לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

מאושר כ"כ.


אני... לא מאמין.

זה לא יכול להיות שהיא כתבה לי את זה.

זה לא מציאותי.

 

מאושר.

 

כתבתי לה היום מכתב בחזרה,

עם בית משיר שכזה, שכתבתי: 

 

"אהבתי מאירה את אור הלהבה

את מביאה לי כל-כך הרבה שלווה

אבל אולי זה לא אהבה טובה

ואולי גם יש לי יותר מדי תקווה"

 

יש לי יותר מדי תקווה לקשר הזה.

זה לא ילך,

אין סיכוי שהיא באמת מתכוונת לזה.

אבל אם כן- טוב עזבו, אין סיכוי, זה לא יקרה.

היא פשוט יותר ממני, בהכל כמעט. ♥

 


אני מתחנן!

בבקשה תצביעו לי באינטר8ינג!

אם לא אז לפחות רק היום! כי זה היום האחרון של החודש ואני חייב להגיע למקום שלישי!

כדי להצביע תלחצו על הכותרת או כאן!

תודה ^^

 

ואולי גם בSMS?

תשלחו את המספר 880856 אל המספר 8686!

תודה!!

 


איזה סוג שיער יש לך?

תלתלים-ליפה.. או תלתליפה כמו ילד אחד מטומטם בכיתה שלי XD חחח.

 

מה דעתך על בנות עם שיער קצוץ?

איכ.

 

האם היה לך פעם כינים?

יותר מידי פעמים... ^^

 

האם את מסתרקת במברשות שיער של אחרים?

לא.

 

האם את מריחה את השיער של החבר שלך, כשאת מחבקת אותו?

אני לא מחבק חברים שלי.... ^______^

 

האם את אובססיבית בקשר לשמפו שאת משתמשת בו?

כן, אני בשנים האחרונות לעולם לא השתמשתי באחר.. XD

 

מה את חושבת על בנים עם שיער ארוך?

נחמד. אבל לא ממש ממש ארוך עד מעל התחת. XD. מתולתל ארוך הכי יפה.. ^^

 

מה עדיף: שיער אסוף או פזור? כיצד את מסדרת את שערך?

פזור. מסדר פזור.

 

האם את אוהבת לאכול את השיער שלך כשמשעמם לך?

פעם הייתי כזה, כבר לא.


עוד שבועיים פורים ואין לי עוד תחפושת!! תציעו רעיונות מקוריים, ולא גדולים כאלה כמו פיה שצריך לסחוב או כאלה שתופסות ידיים. תודה :) [ואם כבר פורים- תבואו למפגש ישרא!!!]


הכרתי ילדה נחמדה (אהמ אהמ.) שמדברת איתי על חסבמה (אהמ אהמ.) נתנה לי רעיונות מטומטימם לתחפושת, וכמובן כמובן, הייתה פעם בצופים שהייתי איתה :] אה, והיא מתחפשת ללובסטר. (קישור לבלוגי, אם כל הכבוד אתה מבוקש, יכנסו אליי וישאלו איך התחפשתי ללבוסטר~!)

 

וזה היה טיפשי. ואת הקטע הזה היא אמרה לי לכתוב, מילה במילה, וכמובן שלא טרחתי לערוך את הקישור

[שיט, היא תרצח]

 

חח סתם, הנה קישור לבלוגה. כנסו כי היא שולטת :)

 


ניר.

תקרא לי איך שאתה רוצה,

תמציא עלי מה שאתה רוצה,

אבל אני יודע שזה לא אמיתי,

ויהיה לך רע ככה בחיים.

 


ווהו.

אנונימית הכריזה שחודש הבא היא תתמוך בי.

וחודש הבא עוקפים את הארנב, שבאנונימיות ירביץ לאנונימית, נכון?

 

מאושר,

יונתן.

נכתב על ידי , 28/2/2006 21:00   בקטגוריות אהבה ויחסים  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Chucky ב-1/3/2006 21:21
 



לדף הבא
דפים:  

433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)