לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

עדכונים והרבה תמונות מאפריקה!


יש לי הרבה דברים לספר אבל ממש אין לי כוח כי עכשיו 2 בלילה ואני מת מעייפות, אבל אני עדיין אעדכן כי עכשיו
אני במצב-רוח (קל מאוד אבל עדיין) של כתיבת פוסט וזה נדיר מאוד בתקופה זו, ויכול להיות שזו לא יחזור לי בשבועות הקרובים
אז אני אודיע כמה קצרים...

• הלהקה שלי כת הטווס עלתה יחד עם עוד 4 להקות לגמר של תחרות הלהקות הצעירות של מעריב לנוער ושל הבארבי!
אז אני רוצה לומר תודה רבה רבה לכל מי שדירג דרך פליקס ועוד יותר תודה למי שגם שלח סמס, בזכות התמיכה וההצבעות שלכם
הצלחנו להגיע לשלב הזה וזה מאוד מכובד, ואני ממש לא מצפה ליותר מזה. עשרות להקות שלחו בקשה להשתתף בתחרות,
ורק 12 נבחרו שזה כבר כבוד, עוד עלינו לגמר של ה-5 להקות! זה ממש משמח אותי ואני חושב שבצדק  
מי שעלה לגמר זוכה בקליפ (אני לא יודע עד כמה הקליפ רציני, האמת שאני לא מצפה להפקה של הד ארצי בשיתוף ערוץ 24 כי זה
פליקס אבל עדיין) והופעה במועדון הבארבי תל אביב! האמת שההופעה בבארבי זה לא בדיוק פרס, שם בעצם ייערך הגמר ב-22 באפריל.
בינתיים גם לנו אין כמעט פרטים על הגמר אז כשיהיו לנו עוד פרטים נחשוף לכם.
אז שוב, תודה רבה לכל מי שהצביע ותמך

• אתמול היה יום הולדת לענת נאדי, אז שיהיה לה המון מזל-טוב ויום הולדת שמח! אני רוצה שתפוצצו את התגובות במזל-טובים לענת!
היום הלכנו לחגוג לה יום הולדת בהפתעה במסעדת מוזס והיה ממש טעים ונחמד
לפני זה גם הייתי בבר מצווה באיחור-של-חצי-שנה של יוני, וגם היה ממש כיף, זה היה אצלו בבית והיה שור זועם! חבל רק
שהשפלתי את עצמי ונפלתי אחרי 3 שניות 

• מי שלא יודע, כל פורים וקצת יותר מזה הייתי בנמיביה בבר מצווה של חבר (מי ששמע יופי, מי שלא לא, בלי שאלות!)
בקיצור, היה ממש כיף, וגם הייתי שם עם דניאל ומאי שעשו את זה הרבה הרבה יותר כיף וזה לא היה אותו דבר בלעדיהם!
(שמתם לב בכמה סמיילים אני משתמש בפוסט הזה?)
בכל מקרה, אני לא אכתוב בפירוט על מה שהיה, אולי אני אכתוב קצת במהלך התמונות, אבל יש לא מעט תמונות בעיקר מהמצלמה
שלי ומעוד כל מיני מהטיול, אז בסוף כל הפוסט אני אצרף אותם. אתם יכולים עכשיו לדלג על כל השאר
או להמשיך לקרוא,אני אשמח אם תקראו P:
 
• יום שלישי בבית ספר יום הורים, אני מקווה שלא ייצא לי גרוע מדי. אני באמת מזניח את הלימודים אבל אני מקווה שזה לא
משפיע על הציונים (בטח...)
אני ממש חושש שיהיה לי שולט חלקית, והרבה ממנו. המטרה שלי עד סוף השנה היא שלא יהיה לי פחות משולט באף מקצוע,
ולעשות שולט היטב בכל התחומים באנגלית כי גרתי 3 שנים בארה"ב ואני ממש טוב באנגלית אז אין סיבה שלא יהיה לי ציון ממש טוב.
זה סתם בגלל שאני לא משקיע ואפילו לא מאמץ את המוח במבחנים
לא נורא, יהיה בסדר, יש לי עוד זמן לשפר עד התעודות (ואני בטוח גם שאני אשפר...)

