לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

תמונות של רוני סופרסטאר בעירום חלקי!


ותמונות מהמפגש
(אגב, העירום החלקי זה ללא נעליים.)

רק משהו קטן לפני שאני אתחיל - בזמן האחרון יש לי המון כניסות לבלוג מגוגל, על ידי תוצאות החיפוש "רוני סופרסטאר עירום" או "רוני סופרסטאר בעירום".
זה די מעצבן שאני התוצאה הראשונה בגוגל לחיפוש הזה, ממש ראשונה, ועוד התיאור שרשום:
"רוני סופרסטאר בעירום מלא! (לא כותרת צומי!!1). אמרתי לכם שזו לא כותרת צומי P: ..."
עכשיו, אנשים לא יודעים איך מחפשים בגוגל? אם מחפשים משהו ורוצים תוצאה נורמלית ומתאימה, אתם לא תמצאו אותה בבלוג של ילד בן 13!

אגב, סתם הסתכלתי על תוצאות אחרות בעמוד והגעתי לפורום שונאי רוני סופרסטאר
והאמת שהוא גם די פעיל XD



אני לא אתחיל לחפור כי אתם רוצים תמונות.
אבל היה מאוד כיף

 אוקי, אני אתחיל מכמה תמונות של סלבס שפגשתי באירוע של הקרנת בכורה של סדרה חדשה באתר פליקס שהיה בסינמטק ביום שישי והוזמנתי אליו על ידי פליקס.
 
עופר שכטר. זה היה ממש ברגע שהוא נכנס, אז אפשר לראות שברקע הצלמים עוד לא הרימו את המצלמות

 

רק דיברנו עליה - קבלו את הגדולה מכולן (פחחח), רוני סופרסטאר! כאן היא מתראיינת לגיא פינס


טל מוסרי וקצת תום אבני!

 

תום אבני מתראיין לערוץ E



רוני סופרסטאר מתראיינת ל...שכחתי. נראלי Y ב-10 או משהו.



תודו שהיא כוסית!



היא הסתכלה למצלמה שלי!



ולסיום, הסלב האחרון - דניאלה ביגל! (היתה לי גם תמונה של יואב, אבל במפגש ליאל חיטט לי בתמונות במצלמה ומחק את התמונה של יואב)


ועכשיו, מה שחיכיתם לו, התמונות למפגש!


הגעתי לשם ב12 וחצי בערך עם עדי, ופגשנו שם את שירה שבדיוק ראתה את שני


ואז שני גם שמה לב שעדי הגיעה



ואז הגיעו עוד אנשים ונכנסו (או יצאנו?) לגג. וראינו את יונצ' ואת הכפיל שלו! (אין ביניהם שם קשר משפחתי!)


 ואז התחלתי להרגיש ממש לא טוב אז התיישבתי. וגם אליאן התבאסה קצת, משום מה XD (שימו לב לענת ברקע, נראית כאילו הרגע נשברה לא ציפורן)

וגם ענת (אחרת) (תודה שתמכה בי ברגעי הקשים היום )



תמונה מגניבה של איילת



ליונצ' גדל הראש



עדי ורוני, וברקע תאומו האבוד של יונצ'

 

רוני ואני



 

הלכנו עם קבוצה של אנשים למקדונלדס כי הם רצו לאכול (כמובן שמעין ואני לא אכלנו כי אנחנו בדיאטה, אכלנו אחכ סושי ^^). ליאל השתעמם ואז הוא חטף לי את המצלמה, הנה התוצאות





ליאל

 



לילי ואני (וברקע מעין)

 

נעה ואני. לטובתכם צינזרתי חלקים.



שני ואני (חרוז תפוז ללא חפוז בתוך עכוז)



אלה ואני (צינזרתי למענכם)



רוני ונעה



רוני



נעמה ואני



עדי ואני



אורי



ולסיום: אלה נותנת לכם נשיקת פרידה!



 
יונתן קסלר
נכתב על ידי , 30/7/2007 21:04   בקטגוריות מפגשי ישראבלוג, מפגשי ישרא-בלוג, תמונות  
225 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אפרת.וזהו XD ב-21/8/2007 01:30
 



לדף הבא
דפים:  

433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)