לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

לקפץ בכל העיר


קצת יותר טוב. מתחיל להשתפר.

הכל תלוי בעניין של גישה

למרות שאני עדיין מסכים עם כל מילה שכתבתי בפוסטים הקודמים, פשוט עכשיו אני אנסה לא להתעצב מזה.

כי אני לא אצליח לשנות את זה אם אני אבכה.

 


הייתכן שיהיה כאן פוסט חופר ולא דיכאוני, כמו פעם? אכן כן!

בכל מקרה, קצת סיכום של התקופה האחרונה:

אני בודד רוב הזמן אז אין יותר מדי חדשות. נתחיל מזה שמחר פורים, עד היום לא היה לי תחפושת וגם עכשיו לא ממש, היום הלכתי לקנות תחפושת בסנטר עם אבא, ולא היה לי רעיון אז קניתי פאה בלונדינית ארוכה. חשבתי להתחפש לבת, אבל אני אוותר בסוף, כי ה"חברים" הכה חכמים ובוגרים שלי ירדו עלי.

בקיצור, בסנטר קניתי גם כמה בוקסרים ב-Celio ושני מיתרים לגיטרה ו-Tuner.

 

חוץ מזה, בזמן האחרון אני ממש לחוץ, אין לי זמן לכלום.

מחר יש לכל החטיבה אצלינו (ז'-ט') מסיבה בבית ספר, ויש מופעים וכאלה [וכמובן שאני לא מופיע]. אמורים לבוא בתחפושת אבל אין לי אז.. אני מקווה שיהיה יותר כיף מבחנוכה.

יום שישי אני הולך כנראה עם טוטי'לה3> להופעה של סינרגיה בבארבי ת"א ואחכ או שאני אשן אצלה או היא אצלי. יהיה כיףP:

ושבתבת אני אהיה גם איתה ואולי גם עם שיר(:

וביום ראשון מפגשישרא, ואני אפגוש את שירה'לה3>, אליאן3>, רחלי'לה3> וטוטי'לה3> וזה כל מי שאני יודע בעיקרון מהחברי-ישרא שלי. אה וגם מלא בלוגרים מהשכבה ומבצפר. בסוף בית-ספר לטבע ישתלט על ישרא!

 

מממ.. מה עוד? אה כן, אחותי למחצה (רק מצד אבא, לא חשוב) שגרה כבר 6 שנים בלונדון באה לבקר בארץ לשבועיים ((:

ויש לה מחשב מקינטושP:

 

והיום היה לי שיעור גיטרה מאוד כיף. חוץ מזה שלמדתי "את יפה" ו"אם את בעניין" של שייגעצ, המורה שלי גם מקליט אז הוא מארגן שכמה ילדים יבואו אל אולפן ההקלטות בביתו ויקליטו קטע נגינה, ואני מנגן איזה קטע מאוד חביב  וזה אמור לצאת נחמד =]

 

דרך אגב, פוסט תמונות רציני הרבה זמן לא יהיה פה כי להזכירם איבדתי את מצלמתי.

אבל בקרוב צפוי לעלות ארבעת הקופים 2. אני רק צריך לסיים לערוך.

 

וגם לפני כמה ימים השתנתי לראשונה בשירותי בנות, כי קצת אממ.. נעלו אותי שם, והייתי חייב להשתין דחוף. וזה דווקא משעשע D:

זה מוזר שאין משתנות! P:

 

עכשיו כשאני חושב על זה, הפאה הבלונדינית שקניתי לפורים בסנטר יכולה לשמש בקליפים ובסרטונים (:

נורית המשודרגת!

 

ולסיום: 31 עובדות שלא (טוב, כןן) ידעתם עלי.

1. קוראים לי יונתן קסלר.

2. אני בן 12 בכיתה ז'.

3. גרתי בארצות הברית שלוש שנים, מגיל 4-7.

4. אני מנגן על גיטרה קלאסית כמה חודשים ובקרוב גם חשמלית.

5. ניגנתי על פסנתר פעם 4 שנים.

6. לאמא שלי קוראים הדס ולאבי גבי.

7. יש לי חתול בן 5 ושמו באוזר.

8. אני מאוד אוהב לצלם, גם סטילס וגם וידאו

9. היו לי 3 מצלמות בחיי, את האחרונה איבדתי לפני כמה ימים.

10. יש לי שיניים עקומות במיוחד ויש לי רסן (ויהיה לי גשר מתישהו)

11. יש לי עדשות מיוחדות ששמים כשישנים וכשקמים מוציאים ורואים טוב בלי כלום.

12. יש לי את הבלוג הזה כבר 3 שנים וקצת והשם קיים כמעט מראשית הבלוג.

13. נכון לעכשיו יש לי 73 מחוברים ו-124 מנותקים במסנג'ר.

14. אני בצופים, בשבט דיזנגוף.

15. אני גר במרכז-צפון תל אביב.

16. אני מאוד אוהב מוזיקת רוק, במיוחד ישראלית.

17. אני מכור ללהקה שייגעצ.

18. אני לא אוכל את רוב הבשרים (אני אוכל רק המבורגרים, נקניקיות ושניצלים בקושי)

19. נכון לעכשיו, אני לא מאוהב ואין לי חברה.

20. יש לי על המחשב כ-11 ג'יגה של שירים (2,677 שירים)

21. היו לי שלושה דגמים שונים של פלאפונים בחיי, הפלאפון הנוכחי שלי הוא כזה מתקפל כסוף ומעצבן.

22. אני לומד בבית ספר לטבע בתל אביב ואני די שונא את הבית ספר ואין לי מושג למה אני עדיין כאן.

23. בית ספרי הוא עד סוף כיתה ט', ואני רוצה לעבור או בסוף ח' או בסוף ט' לתלמה ילין או לעירוני א' ואם לא אז לעירוני ד'.

24. היו לי 2 חברות רציניות בחיי ואת שתיהן אהבתי.

25. בניגוד למה שהרבה אומרים עלי, אני סטרייט לחלוטין.

26. יש לי שיער חום כהה ועיניים חומות בהירות על גבול הירוק.

27. פעם היה לי שיער מתולתל ארוך אבל הסתפרתי.

28. אני די נמוך לגילי 1.50 ואני שמן ואת משקלי אני אשאיר חסוי למענכם.

29. יש לי חברים שמאוד אוהבים לרדת עלי.

30. אני מאוד אוהב לאכול חומוס ושניצל תירס ופסטה והמבורגרים P:

31. הצבע האהוב עלי הוא כתום.

נכתב על ידי , 28/2/2007 22:58   בקטגוריות אופטימי, בית ספר, חברים, חדשות הבלוג  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-3/3/2007 22:33
 



לדף הבא
דפים:  

433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)