לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

2008 שלי - התמונות, החוויות והתמונות!


שלום לכם,

תכננתי שהפוסט הזה יהיה סיכום של היום הולדת שחגגתי ביום ראשון, אבל לצערי שכחתי את המצלמה שלי אצל ידידה שלי וכשקבענו שתחזיר לי אותה המפגרת שכחה להביא את המצלמה (אהמ..) אבל יכול להיות שזה יוצא לטובה כי יהיה לי פוסט סיכום שנתי.
בכל מקרה, אין לי יותר מדי מה לומר על השנה אצלי. קרו בה המון דברים... הייתי בנמיביה בפעם השניה, בניו-יורק ובאורלנדו לטיול בר-מצווה, הופעתי עם כת הטווס בבארבי וזכינו מקום שני בתחרות להקות, כת הטווס התפרקה, עליתי לכיתה ט', הייתי בבית חולים בגלל אסתמה ואחרי זה גם חיליתי בשלבקת חוגרת, ראיתי בלייב את מדונה, לס פול ואפילו פול מקרטני בארץ, הכרתי אנשים וחברים חדשים, השתתפתי בדברים חדשים, השתפרתי, השתניתי והחכמתי. בנוגע לבלוג ולסטטיסטיקות שלו? כמו הכלכלה העולמית - הסטטיסטיקות יורדות בגדול, אבל אומרים ששיא השפל עוד לפנינו. מקווה שהוא יצליח להתאושש מהנזקים הגדולים שנגרמו לו השנה

גם בעולם קרו המון דברים - אובמה נבחר לנשיא ארה"ב, היתה אולימפיאדה בבייג'ינג, הכלכלה העולמית נפלה, וברגעים אלה אנחנו ממש בעיצומה של מלחמה חדשה, אבל זה לא רלוונטי כי הפוסט הזה אני אעסוק בנקודות מבט שלי עצמי.

אז בגלל שתמונה שווה 1,000 מילים, תזכו לקבל פוסט עם עשרות אלפי מילים! רציתי לעשות פוסט עם תמונה מכל חודש אבל לצערי לא הצטלמתי כל חודש בשנה האחרונה אז פשוט אשים את התמונות הנבחרות מהשנה האחרונה אצלי (מסודר לפי סדר כרונולוגי)

 בספארי בנמיביה, אפריקה 22.3


בדרך חזרה מטיול שנתי באילת, כיתה ח' 8.4

באוטובוס עם מעין 25.4

כת הטווס מתראיינים לטלוויזיה לפני ההופעה בבארבי 27.4


אחרי ההופעה, שומעים את תגובת השופטים


מצטלם עם המצלמה החדשה 9.5
 

באורבן מיוזיקטוק 16.5
ב 

בטקס שבועות בבית הספר 6.6

במסיבת 'אביב קיץ' בבית ספר 11.6


באוטובוס חזרה ביום האחרון ללימודים 20.6


מנגן על גיטרה של בן דוד שלי בחופש הגדול 21.8


בבית חולים 21.9


בהופעה בבית הספר בתחילת השנה 24.9


מעין ואני באורלנדו, ארה"ב 9.10


מנגן על הגיטרה שלי (שאז עוד לא היתה) בחנות גיטרות בניו יורק 17.10


בסנטרל פארק בניו יורק 17.10

טוב, אני חושב שהכנסתי מספיק תמונות ואני חושב שזה תמצות טוב לדברים העיקריים שעברו עלי ב-2008
היתה שנה טובה, מקווה שהשנה הבאה תהיה יותר טובה לכולנו

אתם עדיין מוזמנים לקרוא את הפוסט הקודם על ימין ועל שמאל - סוגיית רמת הגולן ולהגיב על הפוסט, אני אשתדל להתייחס
אני אשתדל מאוד שהפוסט הבא יהיה פוסט תמונות מסכם של היום הולדת שלי

בינתיים אני אומר תודה לכל מי שהשקיע או סתם אמר מזל-טוב ביום הולדת שלי

שנת 2009 מוצלחת,
יונתן קסלר

נכתב על ידי , 31/12/2008 23:02   בקטגוריות חגים ומועדים, תמונות  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דוברמן ב-6/2/2009 15:43
 



לדף הבא
דפים:  

433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)