עכשיו?

אני מאוד משתתף בצערה, באמת, אבל זה שאני צוחק, מחייך, רוקד או לא משנה מה לא אומר שלא. צריך להמשיך הלאה, אתם יודעים.

אתם חושבים שהיא הייתה רוצה שתבכו עליהם? שלא תשמחו? לא נראה לי. אני בטוח שהיא הייתה רוצה שתמשיכו הלאה.

 

אז בגלל שקצת שמחתי באותו יום, כי זה היה יום אחרי היומולדת שלי, זה לא אומר שאני צריך לבכות, או שאתם צריכים לשנוא אותי.

עם דגש על הלשנוא אותי.

 

אז מיה, אם את קוראת את זה, וגם אם לא, שתדעי שאני משתתף בצערך, ואת חסרה להרבה ילדים.

ותמסרי לחברים שלך, שאת רוצה שהם ימשיכו הלאה בחיים, כמוני. כי אני מניח שזה מה שאת רוצה, לא?

 

עריכה: כנראה שזה לא היה מספיק ברור, אני לא אומר שזה לא בסדר לבכות.

אני אומר שזה בסדר גמור לשמוח ולהמשיך הלאה.

 

יונתן קסלר.

מחר פוסט סיכום שנה + מטרות 2007.

נכתב על ידי , 30/12/2006 22:00   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור, מוות  
91 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוני.. ב-14/1/2007 15:49
 



לדף הבא
דפים:  

433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)