 • ביום חמישי בשעה 20:00 עד 21:00 בתל אביב, היה שעת כדור הארץ, ואני כמובן ציינתי ומאוד תומך במטרה הזו ומקווה שכל התל-אביבים
שקוראים פה גם כיבו את האורות. אני אישית הלכתי עם מעין לכיכר להופעה של כנסיית השכל, שדרך אגב, החשמל בהופעה הופעל
על ידי דוושות שמייצרות חשמל ידני או משהו כזה, לא בטוח בדיוק, אבל משהו טוב שחוסך בחשמל
אבל דאגתי שגם בבית כל האורות יהיו כבויים. הרבה אומרים שזה לא באמת יעזור וזה בסך הכל שעה, אבל זה כן מגביר את המודעות
וזה כן עוזר. אני למשל לא הקפדתי על לכבות את האורות ובכלל לא הייתי מודע לבעייתיות שבזה. אני גם בטוח שאני לא הולך מעכשיו לכבות
את האור בחדר כל פעם שאני יוצא ממנו, אבל עדיין, אני מאמין שזה משפיע ושיהיה שינוי כלשהו.


טוב, אני חושב שזה מספיק להיום. כתבתי הרבה יותר ממה שציפיתי שאני אכתוב, הייתי בשוונג
האמת שהתגעגעתי לזה, המון המון זמן לא כתבתי פוסט בסגנון. ועכשיו למה שכולכם חיכיתם לו - התמונות מנמיביה וקצת מדרום אפריקה!

עכשיו אני אשים תמונות רק מהיום השלישי בערך, אני לא בטוח, יום שישי אני חושב שזה היה (היינו רביעי-ראשון או משהו כזה). כי עד אז
לא היו לי סוללות במצלמה. אצל מאי ודניאל יש עוד תמונות אבל עוד לא שלחו לי. בהמשך אני אוסיף אם יהיה לי כוח (במילים אחרות - תסתפקו בזה)


Daniel, עובד במלון שהיינו בו
 

האולם

דניאל ואני
 

מאי ואני (תמונה גרועה שלי אבל אין לנו הרבה תמונות טובות יחד XD)

אחת התמונות הבאמת יותר פסיכיות. אני עוד אתחרט על זה שהעליתי אותה.
דניאל, מאי, אני ועמנואל - ילד נחמד שפגשנו שם

מאי ואני

אנטילופות בטיול ג'יפים בספארי
 

קרנף!

 


עוד חיות
 

תנין

מאי (שעמם שם נורא, עשיתי לה בוק)
 

 

השמים והנוף

 

אני ומאי
 

אני (אני נראה כאן קצת מפחיד)
 

זמר מקומי (מסתבר שהוא הזמר הכי מצליח בכל נמיביה!) בשם Gazza
 

סאבלימינל!

הצל וחברים
 

שי 360 ואיציק שמלי
 

סאבלימינל והצל
 

שכונה בעיר

אני במעלית

אני לפני העליה לטיסה חזרה

אני במלון בדרום אפריקה (עצרנו שם לילה אחד בדרך)
 

זה היה מלון ממש מגניב, היו שם המון פסלים ומתקנים ודברים
 

והגראנד פינאלה...
 

תודה לכל מי שקרא את הכל, באמת השקעתי בפוסט!
שיהיה לכולכם סופ"ש רגוע,
יונתן קסלר.

נכתב על ידי , 29/3/2008 02:08   בקטגוריות תחרות נותנים ברוק, ימי הולדת, חו"ל, תמונות, בית ספר, אקטואליה  
104 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ויקD: ב-10/4/2008 19:01
 



לדף הבא
דפים:  

433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)